Arkin Reviews

8 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 11 reviews
Drukke veeleisende werkplek
Medewerker veiligheid en receptie (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost13 juni 2018
De gehele dag staan en bukken, veel drukte, een overvloed aan meldingen en de telefooncentrale bedienen. Je werkt er met twee man per dienst en op een dagdienst is dat aanpoten. Wisselend werk in de avond, nacht diensten. En ook minder druk.

Ik heb er geleerd dat er veel verwacht word voor een laag geschoolde baan en er weinig tot niets tegenover staat.
En dat loyaliteit bij dit bedrijf een eenrichtingsweg is.
Als je van overwerken en extra diensten houd is deze baan voor je op het lijf geschreven.

Van het management hoef je binnen de functie medewerker veiligheid en receptie niet veel te verwachten. Er word niet naar de vloer geluisterd en alleen up-down bepaald. Er zijn geen doorgroei mogelijkheden en geen scholings mogelijkheden, ongeacht wat er in de vacature staat.

Zorg is het belangrijkste en enige wat telt. Veiligheid is er een bijzaak. Verwacht geen grote veranderingen. Er word nergens naar de werkvloer geluisterd en als med. veil. rec. sta je onderaan binnen de organisatie.

Het moeilijkste binnen de baan is de vele incidenten en de agressie die bij de baan komt kijken. En het intercollegiaal werken, gezien je beschouwde word als een inferieure medewerker.

Voor beveiligings banen een goed betaalde baan. Had er leuke collega's en er werd veel gedold en gelachen. Echter is de sfeer er inmiddels geheel uit door de bezuinigingen. Alles in beschouwing genomen was het geen goede baan in verhouding tot de verdiensten of waardering van het bedrijf.
Pluspunten
Loon, woon werk vergoeding.
Minpunten
Veel extra en overwerken, geen doorgroei en geen waardering
goed
Huismeester (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost22 juni 2017
Goed bedrijf aardig collega's,geen extra uren
Fijn bedrijf
Pluspunten
goed kerstpakket
Minpunten
noets
Instelling op het gebied van Geestelijke Gezondheidszorg.
Bibliothecaris (voormalige medewerker) –  Amsterdam26 juli 2015
Instelling op het gebied van Geestelijke Gezondheidszorg.
Ik heb er met veel plezier gewerkt. Het bibliotheekwerk is veelzijdig, elke dag is anders. Deed werkzaamheden/aanvragen voor de medewerkers, daarnaast behandelde ik aanvragen van collega's uit den landen. Een landelijk netwerk van collega's met wie je prettig samenwerkte.
Pluspunten
hoge mate van vrijheid in je werkzaamheden.
Minpunten
bepaalde houding, naar binnen gekeerd.
Veel vrijheid en je tijd zelf indelen. Je bent vrij om je kennis en kunde te laten zien.
Controller (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH9 juli 2014
Ik heb binnen vijf jaar veel control ervaringen opgedaan. Door interne veranderingen en reorganisaties wil ik graag een stap maken in mijn carriere. Ik wil graag mijn kennis en kunde toepassen bij een andere organisatie
Pluspunten
Vrij om je tijd zelf in te delen
Minpunten
Reistijd
Boeiende omgeving met veel facetten van de GGZ
Hoofd Bedrijfsvoering Arkin (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH4 september 2013
Arkin is een enorm grote instelling in de GGZ die patiënten/cliënten behandelen voor psychiatrische ziekten en/of verslaving. Gespecialiseerd in cliënten met ernstig psychiatrische aandoeningen (EPA)
Dynamische werkplek met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
Groepsbegeleider (huidige medewerker) –  Amsteram10 mei 2013
Geen dag is hetzelfde als je werkt bij Inforsa.
Ik heb ervaren dat het belangrijkste instrument wat je hebt, ben je zelf. Continu bewust zijn van jezelf, hoe kom ik over op cliënten, hoe bejegen ik de cliënt, de toon van mijn stem, wat straal ik uit naar de cliënt en een groot inlevingsvermogen vereist een continu bewust zijn.
Het vereist een nauw samenwerken met collega's, veiligheid, flexibiliteit, staan hoog in het vaandel. Het direct kunnen handelen in crisis situaties doet een groot appél op je als groepsbegeleider.
Er kunnen zich in één dienst meerdere crisis situaties voordoen, wat soms veel van je kan vergen, zowel fysiek als mentaal/emotioneel. Denk aan pogingen tot suïcide, langdurig begeleiden van cliënten in afzondering.
Pluspunten
veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
Gezellige werkomgeving met afwisselend werk
Secretaresse (voormalige medewerker) –  Amsterdam3 april 2013
Het was leuk om bij dit bedrijf te werken heb er veel geleerd en ontwikkeld maar helaas om economische redenen moesten we uit elkaar.
Pluspunten
goed salaris/arbeidsvoorwaarden, mogelijkheden om door te groeien
Minpunten
groot bedrijf

Zie meer reviews over Arkin

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Arkin. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Arkin gesorteerd op locatie