Bastion Hotels Reviews

131 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 138 reviews
Zeer slechte werkgever
Receptioniste (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 januari 2019
Denk 3 keer na voordat je hier gaat solliciteren, je wordt hier volledig uitgebuit!

Je moet heel veel overwerken.

Geen pauzes kunnen nemen omdat je de hele dag aan het rennen en lopen bent. Dit wordt ook niet gecompenseerd met je uren/loon.

Salaris is slavernij.

Je krijgt een jaarcontract die na je proeftijd niet opzegbaar is. Je kan tussentijds alleen weggaan door een boete te betalen van €1000.

Bastion Hotel houdt €20 per maand in op je loon voor je maaltijd. En dan kan je nog niet eens fatsoenlijk eten. Het enige wat je mag eten is frituur en fastfood.

Heel vaak laat-vroeg diensten. Wat wettelijk gezien eigenlijk niet eens mag omdat er 8 uur rust tussen de gewerkte dag moet zitten maar Bastion Hotel interesseert dat niet en heeft lak aan de wet.

Seksuele intimidatie op de werkvloer wordt binnen dit bedrijf ook als normaal gezien. Ik heb hele nare dingen meegemaakt bij dit hotel.

Bastion Hotel is heel veel vriendjespolitiek. Regiomanagers zijn niet professioneel en laks.

Hou er ook rekening mee dat je je eindafrekening waar je recht op hebt nadat je uit dienst bent niet uitbetaald krijgt!

Ik ben al 6 maanden uit dienst bij Bastion Hotel en ik heb niks van mijn eindafrekening (vakantiegeld en overuren) ontvangen. Zelfs niet nadat ik per e-mail de toegestuurde mutaties en eindafrekening overzicht heb ondertekend voor akkoord en meerdere malen contact heb gehad met het hoofdkantoor.
Super werkgever!
Assistent manager (huidige medewerker) –  Zoetermeer14 januari 2019
Ik zit midden in mijn trainingsmaand bij Bastion Hotel. Je wordt eerst goed getraind om zelfstandig een dienst te kunnen draaien. Het is fijn hoeveel tijd en energie er in je wordt gestoken. Ik heb hele leuke en gezellige collegas. Het werk zelf is erg variërend maar dat maakt het juist leuk. Bastion hotel voelt voor mij als een warm bad. Ik heb nog nooit zon fijne werkgever gehad!
Pluspunten
Leuke collegas, fijne werksfeer, gezelligheid
Minpunten
Leuk bedrijf om voor te werken
HAS (huidige medewerker) –  Waalre12 januari 2019
Ik ben in Waalre HAS geworden toen het hotel 1,5 jaar geleden open ging. Ik heb het super naar mijn zin. We hebben nu een vast team met een hele fijne manager. Ik ben heel blij met mijn collega’s zowel de managers als mijn housekeepingteam. Soms is het hard werken zowel voor mij als voor de rest van het team. Maar ik ga iedere dag met plezier naar mijn werk en dat vind ik heel voornaam. Ik hoop dat ik na dit contract een contract krijg voor onbepaalde tijd en dat ik nog lang mag blijven werken bij bastion.
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Na 3 naar nog met plezier naar mijn werk.
Plaatsvervangend Hotel manager (huidige medewerker) –  Rotterdam Alexander12 januari 2019
Momenteel alweer 3 jaar werkzaam bij Bastion Hotels.

De inwerkperiode is erg fijn. Je leert in 1 maand alles onder begeleiding van een ervaren manager. Als je iets wilt weten kun je ook nog alle andere hotels bellen, er staat overal iemand in dezelfde functie die je kan helpen. Doorgroeien kan erg snel, als je gewoon goed je best doet en je dienst draait is het vanzelfsprekend dat je zal doorgroeien.

Tijden zijn onregelmatig in een managers functie, maar ja je kan niet alles hebben. Zo kan je soms wel lekker uitslapen.

