Artiflex
Ze hebben in mijn geval al me verwachtingen waar gemaak. Ik kwam uit de logistiek en had een bouw achtergrond wilden terug bouw in, ze hebben voor mij de best passende bedrijven op gezocht en gesprekken geregeld. Nu 9 maanden veder ben ik aan genomen!
Snel geholpen een een vaste baan! Goede service en snelle betalingen.
Het was binnen een week rondt om weer aan het werk te gaan top...
Ga zo door met mensen te helpen aan de juiste baan
Alles gaat goed tot nu goed en ik heb het uitstekend naar mijn zin
Minpunten
Een leuk en spontaan uitzendbureau. Denken met je mee en luisteren goed naar je . Personeel is fris en zijn ook een luisterend oor. Ook is er geregeld contact hoe het met je gaat en dergelijks en zijn betrokken met je werkzaamheden.
Ik ben zeer tevreden met Artiflex ze helpen me goed waar nodig en er hangt een gezellige sfeer .
Ik werk nu een jaar voor artiflex. Ik heb een hele fijne ervaring met artiflex. Ik ben heel tevreden over de mensen die op kantoor zitten, ze luisteren naar je een zijn heel meelevend ook als er wat aan de hand is. Kortom een goed en leuk bedrijf om voor te werken.
Ik ben hardstikle tevreden met Artiflex, ze hebben mij met alles heel goed geholpen en zijn zeer behulpzaam geweest. Als je een goeie baan zoekt met kans op overname dan moet je zeker bij Artiflex zijn! Hartstikke bedankt voor alles!
Voorheen voor een grote organisatie gewerkt waar je als nummer behandeld wordt. Hier krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen en hangt er een positieve werksfeer met leuke collega's.
Werk er nu nog niet zo lang maar de meeste zijn wel betrokken. Alleen wanneer je ziek bent merk ik daar weinig van. Jammer. De financiële kant worden wel wat foutjes gemaakt en gelukkig ook herstelt maar nog niet voldoende.
Artiflex is een recruitmentorganisatie die de werknemer centraal stelt. Eerlijk en duidelijk in communicatie, een informele omgang en een huiselijk ontvangst. Elke dag ruimte voor een praatje en op vrijdag een gezellige borrel! Zelf werk ik al ruim 6,5 jaar bij Artiflex en nog steeds met heel veel plezier. Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling staat hoog in het vaandel.
Bedrijf dat veel geeft om zijn werknemers. Denkt mee en probeert altijd het beste voor de kandidaat eruit te halen.
Werkzaam als magazijnbeheerder bij een klein bedrijf in solarpanelen. Erg zelfstandige baan binnen een kleine organisatie. Veelzijdig, uitdagend en geen dag is hetzelfde
Pluspunten
Zelfstandigheid, ruimte voor ontwikkeling, eigen ideeën
Minpunten
Weinig structuur, ad hok werkzaamheden
Ik heb goede ervaringen met Artiflex Heb al eerder voor hen gewerkt en nu weer met plezier
Pluspunten
Aardige mense loon mooi op tijd
Minpunten
Soms komt planning voor volgende dag niet goed binnen
ze hebben gelijk professioneel Ze vertragen je niet met de zegeningen die ze beloven dat ze doen en ze zullen altijd klaar staan ​​om je te helpen als je een probleem hebt
Artiflex speelt in op veranderingen in de markt en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. De samenstelling van jonge en gemotiveerde werknemers zorgt voor een prettige werksfeer.
Ik ben zeer tevreden over hoe het personeel mij heeft helpen zoeken naar een baan. Ik heb in een vrij kort tijdperk een aantal sollicitaties kunnen doen. En uiteindelijk heb ik het goede gevonden. Het personeel was ook echt vriendelijk en proberen je met alles een goed beeld te laten weergeven van wat alles precies inhoud. Kortom een top team bij artiflex!!
Gezellige collega's, doorgroeimogelijkheden en oprechte interesse maakt dat artiflex een prettige opdrachtgever is!
Wat leerzaam was tijdens deze periode, was dat er veel ruimte was om eigen ideeën in te brengen. Er was een grote mate van eigen verantwoordelijkheid, maar toch werden eigen ideeën goed opgepakt en werd daar als een team aan gewerkt.
Ik kwam binnen en voelde gelijk een warm ontvangst binnen enkele minuten had ik een heerlijk kopje koffie. Het gesprek verliep gemakkelijk en ik kreeg snel een gewaardeerd gevoel vanuit de medewerkers. Er word echt tijd genomen voor je en ze gaan voor je door het vuur indien nodig. Kortom een uitzendbureau die voor jou gaat en niet voor hunzelf
Pluspunten
Snel gehandeld