Reviews voor Machinebediener (m/v) bij Avery Dennison

2 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 851 reviews
Leerzaam en zeer motiverende bedrijf
Zelfstandig allround machine operator (voormalige medewerker) –  Hazerswoude-Rijndijk3 februari 2016
Werk gevers zoals Avery Dennison zijn heel weinig in Nederland, het is een wereldbedrijf dat in haar werknemers investeert, betaald heel goed, doet heel veel met lean management. ik heb me tot allroundoperator ontwikkeld en heb 18 jaar lang mijn werk met plezier gedaan. de werksfeer was heel goed met vrolijke collega's die elkaar helpen en leidinggevenden die je motiveren. in de afdeling finishing waar de product voor de klant klaar gemaakt werd, bediende ik verschillend machines met hoog snelheid( de zogenaamd hi volume cel machines), bediende ook wat kleiner machines met laag capaciteit, ik bediende ook de A.B.P de automatische inpaklijn met twee robots en deed ook het heftruckwerk er omheen. als plaatsvervanger deed ik voor vier jaar lang mijn werk als leidinggevende. kort om ik vind heel erg dat ik mijn baan bij Avery ben verloren. dat kwam door dat Avery er voor heeft gekozen om in Duitsland verder te gaan en de fabriek daar uitbreiden. ik mis het gewoon heel erg.
Pluspunten
300% voor overtime
Minpunten

Zie meer reviews over Avery Dennison

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Avery Dennison. Onze community staat klaar om te antwoorden.