AUTO1 Group Reviews

13 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 71 reviews
Te gek bedrijf om voor te mogen werken!
Medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam24 juli 2019
AUTO1 is een jong, dynamisch en snel groeiend bedrijf. Op de werkvloer heerst een positieve werksfeer onder directe (en indirecte) collega's. Er wordt prestatiegericht gewerkt maar er is ook voldoende ruimte voor ontspanning.
Pluspunten
Dagelijks gratis vers fruit, salaris
Minpunten
secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding, onkosten vergoeding (parkeren), pensioen
Een informele gezellige en soms wat hectische werkomgeving met veel diversiteit aan mensen.
Manager Quality Management Operations (huidige medewerker) –  Amsterdam1 april 2019
Op een normale werkdag begint hier om 09.00 uur en eindigt om 18.00 uur. De maandagen en dinsdagen zijn normaal vrij druk. Dat loopt af narmate de vrijdag nadert en onze borrel begint. Helaas zijn de pauze's (totaal een uur) niet door betaald. Het is makkelijk om door te groeien indien je laat zien dat je je inzet en dat je dat wil en kan. Ook wordt er toch best veel vrijheid gegeven. Zolang je je werk maar doet en de resultaten behaalt. Het management is jong en heeft een hands-on mentaliteit wat wel fijn is, daar waar nodig springen ze bij en helpen ze zelf. Het moeilijkste is toch wel communicatie in het bedrijf. Er wordt veel besproken maar het duurt erg lang tot het komen tot een beslissing. Het leukste zijn toch wel de collega's. Het is een divers en jong bedrijf wat nog veel doorgroei meemaakt en heeft hier en daar wel wat pijnpunten. Maar de diversiteit en gezelligheid van de collega's maakt het toch dat ik weer elke ochtend met veel plezier naar mijn werk ga.
Pluspunten
Borrels, teamuitjes, vrijheid, leuke collega's
Minpunten
Slechte secundaire voorwaarden, communicatie is niet al te best.
Jong en dynamisch bedrijf
Recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam1 april 2019
AUTO1 is een bedrijf dat in de afgelopen jaren ontzettend hard gegroeid is. Dat maakt het bedrijf soms chaotisch, maar ook ontzettend leuk om bij te werken omdat je ook daadwerkelijk een impact op de business hebben kunt en de groei van dichtbij mee kunt maken.
Pluspunten
Leuke en gezellige collega's met wie goed te sparren valt; dynamisch bedrijf
Minpunten
Secundaire arbeidsvoorwaarden
Jong bedrijf - lerende organisatie - prettige collegas
Manager (huidige medewerker) –  Nederland15 december 2018
Door de zeer snelle groei van het bedrijf loop je soms tegen opstart problemen ( kinderziektes ) aan.

Management team op een behoorlijk goed niveau.

Salaris prima.
Secundaire arbeidsvoorwaarden wordt aan gewerkt.

Fijne collega's.
Waardering voor het verrichte werk.

Knap hoe het recruitment team bepaalde uitdagingen oplost.
Pluspunten
laagdrempelig - salaris - Je merkt dat Auto1 zich wil verbeteren ( winnaars mentaliteit )
Minpunten
communicatie soms slecht - beslissingen duren soms lang (maar komen wel)
Sales Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam7 december 2018
Slecht bedrijf om voor te werken. Geen groeikansen en slechte arbeidsvoorwaarden. Wel leuke collega's.
Jonge snelgroeiende scale up
Recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam West3 december 2018
Het bedrijf is in korte tijd groot geworden. De collega's zijn jong en de sfeer is dan ook erg informeel en ambitieus.
Organisatie is prestatiegericht, wanneer je inzet toont is er ruimte voor ontwikkeling binnen de organisatie.
Pluspunten
Vrijmibo's, informele sfeer
Leuk bedrijf
Operations (huidige medewerker) –  Amsterdam30 november 2018
De Auto1 groep is officieel het snelst groeide bedrijf van Europa, hierdoor zijn er groei pijntjes. De meeste dingen gebeuren met de beste bedoeling maar er wordt veel van de medewerkers verwacht. Door deze explosieve groei is inderdaad niet alles perfect geregeld en krijgen medewerkers niet altijd de waardering voor de input die gegeven is, dat is jammer aangezien juist deze mensen zo'n belangrijke bijdrage hebben geleverd. Wat ik als zeer positief ervaar is dat je juist een groot verschil kunt maken door initiatief te tonen hier krijg je veel vrijheid in. De sfeer onderling is echt heel goed, leuke jonge mensen die echt de schouders eronder zetten en regelmatig een borreltje na het werk met elkaar drinken.
Pluspunten
Jong bedrijf waar je echt een verschil kunt maken
Minpunten
Beloning is niet meegegaan met de veranderende arbeidsmarkt, hierdoor is de huidige beloning mager en gaan veel mensen weg.
Gezellig, informeel en jong bedrijf!
Accountmanager (huidige medewerker) –  Amsterdam30 november 2018
AUTO1 is een gezellig, informeel en jong bedrijf. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 40 jaar. In de afgelopen jaren is het bedrijf ontzettend gegroeid en is nog steeds bezig met groeien. Er zijn genoeg doorgroeimogelijkheden voor de werknemers. Voor mij alle elementen die ik zoek in een baan!
Pluspunten
Gratis fruit, vrijmibo's en prima salaris
Informeel, snel groeiend bedrijf met leuke collega's
Pricing (huidige medewerker) –  Amsterdam29 november 2018
Fijn, jong en fris bedrijf om voor te werken door informele sfeer op kantoor. Door de jaren heen steeds professioneler. Veel doorgroeimogelijkheden, ook naar het buitenland
Geen oog voor werknemers
inkoper (voormalige medewerker) –  amsterdam14 juli 2018
Werkzaam geweest als inkoper, ik heb gemerkt dat klanten zwaar teleurgesteld zijn vanwege het verschil tussen de lokprijs op internet en de prijs die gecommuniceerd wordt op de vestiging. Verschil is vaak 50 procent. Regelmatig wordt je uitgelachen, soms uitgescholden. Maakt het niet leuker.

Leidinggevenden zijn veelal niet professioneel (heerst een angstcultuur, feedback word niet serieus genomen
Zaterdagwerktijden van 09.00 tot 18.00. Door de weeks van 08.45 tot 19.00. Hierdoor is werk prive balans ver te zoeken.

Ben blij dat ik een nu een normale baan heb gevonden bij een ander bedrijf
Minpunten
lange werkdagen, zeer hoge werkdruk
Disruptieve startup gebacked door een grote internationale holding
Aftersales / Finance / Legal medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam26 mei 2017
Ontzettend snel groeiende startup waar je de kans krijgt veel verantwoordelijkheid te nemen en je processen eigen te maken. Snel kunnen schakelen en accuraat werken zijn vereisten. Informele maar productieve werksfeer.
Pluspunten
jong, dynamisch en sterk groeiend bedrijf. Geweldige werksfeer en leuke collega's.
Minpunten
sub marktconforme beloning, geen secundaire arbeidsvoorwaarden, geen CAO, geen pensioen, geen vakantiegeld
Gezellige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden voor starters
Operations (huidige medewerker) –  Amsterdam26 mei 2017
Binnen dit internationale bedrijf bevind je je in een leuke informele werksfeer met prettige collegas
Pluspunten
Leuke sfeer
Minpunten
secundaire arbeidsvoorwaarden

Zie meer reviews over AUTO1 Group

Stel een vraag over solliciteren of werken bij AUTO1 Group. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over AUTO1 Group gesorteerd op locatie