Bakker Van Maanen Reviews

Leuke organisatie met afwisselende taken en verantwoordelijkheden.
Marketing (huidige medewerker) –  Rijnsburg6 februari 2019
Bakker van Maanen is een organisatie waar iedereen iedere dag opnieuw streeft naar het beste resultaat op zijn eigen discipline. Wij zijn trots op wat wij doen en wie wij zijn!

Alleen met elkaar kunnen wij iedere dag het verschil maken en doelen bereiken. Dit 'wij' gevoel heb ik eerder nooit zo binnen organisaties ervaren.

Bij Bakker van Maanen ben je hands on, zelfstartend en kom je met leuke ideeën! Zo maak je van je functie een droombaan!
supermooi familiebedrijf waar de mensen centraal staan
Winkelmedewerker/kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Leiden22 januari 2019
ik heb twee jaar bij Bakker van Maanen gewerkt en ga nu verder studeren. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad. Het bedrijf wordt steeds leuker om voor te werken.
Onze producten zijn echt van super kwaliteit en mijn leidinggevende doet erg haar best.
Ze stimuleert mij enorm om mee te denken, iets wat de hele organisatie erg belangrijk vind. Soms moest ik wel echt hard werken maar ik vind dat leuk. Vooral de nieuwe winkels met horeca zijn erg mooi. Van Maanen is een supermooi bedrijf en kan het aan iedereen aanraden
Pluspunten
leuke mensen
Minpunten
soms hard werken
Fijn bedrijf, fijne collega's
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Katwijk aan Zee17 januari 2019
Ik heb hier met veel plezier gewerkt met fijne collega's.
Ik heb me geen dag verveeld.
Ontzettend leuk, dynamisch familiebedrijf met veel ruimte voor eigen initiatief en doorgroeimogelijkheden.
Marketing communicatie medewekerker (voormalige medewerker) –  Rijnsburg17 december 2018
Momenteel ben ik 1 jaar werkzaam bij van Maanen en ben ik na mijn stage gestart op de Marketing communicatieafdeling. Ik heb hier het afgelopen jaar heel veel kunnen leren en heb gemerkt dat er veel ruimte is voor zowel persoonlijke ontwikkeling als ontwikkeling binnen de organisatie. Het relatief kleine team en de open werkruimte zorgen voor goed contact met collega's van andere afdelingen. Er is een grote betrokkenheid bij elkaar en dat bevorderd de werksfeer. Tevens is er veel ruimte voor eigen initiatief wat de betrokkenheid bij de werkzaamheden verhoogd. Kortom, een leuk bedrijf en team waar ik graag deel van uitmaak.
Fijne werksfeer met leuke collega's
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rijnsburg7 november 2018
Ik heb met veel plezier bij Bakker van Maanen gewerkt in mijn studententijd.
Pluspunten
Leuke collega's, werksfeer, Personeelskorting, flexibele werktijden
Zoekende (vooral naar hygiëne voorschriften)
Eigen invulling (voormalige medewerker) –  Rijnsburg6 juli 2018
Veel oud zeer op hoofdkantoor
Eilandvorming
Mensen met grootste smoelwerk hebben schijnbaar gelijk
Angst cultuur
Gebrek aan basis kennis bij medewerkers
Nog nooit een voedsel bereidend bedrijf gezien van binnen zo vies en niet hygiënisch als bakkker van maanen! Muizen en ratten hebben hier een vaste woon en verblijfplaats.
Pluspunten
Minpunten
Onhygiënisch
Familie bedrijf wat te groot geworden is voor het management
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Rijnsburg25 juni 2018
Werken bij Bakker van Maanen is in het begin heel leuk. Collega's zijn gezellig, het werk is leuk en meestal zijn er leuke vaste gasten waar je een leuke babbel mee maakt. Maar na een tijdje werken komen de problemen te voorschijn. Het management heeft de illusie dat werknemers al het initiatief nemen en meer werkzaamheden willen verrichten dan in hun taken omschrijving staan. Dit resulteert in een groep werknemers die heel hard werken (waar ze geen beloning voor terug krijgen) en een groep werknemers die gewoon doen wat op hun takenlijst staan. Dit veroorzaakt onrust en conflicten onder de werknemers. Ook wil van Maanen graag een Hippe lunchroom zijn waar mensen komen om te ontspannen, ontmoeten en misschien wel zaken te doen. Dit is in een aantal filialen het geval maar in de meeste filialen komt alleen ouder publiek, deze willen gewoon genieten van een kopje koffie en de krant. Hierdoor is het soms lastig om de producten die in de vitrine liggen, te verkopen aan je gasten. De werkdruk verschild per filiaal dus daar kan ik eigenlijk geen uitspraak over doen.

Iets om ook rekening mee te houden is dat het bakkers CAO al een tijdje niet aangepast is doordat de vakbonden het niet eens kunnen worden met elkaar. Dit betekend dat er op het moment geen CAO is.
Pluspunten
korting op de producten, lekkere koffie, iedere dag vers brood
Minpunten
hoge werkdruk, geen beloning voor hard werk, management lijkt zoekende
Allround medewerkster (huidige medewerker) –  Woerden25 augustus 2017
Gezellig,werk is leuk,zelfsturend maar hoofdkantoor bepaald uiteindelijk hoe en wat.
Pluspunten
Gezellige collega's, mogelijkheid tot cursus
Minpunten
Geen lunch vanuit bedrijf, geen reiskosten en zelfsturing

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bakker Van Maanen. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Bakker Van Maanen gesorteerd op locatie