BAM Groep Reviews

60 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 90 reviews
Gezellige werksfeer
Projectmedewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg12 oktober 2018
De dag begint met het openen van de mail, het uitdelen van de meldingen die binnenkomen van de bewoners van de Reeshof. Wanneer deze zijn afgehandeld krijgen de melders een nette terugkoppeling wat de medewerker heeft gedaan om het probleem op te lossen. Één keer per maand notuleer ik tijdens de bouwvergadering en een operationeel overleg. Ik plaats bestellingen zowel kantoor, verkeers- en straatnaamborden, koffie en thee, bankjes en dergelijke. Voor de grondwerkzaamheden maak ik Klicmeldingen. En de gebruikelijke werkzaamheden zoals klanten ontvangen, telefoon beantwoorde,n archiveren, kopiëren en overige ad hoc werkzaamheden. Zoals u ziet een veelzijdige baan.
Pluspunten
Dicht bij huis, gezellige sfeer en goed salaris
Minpunten
Via een uitzendbureau dus geen vastigheid.
Een gezellig, open werksfeer
Crediteurenbeheer (voormalige medewerker) –  Bunnik18 september 2018
Ik heb altijd met veel plezier bij de BAM gewerkt.
Pluspunten
open sfeer
innovatieve bouwer
Commercieel Manager (huidige medewerker) –  regio Zuid25 juli 2018
innovatieve bouwer met veel aandacht voor mvo, processen en techniek.
Mooi bedrijf maar het management is beneden peil
Project Administrateur IBAS + SAP (huidige medewerker) –  Gouda25 april 2018
Als uitzendkracht binnen gekomen met de belofte op een vast contract maar je wordt als oud vuil aan de kant geplaatst als het aan het management ligt terwijl ik vrouw en kinderen heb. Managers dienen hun eigen belang, beloftes en afspraken worden niet nagekomen. Ondanks dat je graag wilt weten waar je aan toe bent lopen ze langs je heen of je niet bestaat. Ook onderling tussen de collega's is er weinig kennis overdracht en support.
Ook was er de afspraak dat ik opgeleid zou worden intern maar daar is weinig van terecht gekomen. Desondanks vind ik mijn werk leuk en uitdagend maar ben toch op zoek nar een andere functie bij een andere organisatie.
Pluspunten
Goed CAO loon met voorzieningen.
Minpunten
Te veel om op te noemen.
Typisch groot bouwbedrijf
timmerman 1 (voormalige medewerker) –  Landelijk22 april 2018
Groot en log. Uiteindelijk ben jij een nummertje en de aandeelhouders zijn degene die tevreden moeten worden gehouden. Voor mensen met een hbo opleiding of hoger zal het best een goed bedrijf zijn. Maar voor alle mensen die het vuile en zware werk moeten verzetten is weinig waardering.
En onderaannemers moeten op hun hoede zijn als ze zaken doen met de bam
Pluspunten
Fijne directe collega's
Minpunten
Je bent een nummertje. Het menselijke is er door de jaren vanaf gegaan
Beloftes niet nakomen
Wekvoorbereider (voormalige medewerker) –  Den Haag13 april 2018
Na 2 werkweken achter de rug te hebben, heb ik te horen gekregen dat ik alweer mag vertrekken. In het begin werden er beloftes gemaakt betreft de opleidingen, inwerktrajecten binnen BAM. Ze zouden mij als starter opleiden. Nadat een paar collega’s ontslag hadden genomen hadden ze geen tijd meer voor mij, waardoor ik ontslagen werd. Zeer frustrerend en onprofessioneel voor een bedrijf als BAM.
Pluspunten
Minpunten
Beloftes worden niet nagekomen
Goede werkorganisatie
Projectmedewerker (voormalige medewerker) –  Nederland13 september 2017
Goed georganiseerd bedrijf met veel mogelijkheden alleen laatste
Jaren veel andere bouwbedrijven bijgekomen. Goede arbeidsvoorwaarden en interne opleidingen..
Pluspunten
Leaseauto en mobiel
Minpunten
Geen deeltijdwerk
Bouwplaats Unit Preventie medewerker
BPU medewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam11 september 2017
Ik werk op een bouwplaats en schrijf nieuwe bouwvakkers in, maak pasjes aan en neem een veiligheidstoets af. Verder maak ik ze wegwijs op de bouwplaats en controleer als ze zich wel houden aan de veiligheidsvoorschriften. Het is een echte mannenwereld en je moet niet vies zijn van een beetje modder aan je schoenen. Het is geen moeilijke baan, mar je moet wel je mond kunnen openen, omdat bouwvakkers vaak geen zin hebben in een administratieve rompslomp. Ook moet je vroeg in de ochtend beginnen. Omdat je van houding kan afwisselen is het een leuke afwisselend baan, alleen is het altijd tijdelijk. Het is geen moeilijke baan, maar wel een leuk ontspannen baantje. Ik werk via een uitzendbureau, maar krijg niks mee wat betreft management.
Pluspunten
Gratis koffie / thee, afwisselend beweging, je ontmoet nieuwe mensen
Minpunten
niet moeilijk werk, soms rustig, vroeg in de ochtend starten (07:00)
werk privé in harmonie
Fitter (voormalige medewerker) –  Ootmarsum8 september 2017
in dit bedrijf valt goed te overleggen, de lonen zijn wel uitgeknepen in de cao.
een gezellige werkomgeving
Verwarmingsmonteur (huidige medewerker) –  Bunnik9 maart 2017
het werk is altijd anders en er was altijd een gezellige en goede zweer op de werkvloer
Zeer prettige en productieve werkomgeving
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Weert23 februari 2017
Bij mijn vorige werkgever Bam Woningbouw te Weert heb ik de afgelopen 45 jaar met heel veel plezier gewerkt. Ik heb hier door de jaren heen veel werkervaring op gedaan. Het werken met verschillende collega's heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Iedereen stond voor elkaar klaar, ook tijdens ziekteperioden en privéaangelegenheden. We waren een hecht team. Er waren ook vaak stressvolle perioden, maar daar wist iedereen goed mee om te gaan. Dit werd ook door de Directie en leidinggevenden zeer gewaardeerd. Wegens reorganisatie is mijn functie helaas komen te vervallen, en ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Pluspunten
veel vrijheid
BAM is een dynamisch bedrijf wat vollop in beweging is.
Commercieel adviseur, Proces adv. & Projectleider (huidige medewerker) –  Amsterdam28 november 2016
Een dag bij BAM is nooit hetzelfde. Veel afwisseling tussen operatie, IT, sales en ontwikkelingen.

