Video afspelen via YouTube-knop

Bastion Hotels Reviews

156 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 163 reviews
Bastion Hotels heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Leuke baan met fijne collega’s.
Hotel Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam3 april 2019
Echt een super leuk bedrijf, werk hier nu al ruim 5 jaar en ben in die tijd doorgegroeid naar Hotel manager.
Je collega’s die veelal de zelfde leeftijden hebben maken het werk extra leuk. Gezond bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden en leuke uitjes.
Pluspunten
Minpunten
Beperkte keuze avond maal.
Leuk werk, leuk team
Housekeeping (huidige medewerker) –  Leiden12 april 2019
Zoals beschreven in de samenvatting. Ik ben zelfstandig en productief bezig en samen met een leuk team zorg je om gewenste resultaten te halen.
Ontbijtdame (huidige medewerker) –  Hoofddorp4 april 2019
Al 14 jaar werk ik met veel plezier bij Bastion in het ontbijt. Het informele contact met de gasten maakt het erg leuk, je bouwt ook een band met ze op in al die jaren dat zij hier komen.
Ook de sfeer tussen het personeel van alle afdelingen is goed.
Pluspunten
Gezellige werkomgeving, goede sfeer
Ontbijtdame (huidige medewerker) –  Hoofddorp4 april 2019
Ook de sfeer tussen het personeel van alle afdelingen is goed.
Pluspunten
Gezellige werkomgeving, goede sfeer
Gelijk door na opleiding
Assistent Hotel Manager (huidige medewerker) –  Hoofddorp3 april 2019
De functie assistenmanager is een leuke functie
Ik ben gelijk beginnen na me studie en dat is heel fijn dat je gelijk na je studie vol time kan gaan werken.
De functie is heel breed je moet van alles doen maar hier leer je ook veel door. Ook is het een leuke sfeer in de hotels en werken gezellige mensen.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Lange werkdagen
Meest erge baan die ik ooit heb gehad
Assistent manager (voormalige medewerker) –  Almere1 april 2019
De functienaam klinkt heel interessant, echter is dit alles behalve dat. Je was een soort duizendpoot en moest alles doen; receptie, restaurant, keuken, kamers schoonmaken als het niet goed is gedaan, de hele nacht blijven staan als de nachtportier niet komt opdagen. Er is veel te weinig personeel in dienst waardoor je alles razendsnel moest afhandelen en geen tijd had voor je gasten. Het is ook nooit voorgekomen dat ik op tijd naar huis kon omdat er dan bijvoorbeeld nog een berg afwas stond, 4 lunchgerechten die nog klaargemaakt moesten worden, 5 karren vracht dat opgeruimd moest worden, 50 kamers die nog gecontroleerd moesten worden. Harder doorwerken kon ook niet want alle pauzes zijn al overgeslagen. 11 uur op je voeten staan en aan 1 stuk door werken zonder pauze. En ook nooit betaalt krijgen voor je overwerkuren die je elke dag maakt. Helaas is dit geen succes geweest.
Goede sfeer
Reservations agent (voormalige medewerker) –  Utrecht26 maart 2019
Goed georganiseerd bedrijf met fijne collega's. en prettige werksfeer.
Pluspunten
salaris
Minpunten
tijden
Leuk en gevarieerd werk
HAS (huidige medewerker) –  Roosendaal5 maart 2019
Ik werk als HAS bij dit hotel. (Hoofd huisouding)
Erg leuk en gevarieerd werk.
We hebben een super leuk en goed team en elke dag zorgen we er voor dat de gasten een fijn verblijf hebben in een schone kamer!
Pluspunten
Werktijden
Leuk bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden
Plaatsvervangend manager (huidige medewerker) –  Heerlen17 februari 2019
Ongeveer 1 jaar en 4 maanden werkzaam bij Bastion Hotels. Ben doorgegroeid van Assistent Manager naar Plaatsvervangend Manager en zit nu in mijn traject naar Hotelmanager. Er hangt een leuke sfeer binnen het bedrijf en je kunt er superveel leren. Klein of groot hotel, de mogelijkheden om te vinden wat bij je past zijn enorm. Omdat je veel operationeel werkzaam bent staat het contact met klanten centraal en is geen enkele dag hetzelfde wat ik persoonlijk heel fijn vind.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen
Gezellig werkplek met veel doorgroei mogelijkheden.
Hotel Manager (huidige medewerker) –  Eindhoven14 februari 2019
Leuke sfeer waarbij hard gewerkt wordt.

