Review over Bartiméus van een medewerker

Bekijk alle reviews over Bartiméus

Positieve mening
Maatschappelijk werker, coördinerend begeleider (huidige medewerker) –  Doorn/Zeist/Driebergen14 juli 2018
Ik werk nu al 16 jaar bij Bartimeus met plezier. Je werkt met mensen en weet nooit hoe je dag of dienst zal verlopen. Elk mens heeft potenties, hoe klein dat ook is. Het is aan jou de professional, in samenwerking met de betrokkenen, inzicht en mogelijkheden te creëren opdat de persoon zich verder kan ontplooien.

Bartimeus heeft de laatste jaren een open cultuur, de communicatie tussen verschillende disciplines verloopt steeds beter. Er is een korte lijn en je kan met je vraag bij de betrokkenen specialisme terecht.

De late uren diensten vind ik steeds lastige worden.

Het leukste vind ik om met de cliënten doel/taakgericht te werken van A naar B, weliswaar met vallen en opstaan.
Het is voor een uitdaging "Mission Possible".

Andere reviews over Bartiméus van medewerkers

Schoonmaaker
Interieurverzorgster (huidige medewerker) –  Doorn4 juli 2019
ik ben werk bij schoonmaak ik heb werk bij flexcontract
ik ben werk bij Bartimeus nu 1,5 jaar
ik heb geleerd van werk dat mensen blind of doof zijn ook normaal mensen allen met ziekte en nodig helpen want ik wil graag doen.
Leuke en zinvol werk
woonbegeleider (huidige medewerker) –  Doorn4 juli 2019
Leuk en zinvol werk. Wel wordt er veel flexibiliteit verwacht en is er niet veel regelmaat in werktijden wat lastig kan zijn met een gezin. Salaris staat niet in verhouding met belasting.
Pluspunten
Zinvol
Minpunten
Onregelmatig, salaris

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bartiméus. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Bartiméus gesorteerd op locatie