Video afspelen via YouTube-knop

Bastion Hotels Reviews

199 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 207 reviews
Bastion Hotels heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Elke dag is een verrassing
Assistent manager (huidige medewerker) –  Geleen30 mei 2019
Elke dag is een verrassing als je gaat werken bij Bastion Hotels. Je bent namelijk allround en dus doe je heel veel verschillende taken. Dat maakt het ook extra leuk. De vragen van gasten kan ik bijna altijd beantwoorden. Dat maakt het wel bijzonder.
Ook ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen dienst. Een super leuke functie als je starter bent en een leuke baan zoekt. Doorgroeien kan volop. Daar doen ze heel veel aan. Medewerkers van het hoofdkantoor komen vaker naar locatie om training te geven.
Pluspunten
Informeel, weinig baasjes die uit de hoogte doen
Minpunten
Soms lastige gasten
Cadeaubon, wat een mooie waardering
Assistent manager (huidige medewerker) –  Utrecht10 september 2019
Net in dienst en ik krijg nu al een cadeaubon als waardering voor mijn inzet. Voor mij is Bastion een prachtig bedrijf. Er wordt veel tijd en energie gestoken in het inwerkprogramma dat 1 maand duurt. Je krijgt een eigen mentor die je begeleid en de collega's zijn super aardig.
Een fijn team waarmee hard werken leuk is.
Pluspunten
Veel waardering en training
Minpunten
Nog geen
Gezellig team en leuke gasten
Assistent Manager (huidige medewerker) –  Utrecht5 augustus 2019
Alweer 7 maanden werk ik bij Bastion als Assistent Manager. De training in het begin was erg leerzaam. Je wordt echt ingewerkt. De collega's in het hotel zijn erg gezellig. We hebben een grote groep vaste gasten die vaak in het hotel overnachten. Leidinggeven is nog wel lastig vind ik maar daarmee word ik goed geholpen. Er is zelfs een training waardoor je het beter kunt leren.
Jammer van het bijbaantje
Keukenmedewerkster (voormalige medewerker) –  leiden voorschoten5 augustus 2019
Werd te vaak afgebeld en was na 2 maanden dus maar bewust weg gegaan, erg jammer. Ook had ik gesolliciteerd op de functie voor ontbijtmedewerker, waar ze klaarblijkelijk niemand meer voor nodig hadden dus was ik in de avond in de keuken komen werken, om te eindigen bij de housekeeping. Ik denk dat er veel verbeterd kan worden, zowel in de sfeer als in het behandelen van medewerkers - de communicatie is soms erg stroef. Wel fijn was dat je lunch aangeboden kreeg als je in de ochtenden housekeeping deed.
Leuke Collega's en rustige tempo op werk, geen haast!
Kamer meisje (huidige medewerker) –  Nederland4 augustus 2019
ik werk op bastion nu 1 jaar en 3 maanden en ik heb het zeer naar mijn zin als kamermeisje. Er wordt goed afstemming gemaakt tussen medewerker en hoofd van de schoonmaak als er sprake is van verbetering en of opmerkingen. Verder gezellige collega's van de diverser afdelingen ; receptie,manager en catering :)
leuke werkzweer
Nachtportier (voormalige medewerker) –  Leiden3 augustus 2019
super naar mijn zin gehad goede management helpen goed kan goed door groeien
Leuke actieve baan
Assistent manager (huidige medewerker) –  Bussum17 juli 2019
Het is hard werken maar de diversiteit van alle afdelingen maakt elke dag weer uitdagend.

Er hangt een gezellige sfeer; zowel met collega's als gasten.

In deze functie heb ik mij na mijn studie enorm kunnen ontwikkelen.
Pluspunten
Interne trainingen
Veel waardering voor het harde werk
Housekeeping medewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven5 juli 2019
Veel waardering voor het harde werk.
Een hotel waar het management altijd voor het personeel klaar staat.
Hotel waar je veel uur kan maken, maar waar ok rekening gehouden wordt met het Prive leven.
Pluspunten
Veel uur, zeer gezellig
Minpunten
Zou het niet weten
leuk team, hard werken , goed te combineren met mijn opleiding
Ontbijt Medewerker (huidige medewerker) –  Hoofddorp3 juli 2019
ik werk sinds februari als ontbijt medewerker bij Bastion Hotels. Dit bevalt mij erg goed.

het is er altijd lekker druk waardoor de tijd snel voorbij gaat. tijdens het ontbijt zorg ik er voor dat het buffet gevuld blijft en de gasten te vrede zijn tussen door kan ik ook een praatje maken met de gasten.

