Atlant Reviews

21 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 24 reviews
Zeer fijne werkomgeving
EVV (voormalige medewerker) –  Apeldoorn28 mei 2019
Top werkgever. Goede begeleiding. Leuke collega's.
Interessante werkplek
Vrijwilliger (voormalige medewerker) –  Gemeente Apeldoorn11 mei 2019
Dit is een leuke en interessante werk plek, je hebt wel een diploma nodig om daar echt te kunnen werken. Maar Als je ervaring wilt opbouwen is het zeker aan te raden om daar een keer stage te lopen.
Pluspunten
Ervaring opbouwen
Een uitdagende en dynamische managerfunctie
Manager wonen zorg welzijn (huidige medewerker) –  Beekbergen12 april 2019
Werken als manager wonen zorg welzijn is bij atlant geen enkele dag hetzelfde. Een organisatie waarbij de visie ruimte ook zichtbaar is in je dagelijkse werk. Ruimte om met je teams invulling te geven aan de individuele zorgvraag van cliënten. Naast het ondersteunen van medewerkers zijn er ook mogelijkheden om in projecten en werkgroepen je kennis uit te dragen en te verbreden. Zo leer je van elkaar. Veel ontwikkelmogelijkheden en uitdagende doelgroepen die ervoor zorgen dat het werk dynamisch en afwisselend blijft.
Pluspunten
afwisselende baan, ruimte voor ontwikkeling, enthousiaste teams, uitdaging binnen de doelgroepen
Een fijne plek waar oudere mensen goed verzorgd worden en geactiveerd.
Medewerker maatschappelijke zorg niveau4 (huidige medewerker) –  Apeldoorn10 juni 2018
Begeleiden/observeren en verzorgen ontbijt met bewoners daarna activiteit met groepje, warm eten met bewoners, pauze, rapporteren over de activiteit en voeding, activiteit met groepje en tot slot avond maaltijd met bewoners.
De grote hoeveelheid taken die in deze baan zijn samen gevoegd maken de werkdruk erg hoog. Hier lijkt te weinig oog en oor voor te zijn, er wordt te eenzijdig gecommuniceerd binnen deze setting.
Management laat het in dit geval liggen bij degene die verantwoordelijk is, wat niet optimaal is.
Het leukste van deze baan is het omgaan met de oudere mens en per bewoner kijken waar je ze gelukkig mee kunt maken. Ik heb hier geleerd naar de kleine geluksmomenten te zoeken en er dan wederzijds van te genieten.
Het moeilijkste van deze baan is de grote van de groep vooral tijdens de maaltijden en de vele taken die deze baan omvat.
Pluspunten
leuke activiteiten
Minpunten
teveel taken.
Functie Hbo verpleegkundige te mooi voorgespiegeld.
HBO verpleegkundige (huidige medewerker) –  Apeldoorn25 februari 2018
Heb gewerkt als hbo'v er met ambitie voor speciale nieuwe functie voor hbo verpleegkundige. Ze spiegelen de vacature mooier voor dan het is. Het is nog keihard meedraaien in de zorg. Het implementeren van betere kwaliteiszorg is nog niet het belangrijke aandachtsgebied van de hbo verpleegkundige eveneens mis ik duidelijke positionering van de hbo verpleegkundige binnen de organisatie. Teveel lagen die zeggen dat het hun taak is en de hbo verpleegkundige terugfluiten. Hoe kun je als hbo verpleegkundige profileren als je ook in weekenden moet werken. Werkgroepen en contacten met andere disciplines is toch veelal doordeweeks. Hierdoor raak je uit het oog als hbo verpleegkundige de organisatie heeft niet ingezet op volledige inbedding van de hbo verpleegkundige en wat hun meerwaarde is. Medewerkers zien je nog teveel als de verpleegkundige die iets meer mag wat betreft verpleegtechnische handeling en meer niet. Totaal niet over nagedacht wat hbo verpleegkundigen zijn. Het management