Axxicom Reviews

47 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 53 reviews
Wat een vreselijk bedrijf
Rolstoel begeleider (huidige medewerker) –  Schiphol31 juli 2018
Het bedrijf heeft absoluut geen respect voor haar werknemers. Het is gecontracteerd door luchthaven Schiphol, maar heeft véél te weinig mensen in dienst. Roosters kloppen niet, organisatie is een ware chaos en werknemers worden uitgescholden en geïntimideerd. Een grote ramp om hier te werken voor een fooi. Managers worden benaderd door luchtvaartmaatschappijen maar die worden zelfs genegeerd. Ik hoop van harte dat ze hun contract met Luchthaven Schiphol kwijt raken. Wat een vreselijke ellende kunnen zij teweegbrengen. En dan ook vaak over gehandicapte, inmobile mensen die juist keihard hulp nodig hebben. Axxicom is een werkelijk verschrikkelijk naar bedrijf, zowel naar klanten als werknemers. Geen goed woord voor over!
Pluspunten
Niets
Minpunten
Alles, niets klopt in dit bedrijf
huishoudelijk medewerker
Huishoudelijk medewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 april 2018
door allerlei bezuinigingen was het niet prettig meer werken bij axxicom, en ben ik op zoek gegaan naar een andere baan.
ik werkte nog maar 6uur per week, vond ik te weinig.
Pluspunten
leuke collegas
Minpunten
nvt
Productieve en gezellige werkomgeving
Hostess (voormalige medewerker) –  Schiphol19 februari 2018
Veel geleerd en veel nieuwe contacten gemaakt. Mijn begin tijd was 06.00u in de ochtend fulltime werk. Veel samengewerkt met verschillende culturen en verschillende talen geleerd.

Het leukste van de baan vond ik het werken met verschillende passagiers die je dankbaar waren om wat we deden. Verder het werken op schiphol vind ik geweldig. Het lastigste was toch het vroege opstaan en de lange dagen die je maakte.
Axxicom
Thuiszorgmedewerkster (huidige medewerker) –  Veenendaal30 januari 2018
Ik heb jaren bij Axxicom in de thuiszorg gewerkt, en met veel plezier de ouderen vermaakt met mijn grappen.
Maar natuurlijk ook hard gewerkt elke dag om de huizen van onze ouderen weer netjes en fris te maken.
Pluspunten
Altijd op tijd met je loon.
Minpunten
teveel
Fijn bedrijf
Hulp in de huishouding (huidige medewerker) –  Den Haag30 juli 2017
Ik vind het heerlijk werken bij axxicom , want vind het erg fijn dat ik alles zelf kan regelen met de klanten.
Leuke werk en leuke collega's
Passagiersassistent (huidige medewerker) –  Schiphol30 april 2017
Werken voor Axxicom is leuk. Je krijgt er goede opleiding en trainingen en veel gelegenheid om je te ontwikkelen.
Pluspunten
Je krijgt met verschillende nationaliteiten te maken.
Dankbaar werk
Thuishulp (voormalige medewerker) –  Veenendaal19 februari 2017
Bij acxicom heb ik als thuishulp het erg naar mijn zin gehad. Elk adres was weer anders en ik bouwde echt een band op met mijn cliënten.
Pluspunten
Dankbaar werk
Minpunten
geen minpunten
erg rommelige organisatie
huishoudelijjk medewerker (huidige medewerker) –  Castricum4 februari 2017
Her berdijf heeft de zaken nog steeds niet op orde.
Her regent klachten, een de gemeente heeft hun zelfs al een gele kaart gegeven.
Pluspunten
Minpunten
slechte communicatie
Leuke clienten
Thuishulp (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom20 januari 2017
Maar een vreselijke werkgever.

het werk was ontzettend leuk, gaf veel voldoening.
Heerlijke werkplek op Schiphol waarin ik mij als een vis in het water voel
Passagiersassistent (huidige medewerker) –  Schiphol7 januari 2017
Axxicom is een heerlijk bedrijf om voor te werken. Collega's van alle nationaliteiten en culturele achtergronden vanuit de Nederlandse maatschappij zoals die nu is.
Alleen erg jammer dat het bedrijf niets biedt aan zijn harde gemotiveerde werkers die het bedrijf zijn. Het zou fijn zijn als het bedrijf zijn personeel met net zoveel respect zou behandelen als zij van hun personeel verwachten hoe met de passagiers om te gaan. Met respect, zonder aannames en in te vullen.
Pluspunten
Heel veel fijne collega's, gemeenschapsgevoel. Omgaan met mensen uit alle culturen wereldwijd
Minpunten
Weinig respect voor het personeel en inzet. Nooit een compliment, weinig betaald
Interessante baan, veel variatie in de mensen om je heen, geeft veel voldoening
Huishoudelijke hulp thuiszorg (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 december 2016
Dit was een van mijn meest interessante baantjes. Niet om het werk zelf, want wat is er nou uitdagend aan het huishouden doen? Maar juist om de mensen waarmee je elke dag te maken kreeg. Het kan veel met een mens doen, als je dag in dag uit geconfronteerd wordt met ouderen of mensen met een beperking of letsel.
Pluspunten
veel sociale aspecten, ontwikkeling empathie, geduld en inlevingsvermogen.
Minpunten
geen contact met collega's of manager.
Je was een nr.
Thuishulp A (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom19 september 2016
De manager van west brabant was een DRAAK.
Ik was blij dat ik er weg was.
Veel collega's waren bang voor haar.
De planner daarentegen ,toevallig met de zelfde voornaam, was een schat en zo gezellig en vriendelijk door de tfn.
Pluspunten
Minpunten
Als je manager niet functioneert, ofwel manupulatief, grootheidswaanzin heeft, dan kun je in je vrije tijd je niet goed ontspannen en veroorzaak je juist ziekteverzuim
Gezellige werkomgeving voor harde werkers
Passagiers Assistente (huidige medewerker) –  Schiphol5 september 2016
Een typische dag op het werk gaat met name om heel veel lopen. Je bent bijna altijd bezig, maar er is ook tijd voor een kopje koffie tussen je jobs door.

