Beter Bed Reviews

23 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 24 reviews
leuk als je jong bent
Bijrijder (voormalige medewerker) –  Uden4 april 2019
veel sjouwen hoort erbij natuurlijk, alleen weinig waardering wanneer je iets extra's doet voor de klant.

Overuren maken betekend tijd voor tijd, in de winter uitgepland worden maar in de zomer geen vrij krijgen van je welverdiende overuren
Minpunten
wagens stampvol
onprofessioneel bedrijf
ICT medewerker (voormalige medewerker) –  Uden15 november 2018
Beterbed doet zich voor als een leuk en professionele werkgever maar is alles behalve dat.

Doorgroei mogelijkheden zijn er niet en nieuwe ideeën of processen worden niet in dank afgenomen.

Het bedrijf blijft liever stil staan dan dat het zich ontwikkeld
Heeft ook geen oog voor hun mensen.

Wanneer je ambitieus bent wilt leren en doorgroeien is Beterbed geen aanrader.

Tevens betalen ze ook slecht naar wat ze van je verwachten
Het moet altijd sneller en personeel doet er niet toe
Bijrijder (voormalige medewerker) –  Nieuw Vennep11 maart 2018
Elke dag krijg je een ritlijst met je route.
Voor alles staat een vaste tijd, die je alleen haalt met een paar goede ervaren collega's en als je als 2 nieuwelingen op pad moet, dan kan je je klaar maken voor een dag van 12 a 14 uur.

Je laad je auto elke ochtend zelf, maar door te weinig tijd vertrek je al 20 a 30 minuten achter op schema.
Bij de klant is het door gaan om binnen de vastgestelde tijd klaar te zijn, het gezellif kopje koffie drinken zoals in de vacature staat is er bijna nooit bij.

Je kan wel goede bonussen verzamelen als je je werk goed verricht, alleen als er iets kapot uit de doos komt of een elektrisch probleem is, kost jou dit geld, ook zonder je eigen schuld.
En de verkopers beloven de klanten van alles, waardoor ze regelmatig met een ladder klaar zijn om je het dak op te sturen om het bed naar binnen te krijgen, wat dus echt niet mag en levensgevaarlijk is.

Vrij krijgen zit er ook bijna niet in, al is het voor een bruiloft of een ehbo cursus, het interesseert ze niet en je moet werken.

