Video afspelen via YouTube-knop
Bastion Hotels
Bastion Hotels heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Elke dag is een verrassing als je gaat werken bij Bastion Hotels. Je bent namelijk allround en dus doe je heel veel verschillende taken. Dat maakt het ook extra leuk. De vragen van gasten kan ik bijna altijd beantwoorden. Dat maakt het wel bijzonder.
Ook ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen dienst. Een super leuke functie als je starter bent en een leuke baan zoekt. Doorgroeien kan volop. Daar doen ze heel veel aan. Medewerkers van het hoofdkantoor komen vaker naar locatie om training te geven.
Pluspunten
Informeel, weinig baasjes die uit de hoogte doen
Minpunten
Soms lastige gasten
Werken bij Bastion is nooit saai elke dag ziet er weer anders uit. Er werken leuke mensen en de werksfeer is er goed. Verder bieden ze je doorgroeimogelijkheden als zij hier potentie in zien. De afwisselende werkzaamheden maken het erg leuk om voor dit bedrijf te werken. Elke dag is weer een uitdaging en het word daardoor niet snel saai.
Kan dit bedrijf absoluut niet aanraden. Je moet constant op verschillende locaties invallen, je hebt geen keuze of je dit wel of niet wil en vaak hoor je dit op de dag zelf. En waar je dan ook nog in je eigen tijd naartoe moet reizen. Je moet zelf zeuren om een overnachting en het is een wonder als je die uberhaupt al krijgt. De reden dat ze zulke goede bedrijfsreviews hebben is omdat ze een beloning gaven als je een 5sterren bedrijfsreview schrijft. Daarbij komt als je eenmaal uit dienst bent doen ze echt helemaal niks meer voor je. Krijg zelfs nog geld van ze maar ze negeren al mijn contactpogingen.
Veel ingezet op andere locaties, je kan niet weg binnen een jaar vanwege boeteclausule.
Werkte in de keuken maar moest altijd mijn eigen me eten meenemen mocht niks zelf maken voor mezelf nooit zelfs als hoofd van de keuken niet.
Pluspunten
Niks was gratis moest zelf eten mee nemen.
Minpunten
Hele lange
Managers staan altijd voor je klaar. Collega’s zijn top!
Bastion; fijne collega’s, werkdruk ligt soms hoog, maar het is en blijft Horeca werk!
Weinig bezetting met een hoger werkdruk, daarnaast wordt het werk met hogere tempo gedaan en alsnog wordt het niet gewaardeerd (geen 'dank je wel' of 'goed gedaan').
Je komt terecht in een hecht team met collega's die altijd voor je klaar staan, geen dag is hetzelfde! Je werkt elke dag met een hoop leuke gasten en gastvrijheid staat hoog in het vaandel, je ziet aan alles dat het personeel zeer gemotiveerd is om elke dag weer een lach op onze gasten hun gezicht te brengen!
Zoals ik al zei, elke dag is anders en weer een avontuur maar één ding blijft altijd hetzelfde, je werkt elke dag met ontzettend leuke gasten en met een team van toppers!

Er zijn veel verschillende werkzaamheden die je eventueel zou kunnen doen op een dag, het ligt er natuurlijk aan wat voor een functie jou voorkeur heeft!

Denk hierbij aan bar werkzaamheden, restaurant, receptie en dergelijke!

Het enige minpunt is dat er bij een lage bezetting gewoonweg minder uren te verdelen zijn, het is en blijft natuurlijk, horeca en niemand kan met 100% precisie zeggen hoe de bezetting gaat worden elke dag.

Als je houd van met mensen werken en graag een onvergetelijke indruk wilt achterlaten bij onze gasten en je ook echt verbonden wilt voelen met je collega's en daarmee ook onderdeel wilt zijn van een sterk team zou ik het zeker aanraden om hier te gaan werken!

Over het management is ook niets aan te merken, ze zullen altijd hun best voor je doen als je ergens mee zit of verbeterpunten hebt! Ze proberen dan ook altijd, zelfs bij lage bezetting iedereen zoveel mogelijk uren te geven!

In veel bedrijven krijg je soms de indruk dat er niet naar je geluisterd word of dat je een nummertje bent, dat heb ik hier bij Bastion nog nooit meegemaakt!

Over het algemeen, een dikke aanrader
 - meer...
Pluspunten
Hecht team, leuke gasten, goed management, fijn team
Minpunten
Bij lage bezetting minder uren
Bastion hotel Groningen,

Bastion Groningen is een relatief klein hotel met 80 kamers. Het belangrijkste als je bij Bastion werkt is dat je goed samen kan werken. Zelf draai ik ontbijt, diner en de nacht. Vaak tijdens je shift is communicatie van groot belang, een aantal collega's praten alleen Engels dus in de Engelse taal moet je jezelf kunnen redden. Als je aan het werk bent dan is humor en plezier belangrijk maar wel op professionele manier.

