Archipel
Fijne werksfeer
Veel info in korte tijd soms word er teveel van je verwacht in een te korte tijd
Pluspunten
Fijne sfeet
Minpunten
Te hoge verwachting
Prettig vrijwilligerswerk
Mijn werk als vrijwilliger werd erg gewaardeerd door het personeel.
Continue ontwikkeling en prikkeling
Met plezier ga ik naar het werk al 9 jaar . Van flex tot woonbegeleider dmv diverse opleidingen.
Het is totaal niet saai , je blijft geprikkeld door verschillende veranderingen ( zelfsturing) Hierdoor kun je jezelf ontwikkelen en prikkelen . Als je durft !

Door het warmtegevoel en acceptatie van collega's hoe je bent voel je jezelf thuis.

Het bedrijf heeft alles goed geregeld zelfs waar het ook natuurlijk ook om gaat : je salaris.

Het moeilijkste van deze baan is je eigen grenzen te stellen , dat is natuurlijk voor iedereen verschillend

Niet wachten , gewoon doen
Pluspunten
Met plezier naar je werk
Roddelcultuur en client en regie enkel theoretisch gezien echter veel Opleidingsmogelijkheden
Collegialiteit: collega's praten meer over elkaar als met elkaar. Meerdere locaties gewerkt maar de communicatie is een groot probleem, moeilijk te doorbreken ook. Roddelcultuur.
Visie: client en regie, echter in de praktijk is er weinig regie. Behandelaren en medewerkers bepalen voor client. Alles draait om geld nog over de rug van de client en zijn familie. wil de client aan iets mee doen kost dit veel geld, is dat geld er niet dan houd het op voor de client, erg jammer.

Zelfsturing: 1 grote bezuinigingskwestie de client word er niet beter op hier door, het lijkt meer om de medewerkers te draaien dagelijks als om de cliënt. Iedereen is druk met taken en de client hangt daar een beetje bij nog. Erg jammer!
Pluspunten
Opledingsmogelijkheden zijn er veel binnen Archipel, groot pluspunt.
Minpunten
Roddelcultuur en sfeer
Op de locatie waar ik altijd werkzaam ben geweest voordat ik ambulant ging werken, is altijd een goede sfeer en zijn collega's behulpzaam.
Goede werksfeer
Door de bezuinigingen in de zorg. Kwaliteit en tijd voor de mensen gaat achteruit wat erg jammer is.
Minpunten
bezuinigingen
Mooie woorden, maar niet in daden
Komen hun woorden niet na (goede visie: client in regie, maar in praktijk wordt dit niet gedaan, ook niet door directie)
Pluspunten
Grote mate van collegialiteit
Fijn bedrijf om voor te werken
Mensen waarderen je om je hulp.
Goed aanspreekpunt kon altijd even langs komen.
Afwisselend, veelzijdig
De dag begon met een opdracht, je overlegd veel met je collega's hoe je de dag gaat aanpakken. Ik heb geleerd om meer voor mezelf op te komen. Ik heb er prettig gewerkt, met fijne collega's.
Leuke omgeving met diversiteit aan werk en clienten
Werken bij de archipel is leuk, er is een grote diversiteit aan werkzaamheden en de onderlinge band met collega's is goed. Het lastige van mijn baan is het combineren van werk en prive ivm de onregelmatigheid.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
onregelmatigheid van werk
Bekijk meer reviews over Archipel
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Archipel. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Archipel gesorteerd op locatie