Binnen elke hotel staat iedereen hard voor elkaar klaar. Het is een afwisselende functie met taken als; Personeelszaken, Urenregistratie, administratie, bankzaken. ook ben je vooral operationeel aan het werk zodat je altijd contact zal hebben met de Gast.
Pluspunten
Veel variatie + doorgroei
Leuke werksfeer en all round functie
Assistent Hotel Manager (huidige medewerker) –  Eindhoven14 februari 2019
Het Bastion is een jong en innoverende keten. We blijven groeien waardoor steeds meer doorgroei mogelijkheden ontstaan. Zelf ben ik werkzaam bij Bastion Eindhoven als assistent hotel manager, dat houd in dat ik in principe overal sta , waardoor mijn dagen nooit saai of hetzelfde zijn.
Ik heb super gezellige collega's, die mijn werk ook extra leuk maken! Veel vaste gasten die ook graag een praatje met je willen maken.

In het kort: een leuke variërende baan met veel mogelijkheden!
Pluspunten
Veel variatie, afwisselende diensten
Gezellige werkplek
Manager (huidige medewerker) –  Eindhoven14 februari 2019
Als grillmanager keuken diensten en restaurant kan je hier fijn werken ,leuke collega s goed team .leuke verdiensten .en je kan zelf aangeven hoeveel je wil werken .Er zijn doorgroei mogelijkheden .Dus als je weet van aanpakken .ben je welkom om ons team te versterken .
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Hard werken in combinatie met gezelligheid!
Bastion Hotels Hoofdkantoor (huidige medewerker) –  Utrecht14 februari 2019
Erg fijne toegankelijke sfeer binnen het bedrijf. Waar hard werken wordt beloond. Daarnaast is er veel ruimte voor zelfontwikkeling en doorgroeimogelijkheden op het hoofdkantoor en de Hotels.
Er is elke dag vers fruit, drinken en eten op de afdeling.
Gezellige werksfeer en veel te leren!
Plaatsvervangend hotelmanager (huidige medewerker) –  Tilburg13 februari 2019
3 jaar geleden kwam ik van school af en ik wilde een nieuwe uitdaging. Ik zag de vacature als assistent hotel manager binnen Bastion Hotel. Dit sprak mij aan omdat het een heel veelzijdige functie is.
Na ongeveer 7 maanden kreeg ik de kans om mijzelf te bewijzen als restaurant manager, dit heb ik 1.5 jaar met veel plezier gedaan!
In deze periode heb ik zoveel geleerd, omgang met gasten, personeel aansturen, Personeelszaken, bestellingen plaatsten, hoe om te gaan met budgetten enzovoort enzovoort.
Op dit moment ben ik weer terug gegaan naar de hotel kant waar ik nu plaatsvervangend manager ben.
Het leuke aan deze baan is dat elke dag en elke dienst anders is. Waardoor je elke dag weer wat nieuws leert.
Maar je komt altijd met veel plezier op je werk omdat je geweldige collega's hebt! Niet alleen op je locatie zelf maar ook de collega's op andere locaties.
Soms moet je invallen bij een andere locatie waardoor je steeds nieuwe mensen leert kennen, wat ook weer een uitdaging is!
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden, veel te leren, gezellige sfeer
Minpunten
soms overwerken
het was niet wat ik verwachte
assistent kok (voormalige medewerker) –  Amsterdam11 februari 2019
ik hou van uitdagingen en nieuwe dingen leren, maar voor mijn had bastion niet veel te bieden.
Officiële reactie van Bastion Hotels
12 februari 2019

Heel jammer dat wij jou niet zoveel te bieden hadden. Wij merken vaak onze koks met ambitie heel graag willen doorgroeien naar Restaurant Manager. Daarin kunnen goed faciliteren met onze opleidingen.
Graag wensen wij jou veel succes!

