Bas Logistics
Bedrijf met mooie en vooruitstrevende uitstraling maar daarbij achterblijvende interne organisatie.
Investering in mooi en modern pand en wagenpark zijn van buitenaf duidelijk zichtbaar. Intern is sprake van een typisch autoritair geleid familiebedrijf waar de invloed van de oprichters nog duidelijk zicht baar is in die zin dat personeel duidelijk wordt gezien als noodzakelijk kwaad waarbij eigen inbreng en initiatief ongewenst is.

Een zeer hoog verloop onder het personeel met bijbehorende angstcultuur is het gevolg.
Pluspunten
Modern pand en ICT middelen
Minpunten
Gebrek aan waardering vanuit management/directie en daardoor ook zeer hoog verloop.
Apart mensen
ga hier niet werken zijn mooie praters het zijn slecht mensen..
De leiding er van deug niet.
Waardeloos ingewerkt en slechte en leiding die maar naar 1 kant luistert leiding. Personeelszaken helpt niet bij problemen. Geen prettige sfeer
Slechte inwerking
geen leuke collega's

iedereen denkt aan zichzelf

leidinggevende heeft niet de juiste capaciteit

Geen overleg.

Schelden op afdeling

Schelden tegen chauffeurs
Fijne collega's tot verschrikkelijke voormannen
Verschillende meningen bij dit bedrijf. Betaald niet slecht alleen de sfeer intern is om te janken. Was je zelf nog niet gedemotiveerd zorgen je collega's daar wel voor met hun persoonlijke klaagzang. Wel zijn er ook leuke collega's waarbij teamverband hoog in het vaandel staat. Geen slechte tijd gehad, wel de verkeerde voorman.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
labiele teamleider / voormannen
Persoonlijke werksfeer
Het leukste aan deze baan is de afwisseling en het feit dat mijn vrouw en ik samen rijden.
Tevens vinden wij de security ritten erg leuk en staan open voor alle soorten ritten, zolang wij samen kunnen rijden.

Het moeilijkst aan deze baan is dat wij alle jaren met plezier gewerkt hebben alleen de laatste tijd helaas wat minder uren voor zowel mijn vrouw als mij in verband met diverse buitenlandse collega's die minder betaald krijgen voor hetzelfde aantal gewerkte uren.

Tevens zijn wij momenteel nog de een van de weinig overgebleven Internationale Nederlandse chauffeurs.

Het coördineren van de buitenlandse chauffeurs deden wij met veel plezier tot het bleek dat men de regels niet bleef handhaven en daarop niet werden aangesproken.
Pluspunten
samen met mijn vrouw rijden
Minpunten
weinig uren
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bas Logistics. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,6
2,5