Bever Reviews

Geweldig bedrijf met een zeer bijzondere bedrijfscultuur
Marktgebied Manager (huidige medewerker) –  Regio Den Haag3 oktober 2019
Bever is uniek, de mensen die voor Bever werken hebben allen de zelfde passie en drive. Iedereen heeft iets met BUITEN in de breedste zin van het woord. Het klopt dat we hard moeten werken, soms harder dan de verhouding met arbeidsvoorwaarden doet vermoeden, maar dat is iets wat Retail eigen is. Hou je van hard werken, heb je liefde voor buiten en ben je een Retail dier dan ben je bij Bever zeker op je plek!

Kom je voor een dik salaris, een vette leasebak en een baantje waar je niet moe van thuis komt dan zit je bij Bever fout. Ook in de weekenden werken we gewoon door!
Snel groeiende dynamische organisatie waar het team erg belangrijk is en je de ruimte krijgt om te groeien.
Markt gebiedmanager (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)3 oktober 2019
Ik werk al jaren voor Bever en heb altijd de ruimte gekregen om te groeien. Je werkt altijd in een team met Like-minded mensen en je leert mensen kennen die je ook weer meenemen in voor jou nieuwe dingen, zowel op het werk als prive. Het kan enorm dynamisch en hectisch zijn, net zoals in elk ander retail bedrijf. Doordat het zo'n snelgroeiend bedrijf is ontstaat er ook veel ruimte om te ontwikkelen. Hierdoor hoef je nooit "klaar" te zijn in de organisatie. Kortom: superfijne organisatie om in te werken.
Voor het geld hoef je het niet te doen, maar de samenwerking met collega's en de werksfeer op zich maken een hoop goed!
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Nijmegen24 juni 2019
Er zijn genoeg baantjes te vinden waarbij je meer kan verdienen bij vergelijkbare verantwoordelijkheid. Maar de sfeer op de werkvloer, de saamhorigheid en occasionele BBQ maken het toch waard om voor deze werkgever te kiezen.
onrealistische targets en angstcultuur
Storemanager (huidige medewerker) –  Nederland18 juni 2019
Jaren lang beweert Bever dat het geweldig gaat. Nu moet er ineens gereorganiseerd worden, en verdwijnt de functie storemanager. De meeste storemanager worden teruggeplaatst in functie. Ook de auto moeten zij inleveren. Een reorganisatie die vooral de winst van Bever vergroot.
Binnen de organisatie heerst een angstcultuur. Niemand durft eigenlijk te zeggen wat ze denken. Doe je dat toch wordt je eruit gewerkt. Zo heb ik de laatste jaren veel van mijn collega's zien vertrekken.
De arbeidsvoorwaarde worden ook alleen maar minder en minder. De toeslagen voor onregelmatigheid zijn er al een tijd niet meer. Ook de personeelskorting is flink uitgekleed.
Pluspunten
Mooie producten
Minpunten
Hoge werkdruk, angstcultuur
Een bedrijf met veel mogelijkheden
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) –  Pijnacker10 april 2019
Een bedrijf waar je de ruimte krijgt om te leren en jezelf door te ontwikkelen. Er heerst een gezellige sfeer bij elke afdeling waar je ook binnen loopt.
Pluspunten
Persoonlijke ontwikkeling
Ruimte om hogere toppen te bereiken.
Storemanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 april 2019
Dynamische retail omgeving waar je de ruimte krijgt om te ondernemen. Dit alles met liefde voor 'Buiten'. Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkelingen en juiste handvaten om je doelen te bereiken.
Pluspunten
Persoonlijke ontwikkeling, Bedrijfscultuur
De baan waar je nooit verder komt
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Pijnacker27 februari 2019
Een bedrijf dat je koste wat het kost ,klein zal proberen te helpen.
standaard werkzaamheden voor een magazijn medewerker, maar geen mogelijkheid tot doorgroeien.

