BetuweZorg Reviews

fijne werkomgeving
huishouding (voormalige medewerker) –  tiel7 mei 2018
fijne werkomgeving en veel contact met de klanten alleen de communicatie van kantoor en de planning is 3 x niks
Fijne werksfeer
Huishoudelijk medewerkster (voormalige medewerker) –  Geldermalsen24 februari 2017
Fijne mensen om mee te werken.
Je krijgt waardering van de mensen waarbij je hebt gewerkt en ze zijn ontzettend goed voor je.
Heerlijk om in de zorg te werken.
Pluspunten
Goed cao
Minpunten
Te weinig uren
weten niet de Juiste balans tussen werk en Prive
Huishoudelijk medewerkster (voormalige medewerker) –  Geldermalsen20 maart 2016
Het bedrijf is op zich fijn om in te werken alleen ze eisen dat je alles laat vallen of dat nou kan of niet terwijl er gezegd word als je niet kan geprobeerd want zoals van te voren aangegeven dat ik een oppas adres heb en daar ook huishoudelijke taken deed !
en als zei eerder bellen zeg ik tegen de andere nee andersom ook !
maar dat was nooit goed genoeg terwijl ik vaker ja zijn dan nee en dat als je blij een cliente komt die er vervolgens niet is !
Pluspunten
Minpunten
dat ze het niet waarderen als je iets extra s doet
Helpen bij het huishouden en een luistert oor voor de client.
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Tiel, GE21 januari 2016
Als je aankomt bij een cliënt om ze te helpen in het huishouden, word je vriendelijk ontvangen. Vaak begin je de dag met een kopje koffie of thee en maak je even een babbeltje om te weten hoe het met ze gaat.
Dan pakt je de schoonmaak lijst er bij en bespreek dit met de cliënt. Wat er dagelijks moet gebeuren ga je schoonmaken en anders altijd in overleg met de cliënt. Je werkt naar de wensen en behoeftes van een cliënt. Op het eind laat je de lijst door de cliënt of andere bewoners onderteken zodat je precies weet dat het gedaan is.

Ik heb geleerd om een luistert oor te zijn, want sommige cliënten maken nog wel eens wat mee en dat willen ze dan graag delen. En ik heb geleerd zelfstandig en initiatief te werk te gaan en goed om te gaan met spullen van een ander. Ik toonde interesse en ging respectvol met de cliënten om.

Met mijn collega's had ik in het werk zelf niet veel mee te maken omdat je individueel te werk gaat bij een cliënten.
Maar had je vragen of wilde je iets melden dan kan je altijd met je afdeling coördinator contact opnemen.

Het moeilijkste van de baan was dat het soms lastig was te reageren op cliënten die net een dierbare verloren hadden of iets anders ergs hadden meegemaakt.

Het leukste van de baan is dat je een band krijgt met je cliënt en dat het zorgt voor een goede sfeer in huis.
Pluspunten
Het werk word gewaardeert en dat geeft een voldaan gevoel.
Minpunten
Dat een client kan te overlijden.
leuke cliënten
Huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Geldermalsen, GE22 september 2015
Ik had niet veel te maken met Betuwezorg.Ze gaan niet zo goed om met hun werknemers .Ze ontslaan namelijk mensen ook via de voicemail of een week voor einde contract.
Pluspunten
Leuke cliënten
Minpunten
Slechte omgang werknemers
LEUK EN LEERZAAM
hulp huishouding bejaarden (voormalige medewerker) –  GELDERMALSEM17 september 2015
VOND HET EEN VOLDOENING OM MET OUDERE TE WERKEN DEN NU TOE AAN EEN NIEUWE UITDAGING
Pluspunten
ONKOSTEN VERGOEDING
een erg leuk bedrijf om voor te werken
interieurverzorgster kantoorassistent (voormalige medewerker) –  Geldermalsen, GE25 januari 2015
een erg leuk en gezellige plek om te werken, leuke collegae.

erg flexibel, en afwisselend.
fijne werkgever
huishoudelijk medewerkster (voormalige medewerker) –  zeist3 november 2014
super fijn gewerkt bij hun,duidelijke regels en afspraken,regelmatig gesprek met een zorgcoordinator.
Bij problemen en vragen kun je ze altijd bereiken
Een hele verantwoordelijke, gewaardeerde baan!
Huishoudelijk verzorgster (huidige medewerker) –  Geldermalsen, GE22 september 2014
Mijn werk voer ik uit bij de mensen thuis die zelf niet meer in staat zijn om het huis te verzorgen. Naast dat ik de huishoudelijke verzorging uitvoer, is het sociaal bezig zijn met de mensen ook heel belangrijk, omdat ik vaak bij oudere mensen werk en deze mensen hebben nog maar heel weinig sociale contacten.
Omdat ik veel plezier in mijn werk heb en ik heel goed met mensen kan omgaan en van een gezellige babbel houd voer ik mijn werk ook goed uit wat natuurlijk heel belangrijk is!
Pluspunten
Waardering voor het werk dat ik uitvoer.
Minpunten
oproepkracht zijn.
Positieve reakties van cliënten
Medewerkster Huishoudelijk Werk (voormalige medewerker) –  Geldermalsen, GE9 september 2013
Bijzonder om te ervaren dat ik in staat ben cliënten indien
nodig bij te sturen b.v. met betrekking tot hun gezondheid.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij BetuweZorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over BetuweZorg gesorteerd op locatie