in overleg met de manager word er rekening gehouden met mijn studie en bespreken we iedere maand welke dagen ik zou kunnen werken. een echter aanrader de functie van ontbijt medewerker. je moet natuurlijk wel houden van vroeg opstaan
Pluspunten
top team
Minpunten
heb ik niet
leuke sfeer op de werkvloer onderling
Huishoudelijke dienst (huidige medewerker) –  Zoetermeer25 juni 2019
super leuk hotel met leuke grappige collega's,personeelsuitjes
Pluspunten
de werktijden
Minpunten
je mag het eten van het hotel niet eten
Leuke collega's die elkaar helpen
Assistent manager (huidige medewerker) –  Rotterdam30 mei 2019
Super leuk bedrijf waar collega's elkaar helpen. Geen uitzendkrachten die niet weten wat ze moeten doen. Begrijpelijk maar dan komt alles op mij neer. Dat is niet het geval bij Bastion. Allemaal eigen medewerkers die betrokken zijn.
Ze hebben ook een hele leuke app waardoor je ook ziet wat er in andere locaties gebeurt.
Pluspunten
Leuke collega's en leuke sfeer
Minpunten
Soms hard werken
nachtportier top functie
Nachtportier (voormalige medewerker) –  Leeuwarden24 mei 2019
de functie van nachtportier heb ik met veel plezier gedaan in het Bastion Hotel Leeuwarden tijdens mijn studie. dit was goed te combineren tijdens mijn studie.

ik moest zorg dragen dat het ontbijt op tijd klaar stond en alles er weer netjes uit zag van keuken tot restaurant. tussendoor heb je soms een gast die nog moest inchecken.

een top baan wat goed te combineren is met studie werkdagen waren altijd makkelijk te overleggen in het hotel aan mijn beschikbaarheid
Pluspunten
je kan in alle rust werken
Minpunten
Medewerker in de keuken en restaurant
Medewerker keuken en restaurant (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)24 mei 2019
Ik werk nu twee jaar bij Bastion Hotels als bijbaan omdat het erg goed te combineren valt met mijn opleiding. Het rooster krijg ik ruim vantevoren en als ik extra kan werken lukt dit ook. Ik vind het fijn om vaste avonden te werken en daar wordt ook rekening mee gehouden.

Het team waarin ik werk is erg gezellig. De gasten zijn ook heel erg leuk. Perfecte bijbaan tijdens!
Pluspunten
Gezellig team
Administratie
Administratie (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)23 mei 2019
Op onze afdeling hebben wij allemaal onze eigen taken. Maar wij kunnen ook taken van elkaar overnemen. Dat maakt het extra leuk. Je kent ook alle collega's op het hoofdkantoor omdat wij allemaal samen lunchen. Je bent dus geen nummer bij Bastion.
Het contact met de hotels is erg leuk. Wij werken met allemaal jonge mensen en hebben dus een leuk team.
Pluspunten
Super leuk jong team
Minpunten
Niks
Restaurant Manager
Assistent manager (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)23 mei 2019
Al 3 jaar werk ik bij Bastion. Een hele fijne werkgever waar ook wordt geluisterd naar ideeën. De contacten met het hoofdkantoor zijn goed waardoor je ook snel kunt schakelen.

Daarnaast heb je ook veel mogelijkheden om te groeien naar andere functies. Zelfs naar het hoofdkantoor als je dat zou willen. Ik ambieer geen kantoorbaan en werk liever op de vloer. Ook dan zijn er volop mogelijkheden om te groeien. Met training leert Bastion je heel veel.
Pluspunten
Je hebt veel vrijheid binnen de kaders
Minpunten
Eigenlijk geen.
Familie en team gevoel
Assistent manager (huidige medewerker) –  Almere22 mei 2019
Als je start bij Bastion Hotels heb je meteen een team gevoel. Je start een training met andere trainees. Dus samen ga je de opleiding starten. Personeelszaken reageert altijd snel en helpen je ook echt als er dingen zijn. Mijn mentor heeft mij ook een goede begeleiding geboden in mijn eerste maand training.

