Bender Groep
Ik ben nu een kleine 3 jaar werkzaam voor dit bedrijf en heb mij er altijd op mijn plek gevoeld. Ik ben begonnen als Wmo consulent en door diverse intern aangeboden trainingen heb ik mij goed kunnen ontwikkelen. Na 2 jaar ben ik intern aan de slag gegaan. Ik kan Bender absoluut aanraden.
+ auto is een optie
+ opdrachtgevers zijn blij met je

- ‘Ik Bender voor jou’ in de zin van voor de opdrachtgevers ja, maar niet voor zijn eigen werknemers! Beloftes worden niet nagelopen. Ik raad ze niet aan.
Ik ervaar Bender als een hechte organisatie met veel ambitieuze collega`s. Je krijgt veel ruimte en vrijheid om verschillende projecten op te pakken waarbij collega`s altijd voor je klaar staan. Daarnaast heb je voldoende mogelijkheden om bijvoorbeeld workshops en trainingen te volgen waardoor je optimaal kan werken aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Gelukkig is er naast het harde werken ook altijd ruimte voor gezelligheid! Kortom, een superfijn bedrijf om voor te mogen werken.
Ik werk nu een tijdje bij Bender en ervaar dit als een warm bedrijf, waar je in tegenstelling tot andere arbeidsbemiddelingsbureaus geen nummertje bent. Men wil je echt leren kennen en aandacht voor zowel de medewerkers als de cliënten en de opdrachtgevers staat duidelijk centraal. Dit is voelbaar in de hele structuur van het bedrijf. Verder is het een betrouwbaar bedrijf waar men zegt wat men doet en doet wat men zegt.
Tijdens het commercieel traineeship heb ik de kans gekregen om zowel ervaring binnen recruitment als sales op te doen. Je gaat direct aan de slag in de praktijk en volgt daarnaast interessante trainingen. Een goede manier om te ontdekken welk vakgebied het beste bij mij past.

In de functie van recruiter voer ik sollicitatiegesprekken, bel ik met geïnteresseerden om vragen te beantwoorden over detachering, het sociaal domein en onze traineeships. Ook zijn we actief op LinkedIn en denken we mee met de marketing afdeling voor promotionele activiteiten. Tenslotte behoren administratieve werkzaamheden tot het takenpakket.

Bender is een groeiende organisatie, informeel en goed contact met collega's wordt erg belangrijk gevonden. Er worden geregeld borrels en feestjes georganiseerd.
Ik werk met veel verschillende afdelingen, collega's en externe partijen samen wat zorgt voor een inspirerende en gevarieerde caseload.

Een takenpakket wat bestaat uit onder andere deze focusgebieden:

- Professionaliseren dataverkeer / conversie binnen recruitment

- Projectmanager van campagnes, 2019 gelanceerde campagne 'Wat aandacht doet' - een omvangrijke opdracht

- Regie op contractafspraken

- Content marketing

- Eventmarketing

- Online marketing: webbeheer, social media, Google Analytics/Ads

Bij Bender werken mensen met passie voor hun vak en is men erg gedreven. Er wordt dus hard gewerkt, maar er is ook aandacht voor de nodige ontspanning; elk jaar wordt er uitgepakt met een (thema) jaarfeest, een zomer bbq, informele bijeenkomsten en elke week wordt er met een vrijmibo de week afgesloten. Een open en informele cultuur, er zijn korte lijnen en collega's helpen je graag op weg.

Kortom; een fijne club, er zijn veel mogelijkheden en er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling!
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bender Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Bender Groep gesorteerd op locatie