Bakker Bart
Middenin werktijd gewisseld van baas, daarmee lag ik niet zo goed.
Super leuk werk leuke mensen helemaal top. Ik wil minder werken
Het is een leuk bedrijf met leuke spontane collega's
Het is echt een aanrader hier NIET te gaan werken. De bazin is een gruwelijke b*tch die haar afspraken niet nakomt. Er wordt om alles moeilijk gedaan. Na 2 maanden gewerkt te hebben, was ik van het vaste personeel er op 1 na het langst. Dat zegt genoeg.
Pluspunten
Overige brood mag mee naar huis.
Minpunten
Het bedrijf opzich.
Altijd zelfstandig, beslissingen nemen.
Alle facetten van het ondernemerschap meegemaakt.

Hoge en lage omzetten, snel kunnen en moeten schakelen.

Zelf handen uit de mouwen steken.

Het leukste is toch echt wel de voldoening die je hebt na een week of maand hard werken.

Het moeilijkste is de motivatie vinden bij het personeel zodat zij met jouw tot een super resultaat komen.
ik heb veel verschillende dingen geleerd heb het erg naar mijn zin gehad
Minpunten
weinig pauze lunch moest je volledig zelf betale
Leuk gezellig bedrijf, waar het wel op prijs gesteld word als je ook hard kunt lopen. Tijdens het ontbijt en de lunch spits is het aardig aanpoten, maar gezelligheid en goede samenwerking zijn binnen ons team ook erg belangrijk. Veel vaste klanten en een praatje tussendoor komt allemaal voorbij op een dag. Er worden e-learnings aangeboden om de productkennis te vergroten.
Pluspunten
Gezellig team leuke werkzaamheden
Minpunten
Overwerk niet uitbetaald
Als je bij bakker bart wil werken moet je rekening houden met een aantal dingen: je wordt rond gecommandeerd alsof je een of andere ondergeschikte bent, krijgt misschien één keer 2 weken te laat uit betaald en de hele organisatie van het bedrijf laat zich ook aan de wensen over. Ik zou dit bedrijf zeker niet aanraden om bij te gaan werken.
Pluspunten
Nvt
Minpunten
Hoge werkdruk, geen pauze, laat salaris
Je werkt samen met gezellige mensen om je heen, wel is de werkdruk hoog. Ook vind ik het contact met de klanten het leukste. 👍
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk
Mijn ervaring bij de bakkerij bart, is dat ik het super leuk heb gehad, ik heb veel dingen geleerd en zou er graag weer willen werken omdat het gewoon zo leuk is, je leert alle broodjes die je moet maken, je helpt mensen, maar ook hoe je achter de kassa staat.
Pluspunten
brood en andere dingen die je mee naar huis krijgt na sluitingstijd.
Minpunten
lange werkdagen
Alles moet volgens het concept en elke dag is hetzelfde. Ik heb ruim 2 maanden moeten wachten op mijn eerste loon en nog heb ik geen loonstrookje.
Ik ben ontslagen vanwege mij te weinig uren kunnen geven, zie ik na een aantal weken toch dezelfde vacature, ja met hetzelfde aantal uren, weer op indeed. Schijnheilig.

Mijn tip: Probeer bij een andere bakker of lunchroom te werken als je graag met brood en klanten wilt werken.

De klanten waren het leukste, maar daar is te weinig tijd voor om een echt gesprekje mee aan te knopen.
Pluspunten
tot 18 uur werken
Minpunten
Werkdruk salaris
Het werk is leuk maar de werkgever is verschrikkelijk.
Worden afspraken gemaakt mbt werktijden en rooster en dese afspraken worden niet nagekomen. Elke maand loopt er wel weer iemand weg van het personeel en niemand blijft er. Lachen kan de baas absoluut niet en hij meent dat je naast je werk geen privé leven hebt.
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Houd zich niet aan afspraken
-houd dit voor mezelf
ik zou dit niet aanbevelen ..
Pluspunten
3 maanden wachten op je salaris
Minpunten
wel meteen aan de slag
Er wordt alleen maar door de werkgever naar je geschreeuwd. En helaas Kun je nooit iets goed doen. Alleen de foute dingen hoor je en de goede dingen krijg je nooit te horen. Ook wordt er vaak al van je verwacht dat je alles weet als je als nieuwe binnekort, werkgever zijn er vaak niet en als ze er zijn dan geven ze alleen maar commentaar en houden ze je via de camera's in hun kantoor in de gate. Geen fijne en vooral geen leuke werksfeer daar. En ook een gesprek met het personeel als er iets fout gaat gaat allemaal via whatsapp en niks persoonlijks. En als het persoonlijk is word je echt afgeblaft.
Pluspunten
Minpunten
De werkdruk, werkgevers
Klanten contact en de mens leren kennen blijft het mooiste wat er is. Werk is leuk en vol te houden, alleen na enige jaren word het werk te ééntonig waardoor het niet meer leuk is. Qua doorgroeimogelijkheden is best intern vind ik zelf. Aangezien zij als "Bakker Bart" hun eigen opleidingen als MBO aanbieden op Niveau 2-3 als ik me niet vergis.
Pluspunten
Klanten Contact
Minpunten
Betalen voor je eigen eten op de zaak
Roosendaal, Goes, Etten-Leur en binnekort ook Bergen op zoom allemaal dezelfde bazen. Ze schreeuwen alleen maar, alles wat je doet is verkeerd! 1 tip: NOOIT daar gaan werken.
Pluspunten
Niks
Minpunten
Je word behandeld als een slaafje
Als ondernemer van dit bedrijf is het een drukke leuke baan.
Pluspunten
Flexibele werktijden indien nodig
Minpunten
Prive en werk zijn soms moeilijk te combineren
Als verkoopmedewerkster vond ik het altijd leuk om in contact te zijn met de klant en er is altijd een gezellige bedrijfssfeer. Veel waardering voor werknemer. Met veel plezier gewerkt als weekendhulp
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
drukte in het weekend
Toen ik nog bij de Bakker Bart in Etten-Leur werkte was er een hele leuke sfeer en waren er ook allemaal hele leuke collega's. Het voelde niet eens als werkcollega's maar eerder als een grote vrolijke familie, maar er is nu een verandering in het management en daardoor ben ik gestopt. De nieuwe eigenaren zijn geen fijne mensen en ook niet leuk om mee te werken.
Leuke collega's. geen doorgroeimogelijkheden. en erg gierig met lunch.
Gedachte achter het bedrijf prima, maar deze vestiging in 1 woord verschrikkelijk. Krijg je geen hoofdpijn van de eigenaren danwel buikgriep van de producten. Mensen komen en gaan in 2 weken tijd. Zegt wel genoeg. Las in een eerdere review dat er meer sfeer is te vinden in een crematorium. Dat is zeker niet gelogen.
Pluspunten
???????
Minpunten
Lange werkdagen rotte sfeer overuren niet uitbetaald pauzes een drama
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Bakker Bart. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,8