Bas Logistics Reviews

Fijne collega's tot verschrikkelijke voormannen
Warehouse medewerker (voormalige medewerker) –  Breda5 november 2018
Verschillende meningen bij dit bedrijf. Betaald niet slecht alleen de sfeer intern is om te janken. Was je zelf nog niet gedemotiveerd zorgen je collega's daar wel voor met hun persoonlijke klaagzang. Wel zijn er ook leuke collega's waarbij teamverband hoog in het vaandel staat. Geen slechte tijd gehad, wel de verkeerde voorman.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
labiele teamleider / voormannen
Persoonlijke werksfeer
Internationaal chauffeur (voormalige medewerker) –  Etten-Leur, NB8 juni 2014
Het leukste aan deze baan is de afwisseling en het feit dat mijn vrouw en ik samen rijden.
Tevens vinden wij de security ritten erg leuk en staan open voor alle soorten ritten, zolang wij samen kunnen rijden.

Het moeilijkst aan deze baan is dat wij alle jaren met plezier gewerkt hebben alleen de laatste tijd helaas wat minder uren voor zowel mijn vrouw als mij in verband met diverse buitenlandse collega's die minder betaald krijgen voor hetzelfde aantal gewerkte uren.
Tevens zijn wij momenteel nog de een van de weinig overgebleven Internationale Nederlandse chauffeurs.

Het coördineren van de buitenlandse chauffeurs deden wij met veel plezier tot het bleek dat men de regels niet bleef handhaven en daarop niet werden aangesproken.
Pluspunten
samen met mijn vrouw rijden
Minpunten
weinig uren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bas Logistics. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Bas Logistics gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Bas Logistics gesorteerd op locatie