minimumloon.
Pluspunten
altijd werk
Je team maakt je dag...
Assistent bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Zoetermeer, Den Haag, Nijmegen, Doetinchem27 november 2018
Bever winkel, je start samen met je team de dag met een bak koffie. Daarna trek je de winkel recht en spreek je klanten aan. Tussendoor komt er misschien vracht binnen en ga je de winkel bevoorraden. Klanten gaan altijd voor! Bever is eigendom van een investeringsbedrijf en hierdoor is de bedrijfscultuur erg onpersoonlijk. Er is wel budget om met je team wat leuks te doen. Je team maakt je dag! Samen moet je het doen. De leukste tijd is tijdens het hoogseizoen, lekker met de klant bezig zijn, adviseren en commercieel denken. Je werkt met targets... dus stilzitten is geen optie.
Pluspunten
Leuke, mooie winkels met hele mooie spulletjes
Minpunten
onpersoonlijke organisatie
fijne collega's en super producten
verkoop medewerker (voormalige medewerker) –  Haarlem26 september 2018
fijne omgeving. super service. en reageren snel op sollicitaties. echter werd ik aan het lijntje gehouden om zo te horen dat mijn functie is ingevuld door iemand intern. begrijpelijk. maar, maak geen beloftes die je niet waar kan maken
Pluspunten
fijne spullen en goed advies
Minpunten
met een beetje pech wordt je dus aan het lijntje gehouden
Gezamelijke passie voor buiten
HR (huidige medewerker) –  Pijnacker4 juni 2018
Bever is een dynamische retail organisatie. Er heerst een goede positieve sfeer, er wordt hard gewerkt, er is een gezamenlijke passie voor buiten en ambitie om meer mensen naar buiten te krijgen. We zijn no nonsense en en altijd op zoek naar hogere toppen.
Pluspunten
Cultuur, sfeer, dynamiek
middelmatig bedrijf, wel goeie spullen
Verkoper/Adviseur (voormalige medewerker) –  Den Haag28 mei 2018
op het moment dat er een vast contract moet worden aangeboden gooien ze je eruit . zonder zelfs bedankt te zeggen voor geleverde diensten ,verder heel slecht betaald
Pluspunten
goeie spullen
Minpunten
heel veel
Gezellig onder collega's, weinig toekomst
Verkoper (voormalige medewerker) –  Roosendaal18 februari 2017
Het werk is vond ik best leuk, klanten adviseren. Winkel was nieterg druk helaas. Het salaris is niet goed en perspectief voor de toekomst en mogelijkheden helaas ook niet.
Pluspunten
contact klajnten en collega's
Minpunten
salaris en perspectief
leuke winkel leuke werksfeer
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven29 maart 2016
Een typische dag op het werk bestond uit het advies geven aan klanten over bergschoenen en de klanten wegwijs maken in de winkel.
Ik heb geleerd hoe met klanten om te gaan en hoe bergschoenen te verkopen.
De directie ging heel direct met je om.
Aardige maar wel een stuk oudere collega's.
Het moeilijkste van de baan was dat je soms bij schoenen stond en niks te doen had.
Het leukste van de baan was het oprecht advies geven over bergschoenen aan klanten.
Gezellig team
1e verkoper en after sales (huidige medewerker) –  Utrecht, UT3 februari 2014
Goede werkgever.
Veel verantwoordelijkheid gekregen.
Veel wisseling van bedrijfsleiders.
Afwisselend werk.
Gezellige werkomgeving met outdoor en travel producten
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH21 september 2013
Een veelzijdig bedrijf dat veel producten verkoopt. Geen dag is daarom ook het zelfde, omdat je op veel verschillende afdelingen werkt.
Als het druk is, dan is het wel aanpoten geblazen omdat het advies goed en degelijk moet zijn. Collega's hebben allemaal affiniteit met de outdoor.
Wat wel opvalt is dat het een bedrijf is dat nog steeds groeiende is, maar waarbij ze zich handhaven aan het minimumloon.
Pluspunten
personeelskorting
Minpunten
salaris

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bever. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Bever gesorteerd op locatie