Avans Hogeschool

Avans Hogeschool Reviews

gezellige dag veel studenten en collega's om je heen.
Als onderwijsassistent veel vrijheid gekregen om eigen werkzaamheden en initiatieven in te richten. Fijne samenwerking met collega's/docenten. Bij Avans wordt altijd gekeken naar verbetering in het onderwijscurriculum. Goede ervaring op kunnen doen.
ondernemende dynamische organisatie, professioneel op zoek naar interne en externe samenwerking
Een cultuur die bestaat uit roddel en acherklap, erg onveilig.
Pluspunten
goede CAO
Minpunten
werkdruk, sociale onveiligheid
Internationale Erfahrung Studium im Ausland, gute Weiterbildung
- vrijheid om zelf prive/werkbelans vorm te geven - hoge ambitie (is ook valkuil van organisatie) - grote organisatie wat het lastig maakt (hierdoor veel eilandjescultuur)
Gezellige organisatie met veel ruimte voor persoonlijke groei
Prettige werkgever, familiaire cultuur. Er is veel ruimte voor ontwikkeling van medewerkers. De cultuur zou wat zakelijker mogen en het nemen van besluiten duurt erg lang. Verder is Avans met recht de beste Hogeschool van Nederland.
Pluspunten
Ruimte voor ontwikkeling
Minpunten
Besluitvorming zou sneller mogen
Mijn tijd bij Avans Hogeschool was de beste die ik ooit heb gehad. Ik had onbetaalbare collega's. Ik zou er zo weer willen werken. Het is dan ook jammer dat taken uitvoeren buiten je takenpakket, zei het nog zo goed bedoeld, niet worden op prijs gesteld. Van al mijn banen na deze zou ik willen dat ik nog steeds hier zou werken
Een dynamische werkomgeving die de laatste jaren sterk gegroeid is en de bedrijfsvoering daar op aangepast wordt.
Als docent op Avans Hogeschool heb ik altijd veel ontwikkelingsmogelijkheden gehad. Het contact met studenten is interessant en waardevol.
Prettige werkgever, innovatieve, leerzame omgeving waar veel aandacht wordt besteed aan ontwikkeling, vernieuwing en doorgroei mogelijkheden.
Ik ben er tijdens deze baan achter gekomen dat ik het erg mis om met mensen te werken
Elke dag was anders, maar wel altijd een goede uitdaging. Het werk was ook het begeleiden van stagiairs en studenten met hun projecten op laboratorium niveau. Alleen jammer dat het management niet heel erg betrokken was bij het onderzoek en er ook geen duidelijk kennis in huis had over de verschillende onderzoeken. Het team waar mee gewerkt wordt op het lab is daar in tegen veel beter om mee te werken en daar hing ook de beste werk sfeer. Het was alleen soms lastig om onderzoek uit te voeren, omdat het onderwijs natuurlijk altijd voor kwam waardoor er geen ruimte was op het lab om goed te kunnen werken.
Pluspunten
Geweldig labteam om mee te werken.
Minpunten
Gebrekige kennis bij het managament.
De Academie voor Veiligheid en Bestuur is een leuk team met een goede balans. De directie is echter niet in staat gedegen te communiceren.
Surveilleren tijdens toets,tentamens. Orde en rust tijdens toetsen handhaven, materiaal verdelen.
Pluspunten
Leuke extra traininfen
Minpunten
Nog niet ervaren
El trato personal, tanto con la mayoría de los profesionales como con los estudiantes,me hizo crecer como persona y como profesional. Trabajo activo, dinámico, humano. No va a haber nunca un mal director, por malo que pueda ser, que cambie la vocación que siente la mayoría de los colegas por la enseñanza. De cada uno de mis colegas aprendí algo, y me hacían sentir parte de una gran familia con un gran objetivo: sacar lo mejor de cada estudiante, y disfrutar todos juntos mientras aprendemos. Lo más difícil era ver como la metodología de evaluación de los estudiantes no siempre iba acorde con sus capacidades. Lo peor fue ver a potenciales grandes profesionales (estudiantes) abandonar la carrera tras un mazazo en el plano personal. Me quedo con los objetivos comunes alcanzados, el crecimiento personal y de la academia, la cara de felicidad de los estudiantes al lograr sus objetivos, la sensación de pertenecer a un gran equipo donde nadie estaba por encima de nadie.
Pluspunten
5 semanas de vacaciones
Minpunten
mucho trabajo en casa, muchas noches dedicadas a la docencia
Leuke bijbaan! Verdient goed en is erg leerzaam Erg leuke collega's van mijn leeftijd. Ik leer hier socialer te worden. Het leukste van de baan is de diversiteit, het moeilijkste aan de baan is dat het geen vaste werkzaamheden zijn.
Pluspunten
Gratis lunches
Zelfstandige baan. Ontwikkelmogelijkheden. Enthousiaste studenten begeleiden is een geweldige taak.
Pluspunten
arbeidsvoorwaarden
Prima werkuren, goede sfeer onderling. Leuke collega's, doorgroeimogelijkheden. Verschillende werkzaamheden.
Begin van de dag kopje koffie; dagstart met de afdeling;Ieder dag is anders.Hectisch, leuke collega's. Beperkte regelruimte. Leukste dynamiek, ontwikkeling en projecten.