Ik heb geleerd dat samenwerken de sleutel tot success is.

Mijn collega's zijn gepassioneerd en gaan voor het vak.

Het moeilijkste aan mijn tijd bij BAM, is het zoeken naar een geschikte vervolgstap.

Het leukste zijn de mooie projecten en de huidige groei/ontwikeling.
Super leuke baan!
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Zwolle11 november 2016
Ik heb met heel veel plezier bij de bam gewerkt! super leuke collega's en een leuke werksfeer!
leuke en leerzame
Metaal en Electo (voormalige medewerker) –  haarlem16 september 2016
Stroom cabels en stroom kasten vervangen.
ik heb dar geleerd om met electrónica te werken.
Ik had een aardige en liefe baas.
ik had aardige collega`s.
om met stroom te werken.
ik vond het leuk dat we buiten gingen werken.
Pluspunten
open lucht
Minpunten
met stroom werken
Veel apparte maar ook mooie werkprojecten mogen maken
Voorman Leiding leggen (voormalige medewerker) –  Amsterdam15 juni 2016
Mooie tijden beleefd toen het nog onder de naam Nelis Infra bestaan heeft en waar ik veel heb kunnen leren van oud collega's die mij hun ervaring hebben bij gebracht om het leggen van leidingen in onze Hoofdstad Amsterdam onder de knie te krijgen en dat is aardig gelukt en heb daardoor mijn functie als voorman kunnen verdienen.
Het leukste aan deze baan is namelijk de variatie en verschillen bij het maken van projecten waarvan de diepste riolering van grote diameters mijn specialiteit is en daar ook met mijn vakkennis en veel plezier met deze collega's in ploeg verband aan werkten.
De moeilijkste dingen die gaven wel eens wat spanning en druk met zich mee maar daar is altijd wel weer een oplossing voor om dan toch het project gereed te krijgen
Maar door de jaren heen zijn er helaas veel van die ervaren personeelsleden met pensioen gegaan of hebben een ander vak gekozen waardoor er helaas steeds minder ervaren collega's er bij zijn gekomen waarmee je mede door de tijdsdruk toch veel van deze handige mensen te kort komen.
Sinds het onder de Bam groep valt is het mede door de economie als door de tijdsdruk wel weer wat zwaarder geworden zodat ik besloten heb toch eens een stapje willen wagen om na zo'n lange periode bij een ander soort gelijke firma in dit werk waar ook diepriolering gedaan wordt omdat dit bij ons helaas bijna niet meer aangenomen wordt vanwege dat onze tak zich gaat concentreren op het aanbrengen van elektra kabels en zelfdenkende meters in de toekomst.
Pluspunten
Vergoedingen en uitbetalingen altijd goed en op tijd
Minpunten
te veel verandering in te korte tijd, met ander soort werk in de toekomst
mooie bedrijf , prettige werksfeer
Uitvoerder utiliteitsbouw (voormalige medewerker) –  Maastricht7 april 2016
alles naar wens volgens de bouwregels.
goede begeleiding.
klant staat centraal.
Pluspunten
prettige samenwerking
Minpunten
hebben zich niet voor gedaan
pretigge werksfeer
Hulp Monteur (voormalige medewerker) –  Halfweg25 februari 2016
fijn bedrijf om voor te werken . geweldige tijd fijne collega's,
Pluspunten
goede medewerkers
Minpunten
bedrijf is faliliet gegaan
Goede sfeer, collega's en ondersteunend
Vakman Weg en waterbouwkunde (voormalige medewerker) –  Friesland24 februari 2016
Goed bedrijf, leerzaam. Veelzijdig in civiele diensten. Goede samenwerking tussen kantoor en werkvloer.
Pluspunten
Collegialiteit
Minpunten
Te groot geworden
BAM heeft mij gevormd tot wie ik nu ben
Technisch Facilitair Manager (voormalige medewerker) –  Bunnik11 februari 2016
Ik heb altijd met veel plezier gewerkt bij BAM. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik voor het grootste gedeelte de groei heb doorgemaakt in de 28 jaar dat ik daar werkzaam ben geweest.

Als organisatie assistent ben ik gestart en ben ik via diverse doorgroeifuncties, zoals projectleider, hoofd ICT, Facilitair Manager uitgegroeid tot Contractmanager.

Door reorganisatie bij BAM en het op dat moment niet hebben van een project heb ik helaas afscheid moeten nemen van deze club.

Nu ben ik een eigen adviesbureau gestart onder de naam Hazeleger Realisatie.
Pluspunten
Zeer goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Te weinig projecten
Bam groep
Sloper bouw (voormalige medewerker) –  Rotterdam19 januari 2016
Het was een leuke baan en vond het een gezellige werksfeer. Het zit in Rotterdam. Ik heb genoeg geleerd en had gezellige collega's
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij BAM Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.