BAM Groep Reviews

67 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 118 reviews
Goede werkhouding
Timmerman (huidige medewerker) –  Amsterdam10 juli 2019
Met plezier gewerkt door boventallig nu weg ga zo weer terug
Minpunten
driftige manager die geen idee had wat er op de werkvloer plaatsvindt, jammer want de collagae waren erg aardig.
tekenaar bewonerskeuzen bij Nieuwbouwprojecten (huidige medewerker) –  Utrecht7 mei 2019
Pluspunten
leuke collegae
Minpunten
hierarchisch gedrag management
Goede werksfeer
Master Data Management medewerker (huidige medewerker) –  Gouda1 februari 2019
Een goed bedrijfscultuur, waar je veel kan leren. En veel mogelijkheden in het bedrijf zelf om door te groeien
Pluspunten
Flexibele werktijden
Minpunten
veel inleen als collega
Met heel veel plezier gewerkt
medewerkster (voormalige medewerker) –  Zoetermeer Bedrijf BTN ( BAM Groep onjuist)31 januari 2019
Met heel veel plezier gewerkt en de werkzaamheden waren zeer divers van inkoop tot verkoop en bezoekers van de winkel helpen met hun vraag naar zeer uit een lopende materialen die ze snel uit voorraad vaak nodig hadden voor de werkzaamheden waar ze mee bezig waren op dat moment.

Doordat ik benaderd werd door een ander bedrijf waar ik weer als technisch verkoop medewerker van afdichtingen kon worden besloot ik daar toen voor te kiezen.

