Asito
Ik heb erg genoten van het werk bij asito. Het werk was niet altijd even leuk he, maar goed dat hoort erbij. Je moet wel een tempo opgegeven moment aankunnen, hoe sneller jij werkt hoe sneller je klaar bent met het vliegtuig.
Pluspunten
Korting bij winkels van schiphol plaza, veel tussen pauzes als je van vliegtuig naar vliegtuig gaat, pauzes goed ingedeeld, lekkere werktijden
Minpunten
Werktijden zijn niet flexibel als je denkt, Je hebt bepaalde diensten en die moet je kunnen volgen, je moet wel geduld hebben met lastige teamleiders hier en daar, maar werk hard en je komt er wel
het is hard werk maar geeft veel voldoening voor het loon dat je krijgt toffe mensen ook ze kaarten punten aan op wat er beter kan en je leert er echt van
Pluspunten
goede sfeer toffe groep
Minpunten
minder tijd voor familie
goede werkgever poppetjes op hun plaats weinig gevoel of gezelligheid
Slecht bedrijf bij betaling. Vooral de 1e week. Vele beloftes weing woord
En vaste medewerksters praten over elkaar en wordt je vast contract beloofd nooit nagekomen. Onderling sfeer is heel slecht. Werkte via uitzendbureau hier ze waren zeer tevreden over mij maar dat geroddel achter je rug.nooit een baas gezien.
Soms werkte ik een week of twee soms een dag, twee of drie het ligt er aan of ze me nodig hadden.
Ik werk nu al een aantal jaar bij Asito en overweeg weg te gaan. Communicatie met de baas is erg slecht, er word niet gecommuniseerd. Baas heb ik nog nooit gezien ook al werkt hij er nou al meer dan een half jaar, baas neemt klachten niet serieus en bij ziekmelding moet je komen werken terwijl de dokter zegt dat je thuis moet blijven. Ze praten je elke keer een schuld gevoel aan bij ziek melding en zijn erg onbeschoft. Bij het op tijd aanvragen van een vrije dag, krijg je een dag van te voren te horen dat ze van niks wisten en krijg je geen vrij. (Aantal maanden van te voren aangevraagd) Dit is niet 1x, maar elk jaar zo. Vakantie MOET je voor 1 februari door geven en zij moeten van de wet binnen 2 weken goedkeuring geven. Je krijgt past een week voor je vakantie een email met goedkeuring of niet! Als je geboekt hebt, heb je pech! Officieel mag dit dus NIET, trap er niet in. Materiaal word half geleverd of kapot geleverd. Ik heb al een aantal keer gehad waar een stofzuiger in brand vloeg toen ik hem in de stekker wou steken. Vandaag weer een ongeluk gehad met de stofzuiger waarbij een klant kwaad werd. Je staat te stofzuigen, geeft een klein trekje om verder te gaan en stofzuiger werkt niet meer, blijkt de stekker in de fik te zijn gevlogen. Stofzuigers worden naar kantoor gebracht, daar even gerepareerd en weer terug gebracht met hetzelfde probleem.. Heb dit vaker zien gebeuren, ook andere collega's hebben hier ervaring mee. Het loon is meestal wel ok, maar je krijgt pas de 5e/6e betaald terwijl in contract staat de 1e. Dit is al jaren zo en is erg vervelend sinds - meer...
Geven weinig om personeel, fouten tijdens uitbetalingen, je klachten worden niet vaak serieus genomen...
Goet en vriendelek Gewoon goet als je het ook bent
Pluspunten
Ja
Minpunten
Ja
Fijne objectleidster goede communicatie.Ik vind t prettig om voor Asito te mogen werken
Gebeurd er iets dan trekken hun de handen er van af ik werd onterecht ontslagen en asito heeft mij in de steek gelaten te wel ik bijna vast contact krijg komt door die stinkwijf die daar in de kantine heeft gewerkt die had een nepverhaal opgezet waar door ik ben ontslagen en heb nu dikke schuld opgebouwd ik kom daar door wel keer naar hoofdgebouw had gewerkt bij Smit op de groenestraat toen was sjonnie thijsen de baas daar
Pluspunten
Minpunten
Het beleid komt niet voor je op
was goed werken daar. Productief en gezellig. heb daar schoonmaak werk gedaan.
Betreft vakantiehuisjes poetsen was er een té hectische sfeer waardoor er een enorme tijdsdruk was bij de huisjes die viezer waren dan de rest, waardoor het in mijn ogen oneerlijk naar de uren werd gekeken, als uitzendwerk kreeg je de uren, terwijl in dienst je per huisje betaald kreeg...
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
"uren"
Onderling echt super slechte communicatie met collega's. Ze tonen geen begrip, je werkt hard voor saus!
Er word naar je geluisterd prettig werksfeer ze denken met je mee en houden je aan het werk
Ik heb leuke collega's gehad bij asito en de contact met de leiding gevende was heel goed
Je doet heel veel voor ze ze beloven maar maken aan het einde van de rit misbruik van je, de beste hardwerkende gooien ze eruit einde contract terwijl ze niemand hebben om te vervangen Zo voelde het voor mij
Pluspunten
leuke collegas
Minpunten
kijke niet nr persoonlijke omstandigheden
Niks verkeerds gewoon een goed bedrijf word goed geluisterd
je leert precies hoe je schoon moet maken je zou er goed kunnen werken
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
lange werkdagen
Schoonmaakwerk verricht in het Asielzoekerscentrum in Eindhoven. Leuke collega's
Nu niet meer leuk om voor te werken. Eerder waren we een team en nu worst alles van bovenaf opgelegd
Pluspunten
Minpunten
Geen communicatie