Review over Bartiméus van een werknemer

Bekijk alle reviews over Bartiméus

Leerzaam! Leuke collega's en interessante cliënten
Woonbegeleider (voormalige medewerker) –  Zeist, UT9 november 2015
Uitdagende maar pittige baan! Een gehoop gezien en meegemaakt. Zie CV

Andere reviews over Bartiméus van werknemers

leuke dankbare werkplek
Ondersteunend medewerker (huidige medewerker) –  Zeist doorn7 juni 2019
werk er met veel plezier krijg wel steeds meer taken doordat er personeelstekort is, waar niet in de zorg dus steeds vaker met minder mensen werken doen veel aan opleidingen maar salaris zou iets beter mogen al is het niet slecht en er zijn goede arbeidsvoorwaarden.

het werk is zeer divers zo werk je met mensen laag niveau dan weer hoogniveau .. ook verschillend met blind, slechtziend, doof slechthorend of doof blind. maar ook met andere handicapen dat maakt het werk wel afwisselend en geen dag is het zelfde.
Pluspunten
leuk werken ondanks werk druk
Minpunten
veel diensten al vind ik dit niet erg
Positieve mening
Maatschappelijk werker, coördinerend begeleider (huidige medewerker) –  Doorn/Zeist/Driebergen14 juli 2018
Ik werk nu al 16 jaar bij Bartimeus met plezier. Je werkt met mensen en weet nooit hoe je dag of dienst zal verlopen. Elk mens heeft potenties, hoe klein dat ook is. Het is aan jou de professional, in samenwerking met de betrokkenen, inzicht en mogelijkheden te creëren opdat de persoon zich verder kan ontplooien.

Bartimeus heeft de laatste jaren een open cultuur, de communicatie tussen verschillende disciplines verloopt steeds beter. Er is een korte lijn en je kan met je vraag bij de betrokkenen specialisme terecht.

De late uren diensten vind ik steeds lastige worden.

Het leukste vind ik om met de cliënten doel/taakgericht te werken van A naar B, weliswaar met vallen en opstaan.
Het is voor een uitdaging "Mission Possible".

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bartiméus. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Bartiméus gesorteerd op locatie