BAS Holding
Fantastische leerschool! Je leert er anders kijken naar processen en werkethiek
Werken bij de BAS te Veghel is de moeite waard. Een familiebedrijf waar elke werknemer met een warm gevoel binnen wordt gedragen. Een bedrijf waar naar je wordt geluisterd en waar samenwerking wordt gewaardeerd
Fijne werkgever, informele werkomgeving binnen een ambitieuze commerciële organisatie. Volop mogelijkheden om je ambities waar te maken. Daarnaast is BAS Fit onderdeel van het arbeidsvoorwaardenpakket, dit betekend o.a. gratis Fitness, en verschillende sportieve workshops en clinics.
Pluspunten
Goede faciliteiten, doorgroeimogelijkheden, BAS Fit
Minpunten
Werkdruk kan als hoog worden ervaren
Ik heb nu 6 jaar bij de bas gewerkt en grotendeels heb ik heb geleerd dat somige het werk niet serieus nemen waardoor er veel dingen slecht lopen.
De mensen die ingewerkt moeten worden die worde slecht begeleid

En soms niet naar gekeken.

Heb je geen apk papier mag je hem gwn voor keuren zonder dat het gecontroleerd word vaak ook afgemeld met nog veel fouten
Fijne werksfeer, goede faciliteiten, gezellige collega's. Een werkgever die je kwaliteiten waardeert en je continu uitdaagt om het beste uit jezelf te halen. Na meer dan 10 jaar dienstverband leer ik nog dagelijks nieuwe dingen en krijg ook de kans om me te blijven ontwikkelen.
Pluspunten
Goede koffie, gratis fruit, BAS Fit programma, leuke feestjes!
De leukste en fijnste werkgever die ik tot nu toe ben tegengekomen! Je krijgt bij BAS veel vrijheid om je eigen loopbaan vorm te geven en werkt samen met gemotiveerde en fijne collega's. Ondanks dat het een groot bedrijf is voelt het toch heel familiair aan en staat het management dichtbij het personeel. Oh en vergeet niet de gezellige borrels, feesten en het BAS Fit programma (gratis sporten).
Pluspunten
Uitgebreid inwerktraject, goede arbeidsvoorwaarden, veel uitdaging en fijne collega's.
Hoge werkdruk, medewerkers krijgen veel verantwoordelijkheid en zijn daarom erg gericht op hun eigen taken. Goede samenwerking laat daardoor soms te wensen over. Bij goede prestaties, is doorgroei mogelijk. Je kunt er veel leren in korte tijd.
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk
Leuk bedrijf, prettige werksfeer. Erg ambitieuze organisatie waar je jezelf goed kunt ontwikkelen. BAS geeft je veel verantwoordelijkheid, waardoor er veel van je verwacht wordt.
Pluspunten
Leuke sfeer, professioneel, veel verantwoordelijkheid
Minpunten
Hoge verwachtingen
Na binnen één procedure twee gesprekken te hebben gevoerd met BAS is er totaal geen inhoudelijke terugkoppeling geweest nadat ik per mail werd afgewezen.Ook op meerdere verzoeken om te horen waarom ik was afgewezen (je wilt toch een reden) werd simpelweg niet gereageerd.

Als je anno 2018 nog zo met kandidaten omgaat, loop je wel erg ver achter, zonde van zo'n bedrijf!
Pluspunten
mooie locaties
Minpunten
frustrerend sollicitatieproces
Inboeken van inkoopfacturen, 2e boeking van inkoopfacturen.
betaalvoorstellen klaarmaken voor betaling en inlezen in bankprogramma. Mijn directe collega's waren hele fijne collega's om mee te werken. we hebben veel gedeeld op werk gebied, maar ook zeker op sociaal en prive gebied.
Pluspunten
gezelligheid
Gezellige collega's

Goed betaald

via Young Capital ben ik er gekomen.
Zeer hoge werk druk, success is geheel gebaseerd op getallen en nummers. Veel managers, waaronder een stel zeer goede en een stel extreem slechte!
Veel commerciele kennis binnen het bedrijf, een goede tussen stap omdat men er zeer veel leert!
Pluspunten
Familie bedrijf
Minpunten
Onduideliijke management structuur met te weinig communicatie naar onderen
Un cadre unique de travail.
Au sein d'une équipe jeune et dynamique, les opportunités de développement personnel sont très rapides
Stel een vraag over solliciteren of werken bij BAS Holding. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over BAS Holding gesorteerd op locatie