Atlas Copco Reviews

4 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.154 reviews
moeilijk
Anoniem (huidige medewerker) –  Nederland11 juni 2017
- magere people management

- weinig tot geen begeleiding (afhankelijk van je team en je collega's en natuurlijk je eigen belevingswereld). Je komt binnen en je zoekt het uit.

Cultuur moet bij je passen anders wordt je ongelukkig binnen deze organisatie...

- volledige vrijheid om je werkdag in te delen
Pluspunten
goede salaris
Minpunten
bedrijfscultuur moet bij je passen
Nvt
Telefoniste receptioniste. (voormalige medewerker) –  Dordrecht8 december 2016
heel leuk gewerkt bij alle bedrijven...... Maar ik hou van verandering en nieuwe uitdagingen.
Pluspunten
Zelfstandigheid
Dit is een leuke veelzijdige werkgever die interessante deel installaties maakt.
Project manager (huidige medewerker) –  Apeldoorn7 juni 2016
Komende uit een biogas opwaarderingsinstallatie makende industrie in waar we in 2010 overgenomen zijn door Atlas Copco is het een hele verandering om in het keurslijf van AC (30k FTE, wereldwijd) ingelijfd te worden waar regels en procedures meer aanwezig zijn dan bij het oude kleine bedrijf Cirmac(55 FTE enkel in NL), waar meer de cultuur heerste om als piraat te opereren. tegenwoordig medio 2016 is het bedrijf 10 FTE groot en gaat de vestiging sluiten en mogen we in Oosterhout nabij Breda aan de slag, hetgeen de reistijd woon-werk verkeer ruimschoots verdubbeld, files niet meegerekend. Dit gaat ten koste van je persoonlijke efficientie om goed aan het werk te zijn, dus wordt het tijd om naar een nieuwe uitdaging uit te kijken.
Atlas Copco is groot geworden door luchtcompressors te maken en de neven vestiging Atlas Copco Air & Gas Purification in Oosterhout maakt naast specialistische drogers ook stikstof generators met name voor de Olie en Gas industrie. In deze markt gelden steevast zeer strenge specificaties voor de te maken producten waar het voor de project manager steevast de uitdaging is om onder of gelijk aan het budget van de verkoop, binnen de tijdsplanning, met de hoogst mogelijke kwaliteit de installatie te leveren aan de klant met alle informatie. Wat gewaarborgd wordt door de organisatie om de projecten heen, waarbij alle afdelingen hun eigen manager hebben maar de projectmanager het werk verdelen, teneinde het doel van de gehele organisatie te waarborgen voor voldoende continuiteit en winst.
Als project manager heb je met alle facetten in het bedrijf te maken
  meer... en zul je ook waar nodig als project engineer aan de slag moeten, wat als gevolg heeft dat je veel ook met klanten en leveranciers in de weer bent om te regelen en te overleggen.  minder
Pluspunten
Een gevarieerde functie met veel afwisseling en veel uitdaging, primaire en secundaire AVW zijn goed.
Minpunten
Je moet in de omgeving van Oosterhout woonachtig zijn

Zie meer reviews over Atlas Copco

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Atlas Copco. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Atlas Copco gesorteerd op locatie