Reviews voor Argos Zorggroep in Vlaardingen

6 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 26 reviews
Werken bij Argos
Helpende niveau 2 (voormalige medewerker) –  Vlaardingen8 januari 2018
Ik heb maar een paar maanden als oproepkracht bij Argos gewerkt. Het bleek toch niet mijn ding te zijn om als oproep te werken. Ze beloofde mij dat ik mijn niveau 3 bij hun kon halen maar dit werd iedere keer uitgesteld wat ik erg jammer vond.
Het werken daar was erg leuk met leuke collega's en een leuke sfeer. Fijne tijd daar gehad.
Pluspunten
Fijn werken
Minpunten
Opleiding niet gekregen
Fijne werkomgeving dankbaar werk
Service en voeding medewerker (huidige medewerker) –  Vlaardingen7 oktober 2015
Bijbaantje tijdens studie periode. Verschillende afdelingen en diensten meegedraaid.
Heel goede werksfeer
Woonbegeleider/activiteitenbegeleider (voormalige medewerker) –  Vlaardingen1 mei 2015
Ik heb hier gewerkt als begeleider van ouderen met psychische problemen en heb hier heel fijn gewerkt met leuke collega's. Ook het omgaan/begeleiden met de bewoners was heel leuk en uitdagend. Werken met mensen met psychische problemen is altijd weer een aftasten hoe een probleem aangepakt moet worden. dit kan per persoon per dag verschillen.
Pluspunten
sociale werksfeer
Minpunten
geen vast contract
mijn dag in het zorghotel
werken als helpende (voormalige medewerker) –  Vlaardingen23 juli 2013
Het was fijn om te starten. Je staat op een living met 8 bewoners die je gedurende je dienst moest verzorgen. De afspraken die er voor die zorgvragers gepland staan, moest je zelf in de gaten houden.
Ik heb veel geleerd, maar dat komt door mezelf, omdat ik leergierig ben en veel acties zelf heb ondernomen.
Met de directie had ik weinig contact.
Mijn collega,s waren aardig, de sfeer was goed.
Het moeilijkste van de baan was, dat als je collega,s nodig had om een handeling uit te voeren die ik niet zelf mocht doen, je dan moest wachten, voordat ze hulp kwamen bieden.
Het leukste van de baan was, de kennis die ik die dag weer had opgedaan en dat ik de zorgvragers weer een mooie dag had bezorgd.
Pluspunten
voldoende parkeergelegenheid
Minpunten
begeleiding
prettig werkomgeving
Receptioniste (voormalige medewerker) –  Vlaardingen15 april 2013
Mijn werkzaamheden waren van het aannemen van telefoontjes tot alle receptietaken.
Hier heb ik zeer veel geleerd want ik ben nooit eerder werkzaam geweest bij een zorginstelling.
Dankzij mijn gewaardeerde collega's heb ik veel mogen leren iedereen was zeer geduldig.
Het leukste van deze baan was het werken met ouderen, en het moeilijkste was dat ik op 2 locaties werkte en elk locatie had een andere computersysteem.
Pluspunten
goed geregeld bedrijf

Zie meer reviews over Argos Zorggroep

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Argos Zorggroep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Argos Zorggroep gesorteerd op locatie