Bestseller
Het was daar gezellig met de collega's maar het verdient niet lekker
Een leuk bedrijf waar veel jonge mensen werken (tussen de 21 en 38 jaar). Je krijgt veel verantwoordelijkheid en vrijheid om zelfstandig aan de slag te gaan. Reizen naar Denemarken hoort bij veel functies, gezellige vrijdagmiddagborrels, goede bedrijfsfeestjes en leuke collega’s. Ik wil hier niet meer weg!
Pluspunten
Work hard, play hard!
Minpunten
Niet het beste salaris, gewoon Ok.
BESTSELLER is een fashion bedrijf waar je veel verantwoordelijkheden krijgt en de ruimte om je werk uit te voeren hoe jij denkt dat dit moet. Zoek je werk binnen de Sales, Marketing/PR, Business Development, HR, receptie of finance dan zijn er mogelijkheden. Er wordt veel van je verwacht qua input en CAN DO mentaliteit, hier moet je tegen kunnen. Wat het bedrijf zo leuk maakt: de familie/vrienden sfeer, de kledingregeling, alle leuke activiteiten/evenementen, vrijheid in functie, reizen naar Denemarken, heerlijke lunch, doorgroeimogelijkheden, trainingen en de internationale meetings/collega's. Als jij graag resultaat en taakgericht bezig bent en je van kleding/mode houd dan is dit hét bedrijf voor jou.
Pluspunten
Top lunch, prima bonussen, kledingregeling, reizen naar buitenland, gezellige werksfeer
Minpunten
Dont know
Van fulltimer naar shopmanager gegaan in 10 jaar. Veel geleerd en een leuke tijd gehad met collega's. Veel filialen in Rotterdam en omstreken gewerkt.
Ze missen professionaliteit op management niveau. Verder een leuk bedrijf met gezellige vrijmibo's
Pluspunten
Lunch
Minpunten
Het management
Altijd met plezier gewerkt en goed kunnen werken aan mijn verkoop capaciteiten.
Pluspunten
werk ervaring opdoen
Minpunten
omgang in bedrijfs-structuur
Het fijne aan BESTSELLER is dat iedereen keihard werkt, maar de sfeer tegelijkertijd erg informeel is. Werkdruk is erg hoog, moet je wel tegen kunnen.
Pluspunten
Lunches
s'Ochtend zorg jij ervoor dat de winkel goed is aangevuld
er netjes uitziet en ready to open.

Je manager neemt met jou team de cijfers van de dag door en waar jullie je op moeten focussen die dag.

Samen met je collega's zorg je ervoor dat je de doelen van de dag bereikt of misschien wel meer.

Wanneer de klanten binnenlopen groet je ze en anticipeer je naar het gedrag van de klanten. Je helpt ze waarbij mogelijk en scoort een leuke outfit voor ze

Dit kan soms ook pittig zijn want je weet niet precies wat die klant leuk vind. Daarom ga je in gesprek met de klant om een beetje achter te komen wat zij leuk vind. Dat is gelijk het leukste van de baan in contact te staan met de klant.
Leuk jong bedrijf, met gezellige collega's
Doorgroei mogelijkheden
Pluspunten
luxe bedrijfscatering
Minpunten
Veel geleerd, ervaring mogen opdoen, leuke mensen ontmoet.
Pluspunten
zelfstandig werken
Minpunten
drie verschilende afdelingen onder 1 dak.
Binnen het filliaal is het erg leuk.. Maar de communicatie en de omgang met het personeel vanaf het hoofdkantoor is onzettend telleur stellend.
Pluspunten
Gezellige collega's binnen het filiaal
Minpunten
Slechte omgang, en behandeld worden als dieren..
leuke goede collega's
goede collecties

positieve feedback regelmatig aanwezig

veel geleerd over productkennis, sales, styling en het maximaliseren van optimale omzet

werkdag bestond uit s'ochtends de mail doornemen ( verkoopcijfers van de regio en NL), de gemiddelde besteding van de consument, de 10 best verkochte artikelen van NL, hoogtepunten van de week, beste verkopers van de afgelopen week, beste top/slechtste 5 winkels van de dag ervoor met sales, eventuele wijzigingen betreft de winkels

schoonmaak van de winkel, dagopening doornemen met het team, taakverdeling, goalbord doornemen wat we als team willen behalen

het moeilijkste punt van alles was dat er teveel gefocust werd op de mail en te weinig op sales.

het leukste was werken met een heel goed team
Pluspunten
Goede basis programma over sales en service
Minpunten
Onredelijke beslissingen nemen zonder uitleg
Managers gaan over lijken je bent een nummer en betwijfel of ze competent zijn. Het schreeuwt een familie bedrijf te zijn met normen en waarden. Anderhalf jaar tijd verspilling.
Ik heb veel geleerd als assistent manager maar het werksfeer was in het begin goed maar daarna niet meer, ik vond de manier waarop ik ontslagen werd niet echt vriendelijk.
Pluspunten
veel geleerd
Minpunten
geen waardering
ik heb een onwijs leuke tijd gehad bij Vero moda en heb veel geleerd in dit jaar
Kasboeken verwerken, bankdata verwerken, facturen accorderen, telefoon/e-mailverkeer afhandelen, archiveren.
Pluspunten
Samen met collega's lunchen
Minpunten
Weinig werk variatie
De afwisselende functie als receptioniste heb ik altijd met veel plezier bij dit bedrijf beoefend.
Het werken bij de Only was zeker leuk, heb ook de hele zomervakantie daar gewerkt.
Ik heb geleerd dat je met eerlijkheid bij de mensen verder komt dan dat je producten uit de winkel gaat aansmeren. Dan willen ze juist niet meer. Eerlijk zijn tegen mensen vind ik belangrijk.

De collega's waren leuk, er was een prettige werk sfeer.

Heb er 3 maanden gewerkt en mocht steeds meer dingen zelf doen.
Pluspunten
heb de hele zomervakantie kunnen werken.
Minpunten
ik moest stoppen met werken omdat ik geen week vrij mocht voor school.
Bekijk meer reviews over Bestseller