Bayer Reviews

29 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 5.068 reviews
Biochemie Monsanto bergschenhoek
Lab Technician / Uitzendkracht (voormalige medewerker) –  Bergschenhoek6 november 2018
je moet streng routine matig werk uitvoeren.
afdeling wilt graag mensen die laborant werkzaamheden kunnen uitvoeren, maar die geen laborant opleiding hebben.
Je moet kunnen werken met emotionele mensen die altijd hun zin krijgen en je mag jezelf niet uitspreken.

zeer onregelmatige werkuren per week

management hebt je niet al te veel aan.

het algemene bedrijfscultuur buiten de afdeling is geweldig, lekker open en informeel.
Pluspunten
Minpunten
werk, sfeer, uren
Veelzijdig bedrijf
R&D assistent (voormalige medewerker) –  Bergschenhoek15 mei 2018
Mijn dag verliep altijd anders. Ik ben hier begonnen met werk in de paprika. Hier leerde ik veel over het beoordelen ervan.

Daarna ben ik naar de tomaten veredelingsafdeling gegaan. Hier werd het werk weer anders. Ik moest weer andere dingen doen, maar allemaal even interessant. Mijn hulp was altijd zeer gewaardeerd. Ik was multifunctioneel inzetbaar en dat paste perfect bij dit bedrijf. Heel groot, maar erg leuk om voor te werken.
Pluspunten
veelzijdigheid
Minpunten
veel krachten op uitzendbasis
Top Sales met een enhousiaste houding
Medical Representative at Chephacu (voormalige medewerker) –  Curaçao6 maart 2018
Als Apotheker Asisstente heb ik 18 jaar als Artsen bezoekster gewerkt, waarbij de klant central is en hier met kennis op temperament van de arts en mijn kennis op het product een oplossing kan geven aan de arts voor zijn patienten.
Het plannen en resultaat gerichte gesprekken zijn hier central.
Het houden van sales en energiek tegenaan gaan is een moet bij deze vak.
Pluspunten
betaald reizen om mijn kennis over te brengen op de eilanden.
Minpunten
soms lange werkdagen
een dag uit 31 jaar werken in plantenveredeling
Veredeling assistent in peulvruchten en sla (voormalige medewerker) –  Wageningen6 juni 2017
Als assistent sta je dagelijks tussen de gewas verzorgende en haar taken en de veredelaar en zijn taken. Zelf was ik voor de een een begeleider in gewasverzorging en op serveren van gewassen, aan de andere kant alle praktische dingen uitvoeren, regelen, plannen van onderzoek, selectievelden,selecteren en kruisen. Daarnaast contacten onderhouden met plantenkweker en telers. Ook binnen het bedrijf contacten onderhouden met laboratorium, it afdeling en assistenten.Hechte groep collega,s en weinig te maken met het management. Wel veel contact met hoofd kas en veld medewerkers.Erg netjes werken en ook onderzoeks projecten uitgewerkt. Opzetten van merkertesten en het verwerken van de gewenste planten na test uitslagen. Daarnaast nog vertrouwens persoon,coach voor werknemers en uitzendkrachten. Een aantal jaren als auditor extern gewerkt. Curcussen gevolgd en vakopleiding plantenveredeling. Ben praktisch en leergierig en onderzoekend wat in dit werkveld zeer nodig was en is.
Pluspunten
goede arbeids voorwaarde en werkruimtel
Minpunten
veel piekmomenten
Productieve en leuke omgeving
Assistent kwekersrecht (voormalige medewerker) –  Naaldwijk2 mei 2017
Goede werkgever die veel kansen en mogelijkheden biedt. Een internationaal bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Internationale omgeving
Minpunten
Soms onpersoonlijk
Zeer goed georganiseerd farmaceutische wereldspeler, waarin innovatie en kwaliteit centraal staat. jaren achter elkaar uitgeroepen tot beste werkgev
Accountmanager Diabetescare (voormalige medewerker) –  Mijdrecht2 februari 2017
Iedere dag weer prettig werken door goede ondersteuning en grote maten van verantwoordelijkheid. Gedegen interne opleidingen waardoor ook de werknemer aan eisen van de bedrijfscultuur kan voldoen.
Ik door deze bedrijfsvoering voor mijn cliënten een vraagbaak en specialist kon zijn.
Een open en transparante communicatie tussen collega's waarin kritiek, respect en onderlinge educatie zorgde voor buitengewoon goede resultaten.
gezellige werkomgeving
Productiemedewerkster (voormalige medewerker) –  Mijdrecht24 januari 2017
gezellige werkomgeving met een goed teamverband, velen jaren met plezier gewerkt.
Fijne werkplek met leuke collega's
Archiefmedewerkster (huidige medewerker) –  Bergschenhoek16 januari 2017
Fijne werkgever met leuke collega's.
De werkzaamheden waren na een korte inwerk periode duidelijk en ik had de mogelijkheid vanuit huis te werken.
Mijn leidinggevende was professioneel maar erg vriendelijk.
Het moeilijkste was de steeds groter wordende werkdruk en er was geen mogelijkheid meer voor parttime werk.
Ook de reistijd is erg veel.
Waardoor het moeilijk te combineren is met mijn gezin.
Pluspunten
collega's
Minpunten
werkdruk
Productieve werkomgeving met veel diversiteit en dynamiek.
Gewasmedewewerker en kantoor werkzaamheden (voormalige medewerker) –  Bergschenhoek14 januari 2017
Het is een goede werkgever die het welzijn en de veiligheid van zijn medewerkers erg belangrijk vindt.