Leuk bedrijf!
Assistent manager (huidige medewerker) –  Tilburg7 februari 2019
Na 1 maand een goede training te hebben gehad mag je zelfstandig aan het werk. Hele leuke werksfeer met gezellige collegas. Het is ook afwisselend dus zeker niet voor 9 tot 5 mentaliteit. Je maakt best veel overuren maar dit word netjes bijgehouden.

Het bedrijf bied goede doorgroeimogelijkheden, een gezellige informele sfeer en je krijgt hele goede begeleiding wat ik nooit eerder bij een ander bedrijf gezien heb.

Het werk zelf is heel afwisselend en de uren gaan snel voorbij.
Zeer prettige werksfeer/ Uitstekende doorgroeimogenlijkheden
Grillmanager (huidige medewerker) –  Tilburg7 februari 2019
Zeer positieve ervaringen. Van ontbijtdame naar assistenmanager en van assistent naar grill manager. Als je hard werkt en goed je best doet is alles bespreekbaar en je wensen komen tegemoet. De functie grillchef is hard werken zoals altijd in de keuken en genoeg te doen. Naast alle voorbereidingen moet je er ook voor zorgen dat je alle producten goed dicht verpakt en een vervaldatum stikker erop zet. Mise en place voorbereidingen, schoonmaken en bovenal lekker koken! Super leuk als gasten jouw eten lekker vinden en dit je persoonlijk willen komen vertellen. Naast het werk heb je nog super leuke collega’s om je mee te vermaken! Elke dag van maandag tm vrijdag lekker uitslapen en de weekenden vrij!!!!! Deze functie is een aanrader voor als je graag in de keuken staat en in de avonden werkt.
Pluspunten
Uitslapen, weekenden vrij
Minpunten
Soms tot laat doorwerken
Werken bij Bastion.
Assistent Hotel Manager (huidige medewerker) –  Tilburg6 februari 2019
Als Assistent Hotel Manager krijg je voordat je echt alle verantwoordelijkheid hebt, een training van 1 maand. In die maand leer je alles wat je moet weten en dat is echt super goed georganiseerd. Zo weet je binnen 1 maand alles over het bedrijf. Verder zijn de werkzaamheden die je bij Bastion Hotels heel leuk. Iedere dag is weer een uitdaging!
Pluspunten
Bonussen die je krijgt
Succesvol bedrijf
Assistent manager (huidige medewerker) –  Amsterdam Amstel6 februari 2019
Succesvol bedrijf. Je wordt uitgebreid ingewerkt (training van 1 maand). Er zijn duidelijke regels, wat zorgt een fijne werkomgeving. Vanuit het hoofdkantoor worden veel dingen goed geregeld, waardoor er in het hotel ruimte is voor aandacht voor de gasten. En elk jaar is er een super leuk bedrijfsfeest. Bastion Hotels pakt echt uit!
Pluspunten
Leuk bedrijfsfeest! Collegiale sfeer en er wordt veel hulp geboden.
Minpunten
Je moet hard werken leuk vinden
Hechte teams
Hotelmanager (huidige medewerker) –  Maastricht6 februari 2019
Een prachtig bedrijf om voor te werken. Hard werken, veel doorgeoeimogelijkheden en een hecht team. Succesvolle teams worden beoordeeld met bonussen.
Pluspunten
Veel leren, groeien en Hotelmanager worden
Minpunten
Hard werken
Gezellig bedrijf
Plaatsvervangend bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2019
Erg leuke medewerkers en alles is goed en duidelijk geregeld. We hebben een erg gezellig team. Er wordt veel aan opleiding gedaan en er zijn veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Veel opleiding, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
hard werken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.