Maar ik heb wel de leukste tijd gehad bij het bedrijf BTN in Zoetermeer ook al was het maar heel kort.
Pluspunten
werkzaamheden heel divers en leuk contact met de klanten
Minpunten
Niet ervaren
Goede werkgever
Senior telecom engineer (huidige medewerker) –  Zwammerdam11 december 2018
Goede werkgever om voor te werken! zeker een aanrader voor mensen die vakkennis willen op doen
Productive and fun space.
Intern of sustainability (voormalige medewerker) –  Bunnik, NL10 december 2018
Royal BAM group is a great comapany to work for and gives every employee enough chance for individual growth and devolopement.
I can also say that BAM is one of the best place to learn and improve as professional.
Pluspunten
Good work life balance, good "family" environment
Minpunten
High level of office politic, too less job to execute
Gezellige werksfeer
Projectmedewerker (voormalige medewerker) –  Tilburg12 oktober 2018
De dag begint met het openen van de mail, het uitdelen van de meldingen die binnenkomen van de bewoners van de Reeshof. Wanneer deze zijn afgehandeld krijgen de melders een nette terugkoppeling wat de medewerker heeft gedaan om het probleem op te lossen. Één keer per maand notuleer ik tijdens de bouwvergadering en een operationeel overleg. Ik plaats bestellingen zowel kantoor, verkeers- en straatnaamborden, koffie en thee, bankjes en dergelijke. Voor de grondwerkzaamheden maak ik Klicmeldingen. En de gebruikelijke werkzaamheden zoals klanten ontvangen, telefoon beantwoorde,n archiveren, kopiëren en overige ad hoc werkzaamheden. Zoals u ziet een veelzijdige baan.
Pluspunten
Dicht bij huis, gezellige sfeer en goed salaris
Minpunten
Via een uitzendbureau dus geen vastigheid.
Een gezellig, open werksfeer
Crediteurenbeheer (voormalige medewerker) –  Bunnik18 september 2018
Ik heb altijd met veel plezier bij de BAM gewerkt.
Pluspunten
open sfeer
innovatieve bouwer
Commercieel Manager (huidige medewerker) –  regio Zuid25 juli 2018
innovatieve bouwer met veel aandacht voor mvo, processen en techniek.
Mooi bedrijf maar het management is beneden peil
Project Administrateur IBAS + SAP (huidige medewerker) –  Gouda25 april 2018
Als uitzendkracht binnen gekomen met de belofte op een vast contract maar je wordt als oud vuil aan de kant geplaatst als het aan het management ligt terwijl ik vrouw en kinderen heb. Managers dienen hun eigen belang, beloftes en afspraken worden niet nagekomen. Ondanks dat je graag wilt weten waar je aan toe bent lopen ze langs je heen of je niet bestaat. Ook onderling tussen de collega's is er weinig kennis overdracht en support.
Ook was er de afspraak dat ik opgeleid zou worden intern maar daar is weinig van terecht gekomen. Desondanks vind ik mijn werk leuk en uitdagend maar ben toch op zoek nar een andere functie bij een andere organisatie.
Pluspunten
Goed CAO loon met voorzieningen.
Minpunten
Te veel om op te noemen.
Typisch groot bouwbedrijf
timmerman 1 (voormalige medewerker) –  Landelijk22 april 2018
Groot en log. Uiteindelijk ben jij een nummertje en de aandeelhouders zijn degene die tevreden moeten worden gehouden. Voor mensen met een hbo opleiding of hoger zal het best een goed bedrijf zijn. Maar voor alle mensen die het vuile en zware werk moeten verzetten is weinig waardering.
En onderaannemers moeten op hun hoede zijn als ze zaken doen met de bam
Pluspunten
Fijne directe collega's
Minpunten
Je bent een nummertje. Het menselijke is er door de jaren vanaf gegaan
Beloftes niet nakomen
Wekvoorbereider (voormalige medewerker) –  Den Haag13 april 2018
Na 2 werkweken achter de rug te hebben, heb ik te horen gekregen dat ik alweer mag vertrekken. In het begin werden er beloftes gemaakt betreft de opleidingen, inwerktrajecten binnen BAM. Ze zouden mij als starter opleiden. Nadat een paar collega’s ontslag hadden genomen hadden ze geen tijd meer voor mij, waardoor ik ontslagen werd. Zeer frustrerend en onprofessioneel voor een bedrijf als BAM.
Pluspunten
Minpunten
Beloftes worden niet nagekomen
leerzame stage
Stagiair (voormalige medewerker) –  Odijk28 november 2017
Binnen de Koninklijke Bam groep heb ik veel kennis vergaard op het gebied van onderzoek doen, zowel de gehele markt maar ook onderzoek binnen het bedrijf zelf.
Goede werkorganisatie
Projectmedewerker (voormalige medewerker) –  Nederland13 september 2017
Goed georganiseerd bedrijf met veel mogelijkheden alleen laatste
Jaren veel andere bouwbedrijven bijgekomen. Goede arbeidsvoorwaarden en interne opleidingen..
Pluspunten
Leaseauto en mobiel
Minpunten
Geen deeltijdwerk
Bouwplaats Unit Preventie medewerker
BPU medewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam11 september 2017
Ik werk op een bouwplaats en schrijf nieuwe bouwvakkers in, maak pasjes aan en neem een veiligheidstoets af. Verder maak ik ze wegwijs op de bouwplaats en controleer als ze zich wel houden aan de veiligheidsvoorschriften. Het is een echte mannenwereld en je moet niet vies zijn van een beetje modder aan je schoenen. Het is geen moeilijke baan, mar je moet wel je mond kunnen openen, omdat bouwvakkers vaak geen zin hebben in een administratieve rompslomp. Ook moet je vroeg in de ochtend beginnen. Omdat je van houding kan afwisselen is het een leuke afwisselend baan, alleen is het altijd tijdelijk. Het is geen moeilijke baan, maar wel een leuk ontspannen baantje. Ik werk via een uitzendbureau, maar krijg niks mee wat betreft management.
Pluspunten
Gratis koffie / thee, afwisselend beweging, je ontmoet nieuwe mensen
Minpunten
niet moeilijk werk, soms rustig, vroeg in de ochtend starten (07:00)
werk privé in harmonie
Fitter (voormalige medewerker) –  Ootmarsum8 september 2017
in dit bedrijf valt goed te overleggen, de lonen zijn wel uitgeknepen in de cao.
een gezellige werkomgeving
Verwarmingsmonteur (huidige medewerker) –  Bunnik9 maart 2017
het werk is altijd anders en er was altijd een gezellige en goede zweer op de werkvloer
Zeer prettige en productieve werkomgeving
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Weert23 februari 2017
Bij mijn vorige werkgever Bam Woningbouw te Weert heb ik de afgelopen 45 jaar met heel veel plezier gewerkt. Ik heb hier door de jaren heen veel werkervaring op gedaan. Het werken met verschillende collega's heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Iedereen stond voor elkaar klaar, ook tijdens ziekteperioden en privéaangelegenheden. We waren een hecht team. Er waren ook vaak stressvolle perioden, maar daar wist iedereen goed mee om te gaan. Dit werd ook door de Directie en leidinggevenden zeer gewaardeerd. Wegens reorganisatie is mijn functie helaas komen te vervallen, en ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Pluspunten
veel vrijheid
BAM is een dynamisch bedrijf wat vollop in beweging is.
Commercieel adviseur, Proces adv. & Projectleider (huidige medewerker) –  Amsterdam28 november 2016
Een dag bij BAM is nooit hetzelfde. Veel afwisseling tussen operatie, IT, sales en ontwikkelingen.

Ik heb geleerd dat samenwerken de sleutel tot success is.

Mijn collega's zijn gepassioneerd en gaan voor het vak.

Het moeilijkste aan mijn tijd bij BAM, is het zoeken naar een geschikte vervolgstap.

Het leukste zijn de mooie projecten en de huidige groei/ontwikeling.
Super leuke baan!
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Zwolle11 november 2016
Ik heb met heel veel plezier bij de bam gewerkt! super leuke collega's en een leuke werksfeer!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij BAM Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.