En voor de negatieve reacties hier allemaal. Ieder bedrijf heeft wel wat. Nergens is het perfect. Het gras is niet groener aan de andere kant. Ik mocht zo weer terugkomen en ga nu nog steeds elke dag met plezier naar mijn werk.
Pluspunten
Variërend, geen dag is hetzelfde. Goed salaris. Gezellige mensen. Veel verantwoordelijkheid
Minpunten
Soms wat langer doorwerken. Onregelmatige werktijden
Top bedrijf met de mogelijkheid om door te groeien
Hotel Manager (huidige medewerker) –  Barendrecht11 januari 2019
Een erg mooi bedrijf waar je ook nog eens de kans krijgt om door te groeien. Hard werken wordt beloond. Collega's die altijd voor je klaar staan en een erg prettige werksfeer.
Pluspunten
Doorgroeien
Top
Hotel Manager (huidige medewerker) –  Tilburg9 januari 2019
Je doet zoveel verschillende werkzaamheden dat de dagen voorbij vliegen. Je leert zoveel binnen een jaar en als jij echt een bezig bent met je werk en alle kansen aangrijpt dan kan je zeker binnen bastion goed doorgroeien. Het is een prima werkgever. Onderling met collegas is het super.
Pluspunten
Top werksfeer
Minpunten
Zijn er niet
Fijne werkomgeving.
Huishouding (huidige medewerker) –  Zoetermeer7 januari 2019
Ik werk nu 2 jaar bij Bastion in volle tevredenheid. Leuke collega's, gezellige sfeer. Doorgroei mogelijkheden bijvoorbeeld van kamermeisje tot hotelmanager. Dagelijks met de teams zorgen dat de gasten tevreden zijn en alles met een glimlach! Dus ben je op zoek naar een leuke en gevarieerde baan, sluit je bij ons aan !
Pluspunten
Goede werksfeer
Goed bedrijf.
Hotel Manager (huidige medewerker) –  Zoetermeer6 januari 2019
Ik werk al bijna 5 jaar met veel plezier voor dit bedrijf.
Zeker een aanrader, goede doorgroeimogelijkheden, fijne collega's en geen dag hetzelfde.
Pluspunten
Leuke collega's. Goede doorgroeimogelijkheden
Veel doorgroeimogelijkheden
Hotel Manager (huidige medewerker) –  Nijmegen27 december 2018
Het is erg prettig werken bij Bastion Hotels. Zij geven je echt de kans om door te groeien en jezelf te ontwikkelen. Het is een erg gemoedelijk en vriendelijke keten, waardoor je ook collega’s van andere locaties leert kennen. Het is een veelzijdig bedrijf. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk!
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Werken is nachtportier is een aanrader
Nachtportier (huidige medewerker) –  Roosendaal27 december 2018
ik werk nu een paar maanden als nachtportier bij bastion hotel , ik heb het erg naar mijn zin en heb fijne collegas . Het werk is erg relaxed en niet vermoeiend.

Het is fantastisch te combineren met kinderen en een druk gezin.

Kortom, hopelijk werk ik nog vele Jaren voor Bastion Hotels
Pluspunten
Doorgroeien / Zelfstandig werken
Top bedrijf
Assistent manager (huidige medewerker) –  Roosendaal27 december 2018
Als je een nieuwe leuke uitdagende functie zoekt. Raad ik je Bastion zeker aan ! Heel veel doorgroei mogelijkheden. Zeker ook een goed leerbedrijf voor een stagaire zoals ik.
Fijne werkomgeving en veel doorgroeimogelijkheden
Hotelmanager (huidige medewerker) –  Roosendaal27 december 2018
Al 5 jaar werk ik voor Bastion Hotels.
Het is een bedrijf met enorm veel doorgroeimogelijkheden.
Zelf ben ik begonnen als Ontbijtmedewerker en nu 5 jaar later ben ik Hotelmanager!
Bastion voelt als thuiskomen en geen een dag is hetzelfde.
Je werkt heel zelfstandig en je leert elke dag iets bij!

Bastion is zeker een aanrader!
Pluspunten
Doorgroeien / Zelfstandig werken
Super gevarieerd werk
Hotelmanager (huidige medewerker) –  Barendrecht27 december 2018
Veel doorgroei mogelijkheden en een fijne werkomgeving met collega’s.
Geen dag is hetzelfde. Blijft altijd uitdagend. Zolang je je inzet zullen er altijd doorgroeimogelijkheden zijn.
Hard werken maar absoluut voldoenend.
Pluspunten
Collega’s en Variatie en Uitdagend
Minpunten
Gezellig leerbedrijf om voor te werken!
Stagair (huidige medewerker) –  Rijswijk24 december 2018
Ik ben eerst begonnen bij Bastion Hotel Rijswijk als een bijbaan. Ik vond het team en sfeer zo leuk dat ik stagaire bedienig werd voor mijn opleiding.

Mijn werktijden zijn best goed! Je hebt vaak in het weekend vrij, dat kom je niet zo vaak tegen binnen horeca als restuarant bediening.