heeft totaal niet nagedacht hoe ze de hbo-v'er goed willen implementeren in het functiehuis. Atlant zou er goed aan doen om zich eerst te verdiepen in de meerwaarde van de hbo-v'er in hun instelling. Bijvoorbeeld eens kijken hoe thuiszorgorganisaties dat hebben geïmplementeerd in de functie van wijkverpleegkundige. Dit is een veel duidelijke rol. Niet dat ik beroerd was om mee te draaien in de zorg. Maar door in te steken dat je 50 % moet meedraaien en ook nog onregelmatig moet werken kun je als hbo-v 'er echt geen meerwaarde worden als het gaat om kwaliteitszorg. En kwaliteit van zorg is binnen Atlant  meer... wonen qua basis goed maar kan stukken beter. Er is nog het nodige te doen aan duidelijke positionering van de hbo verpleegkundige. Dat is tenslotte ook nog kritischer kijken of iemand daadwerkelijk de bachelor opleiding tot verpleegkundige wel heeft. Ook daarin zag ik het mis gaan. Mbo verpleegkundige met lange staat van dienst mochten ook solliciteren op die functie. Terwijl er wel degelijk iets meer bestaat als werkervaring en uiteindelijke diploma's die je hebt. Een hbo verpleegkundige denkt echt anders en dat kwartje is bij Atlant wonen nog niet gevallen.  minder
Pluspunten
Redelijke cultuur
Minpunten
Slechte visie op rol hbo verpleegkundige
mooie werkgever
Teamleider activiteitenplein (voormalige medewerker) –  Beekbergen20 november 2017
Atlant Zorggroep is een mooie werkgever met oog voor de cliënt en medewerkers
Prettige werksfeer
Facilitair medewerkster (huidige medewerker) –  Beekbergen29 september 2017
Een fijn bedrijf om voor te werken en met heel veel mogelijkheden tot doorgroeien in de zorg
Pluspunten
eindejaars uitkering
Minpunten
hoge werkdruk
er zijn veel aktiviteiten voor het personeel
Keukenmedewerker (voormalige medewerker) –  Apeldoorn26 mei 2017
Ik werk prettig bij Atlant Zorggroep, ik ben op meerdere lacaties inzetbaar.
Pluspunten
leuke collaga's
goede organisatie
Teamleider (voormalige medewerker) –  Beekbergen8 februari 2017
Heel veel jaar met plezier gewerkt.
Veel mogelijkheden tot zelfontwikkeling
Hoge werkdruk, bijzonder werk, leuk werk.
Vakantiekracht (voormalige medewerker) –  Apeldoorn16 januari 2017
Heb hier met plezier gewerkt en heel vele geleerd van collega's.
Echt atlant
Ziekenverzorgende IG (voormalige medewerker) –  Apeldoorn14 januari 2017
sfeer onderling is slecht (roddelen) Communicatie van teamleiders en leiding geven ontbreekt. Problemen niet direct opgepakt of veel te veel overleggen inplaats van directe aanpak.

Al met al, werk opzich is leuk maar gebrek aan communicatie en geen duidelijke structuur maakt de werksfeer er niet beter op. Als uitzendkracht is dit goed te doen ;)
Pluspunten
Leuke bewoners
Minpunten
Communicatie en leiding.
Een gezellige werksfeer en leuke collega`s
Huishoudelijk medewerkster (voormalige medewerker) –  Apeldoorn7 januari 2017
Er was eerst een overleg met collega`s en dan begon iedereen met zijn werk. Ik heb veel geleerd om veel te communiceren met mensen. Het waren aardige en sfeervolle collega`s. Het was leuk om te omgaan met onbekende mensen.
Pluspunten
Leuke cadeautjes.
Geweldige doch confronterende bijbaan
Verzorgende (voormalige medewerker) –  Beekbergen25 november 2016
Een geweldige baan bij het verzorgingscentrum voor ouderen met korzakow in Beekbergen. Leerde me goed schoonmaken, brood smeren en met ouderen omgaan, al was elke dag weer een ontmoeting met dezelfde mensen. Dat werkt heel confronterend op die leeftijd.
