Bakkersland

Reviews voor Bakkersland in Emmeloord

Emmeloord5 reviews
Goede werksfeer, afhankelijk van het werk dat er gedaan moet worden ben je alleen of met anderen en de samenwerking is vrijwel altijd goed. Veel variatie omdat je ook op verschillende werkzaamheden actief bent binnen een enkele shift.
Pluspunten
Varierende werkzaamheden, goede werksfeer
Minpunten
Planning pas bekend einde week voorafgaand aan betreffende week
Er heerst een enorm klaagcultuur. De meeste collega daar valt niet erg over te spreken. Je word ergens neergezet en er word van je verwacht dat je alles maar kan bijhouden. Belachelijk!
Pluspunten
Minpunten
Je word behandeld al een stuk s.tront
Het werk is te doen als je goede conditie hebt en doorzettingsvermogen. Je leert diverse broodsoorten kennen en gaat er zorgvuldig mee om. Ideale collega's om samen mee te werken.
Pluspunten
sfeer
Minpunten
warmte
alleen het personeel is erg roddelend over alles wat van boven komt, zonde , een bedrijf wat goed loopt en zeker de waardering door geeft naar de werknemers, al zijn de meeste ploeg bazen erg lui.
de dagen daar waren alle dagen hetzelfde, er telde maar 1 ding en dat was dat als de chauffeur 's nachts kwam al het brood voor de klanten gereed moest zijn.
ik heb daar geleerd dat je door samen werken een heel eind komt om de doelen te verwezelijken en dat je niet bang moet zijn om hulp te vragen als er problemen zijn.

de directie was heel betrokken en bijna dagelijks op de werkvloer te vinden om met het personeel mee te denken.

mijn collega's waren allemaal toffe gasten waar ik goed mee op kon schieten.

het moeilijkste was vaak de tempo waar mee gewerkt werd plus dat als er geen mensen genoeg waren en de ondersteuning er nog niet was je soms geen pauze's kon nemen.

het leukste van de baan was dat je genoeg beweging kreeg waardoor je eigenlijk niet meer hoefde te sporten naast je baan.
Pluspunten
sfeer
Minpunten
lange werktijden tijdens nachtdiensten
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bakkersland. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9