AUTO1 Group Nederland Reviews

zeer slecht bedrijf
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam22 november 2019
Geen pensioen
Bonus regeling klopt niet
onderlinge verhouding collega en management is slecht
Leuke verhalen maar er klopt niks van
Minpunten
lange dagen, slecht betaald, negatief bedrijf
Officiële reactie van AUTO1 Group Nederland
9 december 2019

Hi,

Allereerst bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven over je tijd bij AUTO1 Group. Jammer om te horen dat je tijdens je dienstverband niet tevreden was over een aantal zaken. We waarderen alle feedback omdat het ons als scale-up organisatie helpt om ons verder te ontwikkelen.

Leuk bedrijf met veel zelstandigheid binnen mijn functie
Recruiter (huidige medewerker) –  Arnhem23 september 2019
Ik ben op een goede manier begeleid, heb ruimte gekregen voor mijn ontwikkeling en werk met ontzettend leuke collega's.
Uitdagende Scale-up!
Administratief medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam18 september 2019
Recent ben ik aan de slag gegaan bij AUTO1 Group in Amsterdam. Na mijn vorige werkervaring heb ik bewust de keuze gemaakt voor een
scale-up gezien ik graag in een dynamische en misschien bijna hectische omgeving werk. Het geeft de kans om jezelf snel verder te ontwikkelen en een zichtbare bijdrage te leveren aan het bedrijf. Tot nu toe komen mijn verwachtingen ook volledig uit! In mijn eerste weken kon ik al volledig meewerken en was ik onderdeel van het team. Dit geeft mij vertrouwen en motiveert extra!

+ Goede werk - privé balans
+ Voldoende uitdaging
- Momenteel is er geen pensioensregeling.
Leuk, jong bedrijf!
Accountmanager (huidige medewerker) –  Amsterdam18 september 2019
Leuk en jong bedrijf met voldoende doorgroeimogelijkheden en gezellige collega's!
Pluspunten
Leuke borrels
Minpunten
Er is momenteel geen pensioensregeling
Officiële reactie van AUTO1 Group Nederland
17 januari 2020

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven over je ervaringen bij AUTO1 Group. Dank hiervoor!

dynamisch, jong en leerzaam bedrijf
Medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam18 september 2019
Mijn ervaring bij AUTO1 is positief, de management stijl heeft nog wat haken en ogen maar je kunt hier veel leren, van collega's en het bedrijf zelf! De sfeer is redelijk informeel en persoonlijk vind ik het fijn dat je goed weet waar je aan toe bent binnen dit bedrijf.
Fijne werksfeer bij AUTO1 Group
Medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam17 september 2019
Super leuke en fijne werksfeer. Iedereen is collegiaal en er heerst een informele sfeer. Gezellige vrijdagmiddagborrels waar veel wordt gelachen.

De arbeidsvoorwaarden kunnen wat beter, maar voor een Start-up dat pas geleden naar een Scale-up is gegroeid, snap ik dat de focus nu elders ligt.
Gave scale-up met mooie doorgroeimogelijkheden
Accountmanager (huidige medewerker) –  Amsterdam12 september 2019
Jong en informeel bedrijf dat zich de afgelopen jaren snel ontwikkeld heeft. Wanneer je ervoor gaat dan kun je doorgroeien naar een volgende stap binnen de organisatie.
Er zijn verschillende incentives en gezellige borrels aan het einde van de maand.
Dynamische werkomgeving waarbij prestatiegerichtheid en werksfeer goed worden gecombineerd!
Werknemer (huidige medewerker) –  Amsterdam12 september 2019
AUTO1 Group Nederland bestaat 5 jaar in Nederland en merkbaar is dat verschillende afdelingen in ontwikkeling zijn. Dat maakt het een dynamische werkomgeving.
Pluspunten
Gezelligheid, goed management
Minpunten
parkeergelegenheid
Een internationale organisatie waarin je een verschil kunt maken
Medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam12 september 2019
Een snelgroeiende organisatie waarin je echt een verschil kunt maken. De sfeer binnen het bedrijf is erg goed. Er is ruimte voor gezelligheid en bijvoorbeeld een potje tafelvoetbal. Nieuwe medewerkers leren de organisatie goed kennen tijdens de Induction Day. Ik vind AUTO1 Group een leuk en fijn bedrijf om voor te werken!
Pluspunten
Leuk team, gratis fruit en goede doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Doordat de organisatie erg snel gegroeid is, zijn nog niet alle processen perfect geregeld.
Snelgroeiend bedrijf met goede werksfeer
Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam12 september 2019
AUTO1 Nederland is een snelgroeiend bedrijf waar ambitieuze en gemotiveerde mensen werken. Er wordt hard gewerkt maar er is ook genoeg ruimte voor ontspanning, bijvoorbeeld door een potje tafelvoeltbal of gamen op de playstation. De werk-privé balans is goed. Door de groei heb je veel eigen invloed op werkprocessen en doorgroeimogelijkheden. Op vrijdagmiddag is er een borrel en collega's gaan onderling informeel met elkaar om.
Pluspunten
Gratis fruit en goede, open werksfeer
Minpunten
Nog niet alles is geregeld, je moet het leuk vinden om in een groeiende omgeving te werken.
Prima werkgever voor startende autoverkopers
Sales Representative (huidige medewerker) –  Amsterdam16 april 2016
Auto1.com is een jong bedrijf die zich richt op de verkoop van gebruikte wagens. Het is een Duitse groothandel in gebruikte autos.
Je merkt bij dit bedrijf dat het een startup is die hard aan het groeien is. Je werkt op de sales afdeling in een zeer druk team met voornamelijk mannen tussen de 19 en 35 jaar. De werksfeer is zeer informeel en daar moet je tegen kunnen. Het draait volledig om verkoop van gebruikte auto's door middel van telefonisch verkopen aan dealers en handelaren. Het werk is redelijk eentonig en pas motiverend als je gaat scoren. enige kennis van de autobranche is wel een pre. Op een werkdag moet je veel bellen om je scores te realiseren, denk hierbij aan 2 uur per dag en zo'n 60 belletjes.
Het is een callcenter voor verkoop van gebruikte auto's en dat is niet het gevoel dat je krijgt als je de vacature leest.
Alle beslissingen gaan via het hoofdkantoor in Duitsland en dat maakt het soms niet makkelijk. Over het algemeen een prima werkgever maar het moet zeker bij je passen.
Pluspunten
Leuk team met jonge mannen die gek zijn van auto's
Minpunten
Slecht onderhouden pand en minimale arbeidsvoorwaarden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij AUTO1 Group Nederland. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over AUTO1 Group Nederland gesorteerd op locatie