Attractie- & Vakantiepark Slagharen

Attractie- & Vakantiepark Slagharen Reviews

Erg leuk. Kunt kiezen uit verschillende branches. Bij het zwembad veel hetzelfde werk maar altijd erg gezellig en veel te doen
Het werk was op zich leuk maar slecht betaald.
Pauze is kort, toiletbezoeken moest je voor bellen en soms kwam er niemand dus dan maar attractie dicht gooien!

Management niet aardig, geen waardering, staan niet achter je als er een onjuiste klacht binnen komt. Publiek regelmatig zeer onbeschoft, scheldpartijen.

Beloftes niet nakomen.

Kortom, niet aan beginnen!
Je bent het gezicht vh park, maar krijgt niet de waardering. Als operator ben je oa verantwoordelijk voor het hanteren vd regels. Controle op lengte vd bezoeker. Dit veroorzaakt vele discussies met ouders, met regelmatig scheldkanonades richting de medewerker als gevolg. Je moet dus sterk in je schoenen staan.
Zeker een leuke werkplek! Contact met collega's is altijd leuk, ook met degene van de andere afdelingen. Bij de front office heb je qua loon niet te klagen, de uren zijn wat minder, maar prima te doen.

Doordat je veel met gasten uit allerlei culturen en landen te maken krijg je snel meer mensenkennis, ook je Duitse taal gaat snel vooruit.

Slagharen is oprecht een super leuk bedrijf om voor te werken, de afgelopen tijd zijn er veel positieve veranderingen geweest. Helaas heb je er geen uitzicht op een vast contract.
Dit bedrijf beschikt over zeer slechte communicatie , ze verwachtten dat je uiterst flexibel bent ,normaal gesproken is dit prima,maar wanneer je niet kunt vanwege prive omstandigdheden is er uiterst weinig sympathie.
Je collega's zijn enorm vriendelijk alleen de mensen die aan het roer staan helaas een stuk minder.

Je word hier op basis van je uiterlijk gediscrimineerd wat zeer vreemd is het gaat hier desnoods om een pretpark en niet een duur restaurant waar je representatief moet zijn.

Geen dag is hetzelfde dit maakt het een leuke en afwisselende baan.

Je kan hier verschillende ervaringen opdoen in verscheidende winkels.
Pluspunten
Korting op alles in de winkels als werknemer
Minpunten
Minimale inwerktijd
Leuke en fijne werkomgeving. Leuke collega's en werk word gewaardeerd
Pluspunten
Minpunten
Slecht betaald
Dit was puur voor een stage. Ik deed een creatieve opleiding en dat kwam vrij weinig aan bod
Pluspunten
Flexibel
Minpunten
Lange werkdagen
Naast veel variatie in het werk leuke collega's, elke dag is anders!
Je werkte aan de hand van een checklist. die was ideaal in het begin van de functie, hierdoor had je een goed overzicht wat er moest gebeuren. je werkte in de ochtend of in de avond. De ochtenddienst bestond uit het maken van rapportages en kleine administratieve handelingen, in de avond telde je de omzetten van dag.

Ik heb geleerd om beter met werkdruk om te gaan en heb meer ervaring opgedaan met het programma Exact Globe.

Binnen de afdeling hing een prettige werksfeer, ook al spreek je je collega's niet veel.

ik heb niets waarmee ik heel veel moeite heb gehad door de goede ondersteuning die ik tijdens de inwerkperiode heb ervaren.