De gemiddelde gast werkt in de bouw of in een andere gelijksoortige sector. Hierdoor verwachten ze niet altijd de kwaliteit services wat je bij een Van Der Valk krijgt, maar services waarin de gast na een werkdag aan de bar een praatje wilt en snelle services qua drinken en eten verwacht.

Ook als je nog geen ervaring hebt in de horeca/hotel sector dan is Bastion een leuk leerzaam hotel, de managers van het hotel willen je graag veel dingen leren over het bedrijf. Het leukste aan de job is dat je altijd aan het werk bent met verschillende soorten mensen/culturen.

Groetjes,

Danny

Medewerker Bastion Hotel Groningen.
Leuke collega’s en werksfeer! Elke dag met veel plezier naar het werk
Bastion Hotels is een snel groeiend bedrijf en altijd wel op zoek naar jonge enthousiaste werknemers.wanneer je werkzaam bent binnen bastion en je goed je best doet is bastion ook een bedrijf die je snel laat doorgroeien mits je voldoet aan daarvoor bestemde eisen.

Zelf als chef kok begonnen en na 2 jaar heb ik de kans gekregen mezelf te bewijzen als Restaurant Manager wat ik nu al 2 jaar met plezier doe.

kort om een bedrijf waar je kansen krijgt jezelf te ontwikkelen.
Bastion Hotels voor mij is echt een werkplek waar ik met plezier naartoe ga, de collega's zijn geweldig om mee samen te werken, de werksfeer tijdens het werken is super gezellig, hier en daar worden grapjes gemaakt, maar als er serieus gewerkt moet worden, gaan we met z'n allen er tegenaan.

Ik heb het zo naar me zin bij Bastion, dat me manager collega's weten dat ik altijd klaar sta om te werken, zelfs als ik vrij ben, ga ik er met alle plezier naartoe om te werken.

Ik kan voor mijzelf geen betere werkplek verzinnen dan dat ik hier heb.
I started at Bastion Hotel before one month and i am already very satisfied. Good staff and good managers ,very cooperative and friendly and to help you with anything that concerns you.The enviroment very good as well.I recommend Bastion Hotel in Utrecht with great pleasure.
Bij Bastion krijg je de kans om door te groeien en je flink te ontwikkelen, je leert er elke dag wel iets en geen een dag is het zelfde, daardoor is het nooit saai.
Pluspunten
Collega's.
een gezellige werk omgeving, met leuke collega's en gasten.
Het werk is erg afwisselend.
Pluspunten
de sfeer
Minpunten
Salaris voor 26 jarige te laag (bijbaan)
Ze geven bij bastion om hun werknemers en willen altijd leren. Er is ruimte voor fouten en complimenten. Gezellige werksfeer in de hotels! Een echte aanrader
Pluspunten
Leuke werksfeer
Erg zwaar lichamelijk werk. En de tijden die je krijgt om kamers te poetsen is gewoon te weinig dus uiteindelijk sta je er 6 uur over te doen en je krijgt er 3 uur voor dus te overige uren sta je in je eigen tijd te doen en krijg je niet betaald.

Erg laag uurloon voor zwaar lichamelijk werk.
als kamermeisje krijg je niet per gewerkte uur uitbetaald maar per aantal kamers je bent soms 7 uur bezig maar krijgt 5 uur uitbetaald

verder s het echt heel slecht geregeld met de personeel niemand weet van elkaar af.

mocht je een vraag hebben als je iemand vind weten ze het gewoon niet en word je alleen maar doorverwezen en daar ook weer doorverwezen maar geen antwoord op je vraag

zou niemand aanraden om te werken voor bastion
Ik heb iets meer dan een jaar gewerkt bij dit bedrijf als kamermeisje. Er werd in het begin beloofd dat er doorgroeimogelijkheden waren, maar die bleken er niet te zijn. Elke dag moet je onbetaald je kar indelen en opruimen (kreeg maar 5 minuten betaald, maar was ruim een halfuur). Ik kreeg geen extra loon als kamers vies waren en ik kreeg alleen maar vervelende opmerkingen als ik later klaar was.
20 minuten per vertrekker, 10 minuten blijver. En als er iets niet helemaal goed lag... Werd ik teruggeroepen. Ik heb flinke rugklachten nu en veel te veel voor niks overgewerkt. Ik raad drze baan sterk af. Dit zou illegaal moetem zinn. Slavernij.
zakenwassers denken alemaal het goed te doen ma goed ik ben er gelukkig weg met dat loon kan ik niet rond komen voor mijn kids
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.