Pluspunten
Leerde me veel
Minpunten
Emotioneel confronterend
leuk team , genoeg doorgroeimogelijkheden
PG, Somatisch en verzorgende afdelingen (voormalige medewerker) –  Apeldoorn, GE19 oktober 2015
heb er 4 maanden gewerkt via uitzendbureau
lieve collega's en leuke werksfeer
alleen wordt er te veel bezuinigt binnen de zorg en dat maakt het voor cliënten lastiger.
Pluspunten
leuke fijne werksfeer
Minpunten
weinig aandacht voor clienten
Atlant.
Verzorgende IG (voormalige medewerker) –  Apeldoorn, GE16 december 2014
heb hier 1 jaar mogen werken, heb het er na me zin gehad, al mogen ze er wel meer rekening houden met je prive.
er waren vaak verplichte terugkom momenten op je vrije dag.
gezellige werksfeer, faciliteiten voor personeel niet overal even goed
leerling-verzorgende (voormalige medewerker) –  apeldoorn23 april 2014
Verschillende locaties en doelgroepen. De personeelsruimte mag van mij aantrekkelijker. Het werk is afwisselend, collega's vormen een team waar je deel vanuit maakt. Prettige sfeer waar je vragen durft te stellen.
Minpunten
geen personeelskantine
korte pauzes
medewerkster Atlantgroep (voormalige medewerker) –  Helmond, NB17 december 2013
wel fijn dat ik daar 28 uur kon werken zodat ik me ook op thuis kon richten
Pluspunten
fijn dat ik terug kon naar oude afdeling
Minpunten
was iets minder belangrijk werk
een werkdag
Clientenadministratie (huidige medewerker) –  Apeldoorn, GE8 oktober 2013
ochtends een kopje koffie of thee drinken klein werk overleg om te kijken wat die dag gedaan moet worden (werk met meerderen mensen op afdeling)
wie wat gaan doen
Om problemen makkelijker op te lossen en of hoe je ze kan op lossen
Heb leuke en gezellige collega's waar je goed mee kan lachen
Pluspunten
leuke en gezellig collega's die tegen een grapje kunnen
een gezellige dienst in het trefpunt.
Activiteiten begeleider/woonbegeleider (voormalige medewerker) –  Apeldoorn/Beekbergen8 mei 2013
op het trefpunt mag iedereen roken, en tegelijkertijd koffie drinken hier word dan ook s'avonds bij het biljarten/darten veel gebruik van gemaakt. met deze doelgroep (korsakov cliënten) heb je veel geduld nodig en moet je consequent handellen anders loopt het uit de hand. de mensen kunnen ook haar fijn aanvoelen wie er wel en niet opgewassen zijn tegen hun vieze praat. vanavond hadden wij een stagiaire voor de eerste keer alleen zij was te laat en wij konden haar niet meer incijnen over deze groep. het was fout van ons dat wij er geen tijd aan hadden besteed want na deze avond had zij een heel verkeerd beeld van de mensen die hier wonen. wij hebben dit gelukkig na der hand wel uitgelecht maar voor de volgende keer zullen wij toch even de activiteit later moeten laten starten als er een nieuwe stagiaire komt.
Pluspunten
Gezelligheid van de avond
Minpunten
dat de stagiaire te laat was
Was een aparte ervaring, wat ik nooit had meegemaakt.
timmerwerkzaamheden (voormalige medewerker) –  heerlen2 maart 2013
Persoonlijk heb ik bevestiging gekregen wat ik al wist, dat ik iets het liefs in sport of het menselijk lichaam wil doen.
Het was ´n leuke omgeving met leuke mensen.
Pluspunten
vervoer werd geregeld, en sport mogeljikheden
Minpunten
niet voldoende werk

Zie meer reviews over Atlant

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Atlant. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Atlant gesorteerd op locatie