Het leukste van de baan waren de avonddiensten, muziekje op en vervolgens al het geld tellen en verwerken.
Ik heb met heel veel plezier bij Attractiepark Slagharen gewerkt. Ik zat in een leuk team, had eigen verantwoordelijkheden en het was altijd heel gezellig.
Pluspunten
Goed salaris en leuke, gezellige collega's.
Minpunten
Je werkt meestal met mensen die een gezellig dagje uitgaan. De Collega's zijn zeer sfeer bepalend, in positieve en negatieve zin.
De dagen zijn goed uit te houden en het is geen zwaar werk wat je moet verrichten.
Pluspunten
leuke collega's, goede werktijden & veel werkdagen op 0 basis.
Minpunten
Salaris & CAO.
Het is belangrijk om mensen aan te spreken tijdens de werkdag.
Hierdoor leer je de commerciele omgang met klanten. Verder is het moeilijk om iedere klant tevreden te houden, omdat ze niet allemaal kunnen winnen. Tot slot is het leukste van de baan de afwisseling in het werk, je blijft niet de hele dag met hetzelfde activiteit bezig.
Slagharen is een park waar je veel kan leren op het gebied van entertainment met goede begeleiding, echter is de vergoeding die je krijgt voor het aantal uur dat je werkt minimaal en eigenlijk ondermaats.
Pluspunten
slaapplek
Minpunten
gezamelijk eten tegen betaling
Je word gewoon op een plek in het park neergezet. Op sommige plekken krijg je duidelijke uitleg over wat je moet doen. Soms krijg je ook gewoon de sleutel van een locatie en moet je het maar zien te redden.

Je krijgt ongeveer 30 min pauze wat op zich niet slecht is, echter moet je wel helemaal naar de kantine lopen wat soms wel rond de 10 minuten kan duren. Eenmaal in de kantine kan je genieten van je 10 minuten pauze om vervolgens weer 10 minuten terug te lopen naar je locatie.

Op locatie mag niet worden gegeten of gedronken, maar probeer in 10 min maar eens een hele maaltijd voor de dag naar binnen te werken.

Er word elke dag een target bedrag bepaald (dit is het bedrag dat het jaar daarvoor binnen is gehaald op die bepaalde dag) en als je die niet haalt door bijvoorbeeld minder mensen of op een locatie staan waar amper iemand komt/koopt krijg je aan het eind van de dag te horen of je genoeg verkocht, soms kreeg je ook een telefoontje dat je wat harder moest gaan werken.

Alle collega's inc MT waren wel leuk in de omgang als het niet over werk ging.

De rooster zijn extreem afwisselend, soms kan het zijn dat je voor 6 volle dagen word ingeroosterd en de andere keer word je voor die week of periode helemaal niet opgeroepen. En als de roostermakers een fout maken moet jij het maar zien op te lossen*. Mits zij er echt niets aan kunnen doen of als er een miscommunicatie heeft plaatsgevonden.

Kortom, je kan beter bij een van de zelfstandig ondernemer in het park werken dan voor het park zelf, je bent onder het bewind van het park maar een nummertje. Als je iemand
 - meer...
Pluspunten
Leuke collega's, fijne sfeer op het park
Minpunten
korte pauze, laag loon, slechte voorbereiding op aangewezen werk, onvoorspelbare roosters
Fijn bedrijf om voor te werken, in overleg is er veel mogelijk.
Doorgroeimogelijkheden zijn er, maar wel beperkt. Kans op een vast contract is er bijna niet.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Geen uitzicht op vast contract
Fijne werksfeer, leuke collega's en elke dag is anders! Zeker omdat er zoon groot team is is geen 1 dag hetzelfde
Pluspunten
Afwisselend, leuke collegas, club van elf
Minpunten
Seizoens gebonden
Pluspunten
slaapplek
Minpunten
gezamelijk eten tegen betaling
het was super gezellig.
altijd goede sfeer en daar houd ik van
Bij een typische dag op het werk kom je in contact met veel verschillende mensen.
Ik heb er geleerd om klantvriendelijk te zijn en ik heb een klein beetje Duits bij geleerd, omdat er veel Duitse bezoekers zijn.

Je werkt met veel verschillende collega's die allemaal vriendelijk en spontaan zijn.

Het moeilijkste van de baan zijn de lange dagen, met vrij weinig pauze.

Het leukste van de baan zijn de contacten met alle mensen.
Pluspunten
Minpunten
Lange dagen met geen tot weinig pauze
Ik heb geleerd hoe ik met een kassa moet werken, hoe ik moet serveren en klantvriendelijk te zijn.
Minpunten
weinig pauzes
Buen ambiente de trabajo y compañerismo en las faenas.
La jornada de trabajo se desarrollo con efectividad entre el equipo holandes y el español.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Attractie- & Vakantiepark Slagharen. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9