Collega's zijn allemaal vriendelijk en willen graag helpen als je dit nodig hebt. Je ziet veel verschillende collega's en leert veel nieuwe mensen kennen.

Mindere dingen op het werk zijn de wedstrijden die je moet voeren om een caddy te bemachtigen of om een rolstoel te vinden in drukke periodes.
Pluspunten
het is gezellig en je ontmoet veel nieuwe mensen
Minpunten
te weinig materiaal
Slechte communicatie en begeleiding
Huishoudelijk medewerkster (voormalige medewerker) –  Amstelveen4 september 2016
Helaas is mijn ervaring dat je alles zelf uit mag zoeken en vooral niet mag meedenken qua efficiëntere planning (klantenvoorkeur dag/reisafstand etc). Zeer slecht contact met ontzettend autoritaire leidinggevende die nog de nodige communicatie skills moet leren. Bij vragen/dringende zaken etc. moet je continue via de klantenservice bellen en hang je lang in de wacht a zoveel kosten pm. Cliënten die na maanden nog steeds geen zorgmap hebben waardoor je je eigen administratie niet goed kan verwerken, ondanks dat vaak aangekaart te hebben bij organisatie. Bedrijf laat helaas veel zaken liggen die naar mijn mening zeer voor verbetering vatbaar zijn. Leidinggevende liet zich denigrerend uit over functie van huishoudelijke hulp ( die mogen vooral niet te intellligent zijn). Contact met cliënten was wel erg leuk en geeft goed gevoel als je bij iemand met zowel een schoon huis en een goed gevoel door een geïnteresseerd gesprek weer naar de volgende client gaat ( soms ben je de enige persoon die een client in de week ziet dus vooral het sociale aspect is dan erg belangrijk).
Pluspunten
Zelfstandig
Minpunten
Zeer slechte communicatie
Goed!!
Passenger Assistant (voormalige medewerker) –  Amsterdam Airport Schiphol7 april 2016
Het is ee heel goed bedrijf, leuke collega's, perfecte werkomgeving.
prettige samenwerking collega's
huismeester (voormalige medewerker) –  Schiphol-Rijk, Schiphol-Zuidoost17 februari 2016
genoeg vrijheidsruimte voor zelfontwikkeling prettige samenwerking met collega's en voldoende opleidingsmogelijkheden
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
clienten altijd blij als je komt
Thuiszorgmedewerkster (huidige medewerker) –  Heiloo7 februari 2016
Gezellige sfeer bij de clienten thuis
Je werkt alleen bij de mensen om ze zolng mogelijk zelfstandig te laten wonen
Pluspunten
zelfstandig werken
Erg leuk werk
Schoonmaakster (voormalige medewerker) –  Almere-Buiten, FL21 december 2015
Je hebt weinig te maken met Axxicom. Je bent op jezelf aangewezen en dat voelt heerlijk! Je wordt van te voren goed ingelicht met wat er van je verwacht wordt en hoe je het moet doen.
Pluspunten
eigen verantwoordelijkheid
Minpunten
geen lunchpauze
Afwisselend en leuk.
Stage (voormalige medewerker) –  Amsterdam Airport Schiphol, NH10 december 2015
Ik heb een erg leuk stage periode gehad.
De werkzaamheden waren passagiers die assistentie nodig hadden van A naar B brengen.
dynamische werk sfeer en een fijne werksfeer
passagiersassistente op luchthaven Schiphol (huidige medewerker) –  Amsterdam Airport Schiphol, NH1 december 2015
Super leuke werkplek om te mogen werken, groot en dynamische maar fijne werk sfeer onder alle medewerkers van schiphol.

En geen elke werkdag is het zelfde, altijd genoeg variatie.
Pluspunten
collegiaal bedrijf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Axxicom. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Axxicom gesorteerd op locatie