Mijn team is erg leuk. Het is hard werken maar de gasten zijn heel fijn. Als collega's helpen wij elkaar. Ook vanuit het hoofdkantoor wordt waardering uitgesproken. Zo hebben wij allemaal een reep chocolade ontvangen om compliment. Ook leuk dat onze oproepkrachten dit ook allemaal kregen. Ga zo door Bastion!
Pluspunten
Veel waardering in de vorm van cadeautjes, leuke collega's
Minpunten
Soms hard werken, maar ik vind dat niet erg.
Veel opleiding en carriere
Plaatsvervangend Manager (huidige medewerker) –  Utrecht22 mei 2019
Inmiddels werk ik ruim 2 jaar voor Bastion Hotels. Er worden veel opleidingsmogelijkheden geboden. De eerste maand als Assistent Manager is een hele maand inwerktraining. Heel professioneel in het trainingscentrum op het hoofdkantoor. Iedereen is heel behulpzaam. De richtlijnen zijn duidelijk en strak georganiseerd. De collega's zijn super leuk en iedereen heeft veel voor elkaar over. Er wordt ook veel gedaan aan het waarderen en belonen van mensen.
Ik ben inmiddels Plaatsvervangend Manager. Carriere maken is echt mogelijk bij Bastion Hotels.
Pluspunten
Veel opleidingsmogelijkheden en leuke collega's.
Assistent Manager
Assistent manager (huidige medewerker) –  Rotterdam21 mei 2019
Nu ruim 3 maanden in dienst van Bastion Hotels. De sollicitatie procedure ging heel snel en efficiënt. Een prachtig inwerkprogramma gehad van 1 maand. In het trainingscentrum op het hoofdkantoor uitleg gehad en vervolgens naar het hotel om het in de praktijk te brengen. Je wordt dus echt heel goed ingewerkt. Ook het opleidingsprogramma is heel erg uitgebreid. Ze leiden je echt op. Dat is wat ik super leuk vind aan Bastion Hotels. Mijn collega's zijn trouwen ook heel behulpzaam, gezellig en altijd bereid om te helpen.
Pluspunten
Snelle sollicitatie procedure, veel opleiding
Minpunten
Eigenlijk geen. Super leuke baan.
Fijne werkgever
Hoofd Huishouding (huidige medewerker) –  Breda21 mei 2019
Werk er inmiddels 1,5 jaar. Over het algemeen werken er veel jonge mensen, die ambitieus en leergierig zijn. Je hoeft er niet stil te zitten, er is namelijk altijd wel iets te doen. Ook het aansturen van het schoonmaak team stimuleert om je persoonlijk te ontwikkelen. Ook de werktijden erg fijn.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden, drukke baan, werktijden
Minpunten
Gezellige werksfeer, en hechte teamverbanden.
Financieel administratief medewerker (huidige medewerker) –  Utrecht20 mei 2019
Al twee jaar maak ik onderdeel uit van de administratie. Wij verzorgen de administratie voor alle hotels. Dat is juist heel erg leuk. Ik heb mijn eigen taken en verantwoordelijkheden en weet precies waar ik aan toe ben. Mijn collega’s staan altijd klaar om je te helpen of bij te springen als ik het heel druk heb. Ook heb ik veel telefonisch contact met onze hotels. De lijntjes zijn dus heel kort en dingen zijn snel en makkelijk te regelen. Naast mijn collega’s van de administratie ken ik ook alle andere medewerkers op het hoofdkantoor. Wij lunchen namelijk samen met elkaar.
De communicatie app die gebruikt wordt om berichten en leuke dingen te delen zorgt ervoor dat wij ook veel van elkaar weten. Bastion is een hecht team!
Pluspunten
Gezellige werksfeer, je kan veel zelfstandig aan het werk. Hechte band met collega's
Minpunten
Leuk hotelketen met veel gevarieerd werk
Hotelmanager (huidige medewerker) –  Dordrecht8 mei 2019
Werken bij Bastion hotels geeft veel variatie. Hierdoor leer je ook heel snel, veel verschillende dingen op verschillende afdelingen. Denk hierbij aan een stukje huishouding, receptie, restaurant, ontbijt & keuken. Daarnaast als Assistent manager leer je direct hoe het is om leiding te geven aan het lokaal personeel (parttimers).

Het hotelconcept van Bastion is simpel; lekker eten & lekker slapen. De meeste gasten die verblijven bij Bastion zijn frequente gasten die al vaker zijn geweest. Door steeds te werken met terugkerende gasten creëer je ook sneller een informelere band met de gasten. Dit vind ik ontzettend leuk. Een praatje maken & net dat extra aandacht geven is belangrijk voor de gasten, en bij Bastion heb je hier meestal ook de tijd veer. Echt aandacht voor de gasten.

Daarnaast krijg je bij Bastion ook goed de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen & daarmee ook door te groeien. Dit houdt de uitdaging binnen je functie.

Kortom, werken bij Bastion is gevarieerd, uitdagend & elke dag anders!
Pluspunten
Gevarieerd, leidinggeven, informele sfeer, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Flexibel rooster, soms wat heftige begin/eindtijden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bastion Hotels. Onze community staat klaar om te antwoorden.