Review over Avery Dennison van een werknemer

Bekijk alle reviews over Avery Dennison

Leerzaam en zeer motiverende bedrijf
Zelfstandig allround machine operator (voormalige medewerker) –  Hazerswoude-Rijndijk3 februari 2016
Werk gevers zoals Avery Dennison zijn heel weinig in Nederland, het is een wereldbedrijf dat in haar werknemers investeert, betaald heel goed, doet heel veel met lean management. ik heb me tot allroundoperator ontwikkeld en heb 18 jaar lang mijn werk met plezier gedaan. de werksfeer was heel goed met vrolijke collega's die elkaar helpen en leidinggevenden die je motiveren. in de afdeling finishing waar de product voor de klant klaar gemaakt werd, bediende ik verschillend machines met hoog snelheid( de zogenaamd hi volume cel machines), bediende ook wat kleiner machines met laag capaciteit, ik bediende ook de A.B.P de automatische inpaklijn met twee robots en deed ook het heftruckwerk er omheen. als plaatsvervanger deed ik voor vier jaar lang mijn werk als leidinggevende. kort om ik vind heel erg dat ik mijn baan bij Avery ben verloren. dat kwam door dat Avery er voor heeft gekozen om in Duitsland verder te gaan en de fabriek daar uitbreiden. ik mis het gewoon heel erg.
Pluspunten
300% voor overtime
Minpunten

Andere reviews over Avery Dennison van werknemers

Early Career Programme
Early Career Programme (huidige medewerker) –  Oegstgeest11 juni 2018
Apart from having a good learning programme (graduate Programme) they also have great work dynamic work atmosphere
Pluspunten
dynamic
Leuk bedrijf met bruisende cultuur
Talent Acquisition Intern (voormalige medewerker) –  Oegstgeest28 november 2017
Avery Dennison is een succesvol bedrijf waarbij de verschillende teams goed samenwerken. Als stagiair heb ik veel ervaring opgedaan in HR en genoten van de mensen en de moderne omgeving.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Avery Dennison. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Avery Dennison gesorteerd op locatie