Video afspelen via YouTube-knop

AUTO1 Group Nederland Reviews

AUTO1 Group Nederland heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Uitdagende Scale-up!
Administratief medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam18 september 2019
Recent ben ik aan de slag gegaan bij AUTO1 Group in Amsterdam. Na mijn vorige werkervaring heb ik bewust de keuze gemaakt voor een
scale-up gezien ik graag in een dynamische en misschien bijna hectische omgeving werk. Het geeft de kans om jezelf snel verder te ontwikkelen en een zichtbare bijdrage te leveren aan het bedrijf. Tot nu toe komen mijn verwachtingen ook volledig uit! In mijn eerste weken kon ik al volledig meewerken en was ik onderdeel van het team. Dit geeft mij vertrouwen en motiveert extra!

+ Goede werk - privé balans
+ Voldoende uitdaging
- Momenteel is er geen pensioensregeling.
zeer slecht bedrijf
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam22 november 2019
Geen pensioen
Bonus regeling klopt niet
onderlinge verhouding collega en management is slecht
Leuke verhalen maar er klopt niks van
Minpunten
lange dagen, slecht betaald, negatief bedrijf
Officiële reactie van AUTO1 Group Nederland
9 december 2019

Hi,

Allereerst bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven over je tijd bij AUTO1 Group. Jammer om te horen dat je tijdens je dienstverband niet tevreden was over een aantal zaken. We waarderen alle feedback omdat het ons als scale-up organisatie helpt om ons verder te ontwikkelen.

Dynamische, competatieve en gezellige werkomgeving binnen een scale-up!
Stage: Recruiter/HR (huidige medewerker) –  Amsterdam19 november 2019
Ik ben nu twee maanden werkzaam bij AUTO1 Group en heb het erg naar mijn zin. Erg leuk team waarin ik werk en manier waarop iedereen met elkaar omgaat is erg positief. Als je opzoek bent naar een baan waarin je jezelf snel en serieus zou willen ontwikkelen dan is AUTO1 Group echt een aanrader.
Leuk bedrijf met veel zelstandigheid binnen mijn functie
Recruiter (huidige medewerker) –  Arnhem23 september 2019
Ik ben op een goede manier begeleid, heb ruimte gekregen voor mijn ontwikkeling en werk met ontzettend leuke collega's.
Leuk, jong bedrijf!
Accountmanager (huidige medewerker) –  Amsterdam18 september 2019
Leuk en jong bedrijf met voldoende doorgroeimogelijkheden en gezellige collega's!
Pluspunten
Leuke borrels
Minpunten
Er is momenteel geen pensioensregeling
dynamisch, jong en leerzaam bedrijf
Medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam18 september 2019
Mijn ervaring bij AUTO1 is positief, de management stijl heeft nog wat haken en ogen maar je kunt hier veel leren, van collega's en het bedrijf zelf! De sfeer is redelijk informeel en persoonlijk vind ik het fijn dat je goed weet waar je aan toe bent binnen dit bedrijf.
Fijne werksfeer bij AUTO1 Group
Medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam17 september 2019
Super leuke en fijne werksfeer. Iedereen is collegiaal en er heerst een informele sfeer. Gezellige vrijdagmiddagborrels waar veel wordt gelachen.

De arbeidsvoorwaarden kunnen wat beter, maar voor een Start-up dat pas geleden naar een Scale-up is gegroeid, snap ik dat de focus nu elders ligt.
Gave scale-up met mooie doorgroeimogelijkheden
Accountmanager (huidige medewerker) –  Amsterdam12 september 2019
Jong en informeel bedrijf dat zich de afgelopen jaren snel ontwikkeld heeft. Wanneer je ervoor gaat dan kun je doorgroeien naar een volgende stap binnen de organisatie.
Er zijn verschillende incentives en gezellige borrels aan het einde van de maand.
Dynamische werkomgeving waarbij prestatiegerichtheid en werksfeer goed worden gecombineerd!
Werknemer (huidige medewerker) –  Amsterdam12 september 2019
AUTO1 Group Nederland bestaat 5 jaar in Nederland en merkbaar is dat verschillende afdelingen in ontwikkeling zijn. Dat maakt het een dynamische werkomgeving.
Pluspunten
Gezelligheid, goed management
Minpunten
parkeergelegenheid
Een internationale organisatie waarin je een verschil kunt maken
Medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam12 september 2019
Een snelgroeiende organisatie waarin je echt een verschil kunt maken. De sfeer binnen het bedrijf is erg goed. Er is ruimte voor gezelligheid en bijvoorbeeld een potje tafelvoetbal. Nieuwe medewerkers leren de organisatie goed kennen tijdens de Induction Day. Ik vind AUTO1 Group een leuk en fijn bedrijf om voor te werken!
Pluspunten
Leuk team, gratis fruit en goede doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Doordat de organisatie erg snel gegroeid is, zijn nog niet alle processen perfect geregeld.
Snelgroeiend bedrijf met goede werksfeer
Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam12 september 2019
AUTO1 Nederland is een snelgroeiend bedrijf waar ambitieuze en gemotiveerde mensen werken. Er wordt hard gewerkt maar er is ook genoeg ruimte voor ontspanning, bijvoorbeeld door een potje tafelvoeltbal of gamen op de playstation. De werk-privé balans is goed. Door de groei heb je veel eigen invloed op werkprocessen en doorgroeimogelijkheden. Op vrijdagmiddag is er een borrel en collega's gaan onderling informeel met elkaar om.
Pluspunten
Gratis fruit en goede, open werksfeer
Minpunten
Nog niet alles is geregeld, je moet het leuk vinden om in een groeiende omgeving te werken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij AUTO1 Group Nederland. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over AUTO1 Group Nederland gesorteerd op locatie