Al met al een slechte werkgever waar je als gewone medewerker niet meetelt en helaas de meeste collega's ook weer snel een andere baan zoeken.
Wel veel plezier gehad met een aantal collega's.
Pluspunten
Bonussen maken het salaris
Minpunten
Salaris, lange dagen, je bent een nummer
Slechte leiding en 0,0 werksfeer
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Hoogeveen3 april 2017
Een bedrijf die je een leuke werkomgeving beloofd. Dit is er echter niet. Alle "collega's" werken op "eilandjes" en zullen je nooit helpen.
Pluspunten
Goede werktijden en salaris op tijd
Minpunten
Sfeer en leiderschap
Stug en star bedrijf.
Filiaal leider BeddenReus (voormalige medewerker) –  Middelburg8 maart 2017
Beloven een hoop maar staan niet open voor de menig van een ander. Stug en star bedrijf.
Pluspunten
?
Minpunten
Hebben scheit aan de cao en arbo hun wil is wet.
Werk op matrassen zolder
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Hoogeveen19 februari 2017
De leiding kan veel beter en denkt niet aan personeel
Pluspunten
Goede werktijden
Minpunten
Geen waardering
Leuk bedrijf
Chauffeur/monteur (huidige medewerker) –  Uden1 oktober 2016
Een bedrijf waar je iedere dag wat anders meemaakt. Veel contact met de klanten thuis.
leuke winkel
Verkoper huishoudelijke- en cadeauartikelen (voormalige medewerker) –  Leiden, ZH23 november 2015
mooie winkel weinig klanten waardoor je je verkoop cijvers niet haalde
Pluspunten
overdekt
Minpunten
te weinig klanten om je verkoop cijvers te halen
werken in team verband
Chauffeur/monteur (huidige medewerker) –  Uden11 november 2015
het is een mooi bedrijf waar je samen met een collega ervoor moet zorgen dat de gekochte producten bij de klant wordt bezorgt en soms dat het wordt gemonteerd.
Het is een baan dat er voor zorgt dat elke dag weer een nieuwe dag is, het is nooit hetzelfde.
Fijne collega 's die ook voor je klaar staan.
leuke winkel en leuke producten om te verkopen
Verkoopmedewerkster (parttime) (voormalige medewerker) –  Veenendaal, UT27 juli 2015
Klanten adviseren winkel op orde houden.
Veel productkennis opgedaan wat betreft matrassen en boxsprings e.d.
Prima directie.
leuke collega's kon ik goed mee overweg
de administratieve kant
het verkopen
Pluspunten
korting op producten
Minpunten
vaak zwaar werk
Productief en gezellige team
Filiaal bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Venray5 maart 2015
Als bedrijfsleider heb je een voorbeeld functie. Je stimuleert en motiveert je team tot een succesvolle dag/week/maand en jaar. Hierbij zorg je voor een goed gesprek voordat de deuren opengaan en wacht je af totdat de potentiele kopers komen. Het belangrijkste is dat je de omzetten weet te behalen wat je afspreekt op die dag. Daarnaast leerde je ontzettend veel van de klanten die kwamen, die kwamen natuurlijk allemaal met eigen verhalen en wellicht hadden wij er wat aan. De rayon waarin ik zat was bekend om zijn gezelligheid, collegialiteit en waakzaamheid. We steunden elkaar door dik en dun en we kenden elkaar ook allemaal. Met de directie hadden we niet direct contact omdat we rapporteren aan de rayonmanager. Het leukste om als bedrijfsleider bij beterbed te werken is omdat het leuk is om met klanten iets moois te maken en de collega's natuurlijk. Maar het heeft ook zijn slappe kanten zoals de dal-maanden waarbij meubelboulevards op zijn gat ligt en hierdoor is het maanden stilte voor de storm.
Pluspunten
gratis koffie, collega's
Minpunten
salaris, waardering, en rayonmanager
Fijne omgeving, net verhuisd naar betere locatie
Verkoopadviseur (huidige medewerker) –  Almere, FL19 december 2014
De dag begint met het winkel openen, de computers opstarten, koffie apparaat schoonmaken, bedden netjes recht trekken. Soms is er vracht op mijn werkdag deze wordt door ons verwerkt in SAP. Ik werk op dinsdag en woensdags hetgeen mij heel goed bevalt daar ik voor mijn sport veel in het binnen en buitenland moet zijn voor wedstrijden.
Leuke collega's en direct leidinggevende.
Ik vind het contact met de klanten het fijnst, passende oplossingen vinden voor hun slaapwens met een passend budget.
Soms heb je een klant met een klacht, dit vergt oplossingsvermogen en biedt de extra uitdaging om het probleem naar ieders tevredenheid op te lossen.
Pluspunten
Ik werk door de weeks
Minpunten
Onverwachts in het weekend moeten werken
leuke collegas
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Sittard25 augustus 2014
vooral geleerd hoe ik bedden en kasten moet opzetten.
ook kas opmaken en bestellingen leren maken.
leuke mensen die ook naar je luisteren als je ergens mee zit, ookal is het prive
medewerker hoofdkantoor (huidige medewerker) –  Uden, NB18 augustus 2014
Invoerwerkzaamheden, uitzoeken, archiveren.
Veel leuke collega's, Webshop in opkomst.
Gezellige werksfeer
Callcenter Medewerker (voormalige medewerker) –  Uden, NB2 april 2014
De hele dag klachtafhandeling over geleverde bedden, matrassen of vragen over levertijd van het product. Ik heb geleerd vriendelijk en rustig te blijven aan de telefoon, behulpzaam te zijn. Het moeilijkste van de baan vond ik, dat je de klacht niet zelf af mocht handelen en alleen maar de telefoon aan nemen en de onregelmatige werkuren. Het leukste van de baan was er eigenlijk niet.
Pluspunten
lieve, behulpzame collega's
Minpunten
onregelmatige werk uren
Mooi bedrijf
Verkoopster in beddenspeciaalzaak (voormalige medewerker) –  Uden, NB11 januari 2014
Hele leuke collega's
Ik heb daar geleerd om met mensen om te gaan en ze een beetje in te schatten.
Het leukste van de baan is als de klant met een tevreden gevoel de winkel verlaat.
zelfstandig werken
verkoopmedewerker meubels (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH14 november 2013
eventueel samen met collega,s zorgen voor een goede verkoop door middel van goede verkooptechnieken en perfecte aankleding van de winkel, goede werksfeer, zeer zelfstandig. mogelijkheid om cursussen te volgen.
Pluspunten
verkooptraining en cursussen
Minpunten
geen sluiting tijdens koopavond eetpauze
beter bed
eerste verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Enschede, OV2 oktober 2013
Een fijne zaak om te werken,fijne collega`s.
Geen dag is daar hetzelfde.
Ook de bedrijfs uitjes waren altijd goed verzorgd.
Ik heb daar veel geleerd.
Minpuntje is ,dat ik regelmatig alleen in zo`n grote zaak stond.
Gezellig en teamgericht werken aan de commerciële targets
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Roermond27 april 2013
Gezellig en teamgericht werken aan de commerciële targets