Teamsfeer verschilt van locatie maar over het algemeen zal je het met je team een gezellig avond van maken.

Ik heb een heel goede leermeester (Abigail) en vind mijn stage tot nu toe erg gezellig.
Pluspunten
Sfeer, leuke collega's, weekenden vaak vrij
Zeer varierend werk met fijne sfeer
Stagiaire assistent Hotel manager (voormalige medewerker) –  Waalre24 december 2018
De afgelopen 6 maanden heb ik stage gelopen bij het Bastion hotel in Eindhoven/Waalre. Dit is mij goed bevallen vanwege de verschillende tijden en werkzaamheden die ik tijdens mijn diensten heb gedaan. Al met al kan ik Bastion hotel Eindhoven/Waalre zeer aanbevelen. Het is een erg leerzaam bedrijf.
Pluspunten
Varierend werk
Begin er niet aan
Assistant Manager (voormalige medewerker) –  Overal6 december 2018
Aan het begin klinkt het erg leuk en uitdagend. Je solliciteert op een locatie, maar ik hoorde tijdens mijn trainingsmaand dat het toch een andere locatie moest. Is opzich niet het eind van de wereld maar wel verveld. Vooral als je daarna ook nog door heel Nederland moet invallen (gebeurd eigenlijk wel elke week)

De trainingsmaand is erg leerzaam en je krijgt een redelijk goed beeld van hoe het er aan toe gaat. Totdat je trainingsmaand voorbij is; je draait vaak diensten alleen wat het erg saai en druk maakt. Daarnaast ben je erg afhankelijk van het andere personeel. Komt iemand van de huishouding niet opdagen (gebeurd helaas regelmatig) dan sta je zelf kamers te poetsen. Is de nacht portier er niet? Dan moet jij de nacht doorstaan.

Daarnaast ben je meer een allround medewerker. Je staat bij de receptie, je checkt of de kamers schoon zijn, werkt mee achter de bar en het restaurant.

Het aller ergste is wel; je krijgt een contract van een jaar, dit kan wederzijds niet worden opgezegd. Klinkt mooi, maar als je weg wilt gaat dit dus niet. Na een half jaar mag je in principe stoppen, maar dan moet je wel een boete betalen van €1000,,- vanwege contractbreuk.

Mijn tip: begin er niet aan
Pluspunten
Collega's zijn leuk
Minpunten
Alles
Heel erg leerzaam en veel ontwikkelmogelijkheden
Assistent manager (huidige medewerker) –  Amsterdam2 december 2018
De eerste maand training om ingewerkt te worden. De afspraken worden je heel duidelijk uitgekegd voordat je in dienst komt. Er is veel aandacht voor het inwerktraject. Nog nooit zo goed ingewerkt. Ik werk in een superleuk team. Iedereen heeft echt iets voor elkaar over. Het is lekker hard werken en de tijd vliegt.
Pluspunten
Training, leuke collega’s en heel leerzaam. Bonus bij goed presteren
Minpunten
Hard werken
over het hotel
Kamermeisje (voormalige medewerker) –  Brielle1 december 2018
ze behandelen alsof je een of andere straat jong bent
Pluspunten
Minpunten
alles
geen gezellige werkomgeving
Assistant Manager (voormalige medewerker) –  Rotterdam-Zuid20 november 2018
kom er niet werken hoge werkdruk en komen afspraken niet na
Leuk maar wel hard werken
Assistent Hotel Manager (huidige medewerker) –  Regio Zuid19 november 2018
Een aantal maanden geleden beginnen bij Bastion. Het begon super met een trainings maand waarbij je aan een ervaren manager wordt gekoppeld om alles te leren. Als je iets niet snapt is daar begrip voor en ze leggen je alles uit.
Nu draai ik zelf mijn diensten en het is een super leuk team. In de avonden is het wel even een stapje harder zetten, daar moet je wel tegen kunnen hoor. Ik kan snappen dat het niet voor iedereen is weggelegd.

Ik ga nog steeds met veel plezier naar mijn werk toe iedere dag en ik kom weer met een glimlach thuis. Een van de beste werkgevers die ik ooit gehad heb.
De communicatie met het hoofdkantoor en alle managers is super goed en je kan je regiomanager gewoon bellen als er wat is.

Heel fijn!
Pluspunten
Leuk personeel. Gratis drinken. Eten is geregeld. Reiskosten vergoed
Minpunten
Hard en lang werken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.