Ik heb mij in verschillende functies kunnen uitdrukken.
Pluspunten
Gratis 2 stuks fruits per dag
Minpunten
Communiceren binnen organisaties kan vaak veel beter.
Bayer
Bayer halkla iliskiler hollanda (voormalige medewerker) –  Hollanda12 januari 2017
Cok Iyi ve disiplinli bir sirket
Mukemmel
Kuralci iscilerinin daima kurslarla egitiyor
Kaliteli mal iretmek ilk onceligi
Yardimsever bir kurulus
Fakir ulkelere yardim herzaman vardir
Minpunten
Yok
Werkgever met goede arbeidsvoorwaarden.
Management Assistant (huidige medewerker) –  Maastricht8 december 2016
Elke dag is verschillend. Veel verantwoordelijkheden en vooral veel zelfstandig uitvoeren van de taken. Zeer prettige werkomgeving. Veelzijdigheid en variatie in taken.
Pluspunten
Mooie prachtige werkomgeving, fijn gebouw.
Minpunten
Als je buiten Maastricht woont is het vervelend Maastricht "uit te komen".
gezelig werksfeer
Allround operator / SAP key user (voormalige medewerker) –  Bergschenhoek26 mei 2016
Monsanto is een mooie bedrijf met veel ontwikkelingsmogelijkheden
Centraal geleide Multinational
Bayer is een fantastische organisatie voor mensen die graag binnen algemeen beleid werken. Voor iemand die zijn creativiteit wil gebruiken en mee wil denken op operationeel niveau is er te weinig ruimte.
Pluspunten
Arbeidsvoorwaarden zijn heel erg goed
Minpunten
Te weinig eigen inbreng
Hele gezellige werksfeer met aardige collega's.
Operator, HT- chauffeur, logistiek (voormalige medewerker) –  Foxhol, GR4 december 2015
Doordat er met chemicaliën werd gewerkt moest je altijd met heel veel PBM's werken. In de zomer kan dat nog wel eens een nadeel zijn. Ik heb hier veel geleerd over het proces om veel verschillende soorten purschuim te maken. Ook de directie was heel aardig. Mijn directe collega's waren heel aardig en lieten mij ook heel vrij in mijn doen en laten. Ik vond het ook heel jammer dat ik hier niet kon blijven. Het moeilijkste van de baan vond ik dat er heel erg veel verschillende soorten chemicaliën werden gebruikt waardoor je heel veel moest onthouden. Het leukste van mijn baan vond ik dat je heel vrij was.
Pluspunten
Gratis koffie en een rookplek onder dak.
Minpunten
Veel verschillende PBM's moeten gebruiken.
Large company with many opportunities.
Senior Breeder and Unit Lead (voormalige medewerker) –  Bergschenhoek, ZH28 november 2015
Monsanto is a well organized company. Many area's of expertise work together to bring the best products to the market. Monsanto is a leader in vegetable breeding . It's innovative and pro-active
Good development opportunities
EMEA Mfg Fin Analysis Lead (huidige medewerker) –  Bergschenhoek, ZH3 november 2015
Monsanto offers good development opportunities, though assuming international mobility to Switzerland, Netherlands, or USA. Internal promotions are common. Benefits package is fair, though is not always adjusted to the market. Work-life balance is not good in many positions, and working in evenings or weekends is a practise that often occurs. You need to be smart to be effectively operating in sometimes complex matrix structures with multiple stakeholders and managers.
Ontzettend leerzaam
Reporting Analyst (voormalige medewerker) –  Bergschenhoek, ZH2 november 2015
Als je wilt weten hoe een internationaal bedrijf werkt moet je hier zijn. Internationale kansen te over.
Pluspunten
Professioneel
Minpunten
Contractors versus vast personeel
enerverende en uitdagende omgeveving
Meewerkend Voorman (voormalige medewerker) –  Bergschenhoek, ZH6 juli 2015
Monsanto is een mooi bedrijf waar je word uitgedaagd verder door te groeien. Alle faciliteiten zijn daarvoor aanwezig.
Durchdachtes Systhem
Keimlaborantin (voormalige medewerker) –  Bergschenhoek, ZH27 mei 2015
Die Arbeitsbedingungen waren Gut. Die Arbeitsabläufe funktionierten gut. Es war keine Aussicht auf Festen Arbeitsvertrag
goed
machine operator (voormalige medewerker) –  machine operator23 februari 2015
was alles leuk de collega zijn supper leuk elk dag was is ander gezelig met ideren
Pluspunten
leuk collega
Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bayer. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Bayer gesorteerd op locatie