* een typische dag op het werk;
Een mooie koopzondag, welke in Roermond iedere week terug komt.
Het publiek wisselt iedere zondag, en is buitengewoon divers te noemen.
Het verhaal echter blijft steeds gelijk. Zonder vooroordelen, krijgt iedereen in ons filiaal de zelfde service, uitleg en aandacht. Dit omdat wij vinden dat goed slapen, en ons goede product voor iedereen belangrijk is. Wij vinden ons beroep zelfs nuttig.
Een goed en gedegen passend advies is dus van groot belang, om latere klachten te voorkomen. Klachten die er zijn worden bij Beter Bed, hoe dan ook, opgelost. We proberen van elke klant een ambassadeur voor het bedrijf en onze vestiging te maken.
We zijn steeds wel bezig, om naast dat genoemde advies, het maximale uit het budget te halen van de betreffende klanten.
Het gaat uiteraard ook om de omzet.

* wat je geleerd hebt;
-Ik heb enkele cursussen via het werk mogen volgen waarin ik veel heb opgestoken en bijgeleerd.
-In de ondernemingsraad heb ik veel opgestoken over het hele bedrijf, arbo wetten e.d.
-Ik heb de grote ervaring van leidinggeven op Center Parcs goed uitgebouwd bij Beter Bed. Hierin ben ik rustiger geworden.
-Financieel gedreven is er bij CP direct ingestampt, gerelateerd aan de inzet van de werkuren. De besteding per klant etc.
Hierin ben ik verder gegroeid bij Beter Bed.
-Hoewel de verkooptechnieken hier en daar verschillen, ben ik wel eer gegroeid bij Beter Bed in mijn verkoopgesprek.

*directie;
De directie van Beter Bed is open minded betreft input.
Ze horen graag
  meer... verbeterpunten en kijken wat er mee gedaan kan worden. Iedereen is benaderbaar in zijn of haar vakgebied.
Zelfs de topman van het bedrijf mag je een goed idee direct vertellen.
Meedenken is dus prima bij Beter Bed.
De directie zet daarnaast wel duidelijke en strakke lijnen uit om eenheid uit te kunnen stralen als bedrijf zijnde. Dat is goed te noemen natuurlijk.
De directie is ook regelmatig terug te vinden in de winkeles om te zien wat er leeft, en anders zou kunnen.
Beter Bed probeert in mindere tijden ook te groeien als organisatie, i.p.v. in te krimpen. Wat niet hoeft, dat hoeft niet.
Hoewel er door ieder bedrijf strak naar de kosten word gekeken. Gelukkig maar.

*jouw collega's;
Collega's bij Beter Bed zijn allen familiemensen, hartelijk en prettig in de omgang. Allen kunnen zij een goede verkoop realiseren. Dus commercieel gedreven.
Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandal van het bedijf, dus ook bij het personeel.

*het moeilijkste van de baan;
Echt moeilijk vindt ik het niet. Het is wel heel divers waardoor je vaak moet switchen naar een ander onderdeel van het vak.
Als filiaalmanager is het belangrijk je tijd daarom goed in te delen en prioriteiten te stellen van het werk dat moet gebeuren.

*het leukste van de baan;
-Het leukste van de baan vindt ik wanneer mensen tevreden en blij de winkel uitgaan, terwijl ze al lang aan het zoeken zijn naar een geschikt product. En een compliment maken naar je advies en persoon over de methode die je hebt gebruikt.
-Ook leuk is het wanneer mensen tevreden zijn en nieuwe klanten letterlijk meenemen naar de winkel om bij ons iets te kopen.
-Ook leuk is het om regelmatig een presentje of complimentje te krijgen van klanten die het product al weken in huis hebben, en terugkomen hiervoor naar de winkel. Enkel om je te bedanken.
-Klachten die je kan oplossen. Mensen die dus wel eens wat boos kunnen zijn, of niet blij zijn met iets. En vervolgens die klachten zo goed op lossen, dat zij een ambassadeur voor het bedrijf worden. Mond op mond reclame is immers de beste reclame.
Pluspunten
Eten op koopavond betaald door werk, leaseauto voor filiaalmanager
fijne collegas en respectvolle werksfeer
logistiek medewerker-beginnend leiding gevende (voormalige medewerker) –  uden9 februari 2013
flink hard werken is een typische dag
ik heb geleert hoe de logistiek werkt en heftruck en orderpick wagen rijden
mijn collegas waren heel leuk en kon goed met mijn collegas opschieten
het moeilijkste van die baan is er niet
gezelligheid is het leukste
Minpunten
geen gratis lunch

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Beter Bed. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Beter Bed gesorteerd op locatie