Bakker Van Maanen Reviews

Familie bedrijf wat te groot geworden is voor het management
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Rijnsburg25 juni 2018
Werken bij Bakker van Maanen is in het begin heel leuk. Collega's zijn gezellig, het werk is leuk en meestal zijn er leuke vaste gasten waar je een leuke babbel mee maakt. Maar na een tijdje werken komen de problemen te voorschijn. Het management heeft de illusie dat werknemers al het initiatief nemen en meer werkzaamheden willen verrichten dan in hun taken omschrijving staan. Dit resulteert in een groep werknemers die heel hard werken (waar ze geen beloning voor terug krijgen) en een groep werknemers die gewoon doen wat op hun takenlijst staan. Dit veroorzaakt onrust en conflicten onder de werknemers. Ook wil van Maanen graag een Hippe lunchroom zijn waar mensen komen om te ontspannen, ontmoeten en misschien wel zaken te doen. Dit is in een aantal filialen het geval maar in de meeste filialen komt alleen ouder publiek, deze willen gewoon genieten van een kopje koffie en de krant. Hierdoor is het soms lastig om de producten die in de vitrine liggen, te verkopen aan je gasten. De werkdruk verschild per filiaal dus daar kan ik eigenlijk geen uitspraak over doen.

Iets om ook rekening mee te houden is dat het bakkers CAO al een tijdje niet aangepast is doordat de vakbonden het niet eens kunnen worden met elkaar. Dit betekend dat er op het moment geen CAO is.
Pluspunten
korting op de producten, lekkere koffie, iedere dag vers brood
Minpunten
hoge werkdruk, geen beloning voor hard werk, management lijkt zoekende
Allround medewerkster (huidige medewerker) –  Woerden25 augustus 2017
Gezellig,werk is leuk,zelfsturend maar hoofdkantoor bepaald uiteindelijk hoe en wat.
Pluspunten
Gezellige collega's, mogelijkheid tot cursus
Minpunten
Geen lunch vanuit bedrijf, geen reiskosten en zelfsturing
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bakker Van Maanen. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Bakker Van Maanen gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Bakker Van Maanen gesorteerd op locatie