APG Reviews

23 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 45 reviews
Negatieve werksfeer door foute beslissingen vanuit het management.
incassomedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam1 mei 2018
Door de vele veranderingen binnen de organisatie en de implementatie van systemen die niet functioneren en de tijd die je als werknemer kwijt bent aan het registreren van je activiteiten is de werksfeer naar een dieptepunt gedaald.
Pluspunten
goed salaris en goede voorzieningen
Minpunten
werksituatie
Productieve en gezellige werkomgeving.
medewerker Pensioenadministratie (voormalige medewerker) –  Amsterdam7 september 2017
APG is een productieve en gezellige werkomgeving..
Productieve en gezellige werkomgeving
Stagiair SE (voormalige medewerker) –  Heerlen12 juli 2017
Zeer prettig bedrijf, erg veel geleerd. Ik kijk goed terug op alle ervaring die ik hier heb opgedaan.
Sociale en flexibile werkomgeving met veel vrijheid
Teamcoördinator Service & Support (huidige medewerker) –  Amsterdam18 april 2017
Een typische dag voor mij bij APG in Amsterdam is starten met een lekker kop koffie. Vervolgens worden alle systemen waarmee we werken gestart en loop ik de binnengekomen mail langs. Vervolgens wordt er naar werkvoorraad en planning gekeken en kijk ik of er overdrachts werkzaamheden nodig zijn. Meestal bouwt de druk zich op met meer klanten die binnen komen en hun systemen starten. Waar nodig spring ik bij voor incidenten en/of aanvragen. Links en rechts ga ik vergaderingen in en heb ik gesprekken met directe collega's maar ook collega's van andere ICT afdelingen. Waar nodig wordt acties uitgezet en zaken afgestemd met mijn directe leidinggevende en collega Team coördinator op onze andere vestiging (Heerlen). Na een heerlijk moment van rust (lunch met collega's) ga ik de 2e deel van de dag in en zorg ik dat alles voor ik naar huis ga afgerond is of anders gedeeld is met mijn directe collega's. Wat ik het meest geniet van mijn baan is de vrijheid die je hebt en dat er onderling gemakkelijk wat afgesproken kan worden over de verschillende diensten (vroeg, flex & laat) die we draaien. Verder zijn de salarissen prima en heb je prima ontwikkelmogelijkheden.
Pluspunten
Flexibiliteit, opleidingsmogelijkheden
Goede arbeidsvoorwaarden en ontwikkelingsmogelijkheden
Secretaresse (huidige medewerker) –  Heerlen9 februari 2017
Als secretaresse ben je een duizendpoot binnen de organisatie.
gezellige werkomgeving
Klantcontact medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2017
gezellige collega's en in drukke tijden geen tijd om te ademen
Minpunten
roostermaker
Goede werkgever
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Heerlen27 juni 2016
Ik heb 17 jaar gewerkt bij deze werkgever met heel veel plezier. Sinds twee jaar waait er een heel andere wind en heeft er een reorganisatie plaats gevonden. Hierdoor heb ik mijn ontslag gekregen op 1/06/2016
Pluspunten
Indien er opleidng nodig was werd er voor gezorgd
Minpunten
Te zakelijk geworden
zakelijke werkomgeving met doelgerichte resultaten.
secretaresse, APG Heerlen (voormalige medewerker) –  Heerlen5 april 2016
Ik heb mooie jaren meegemaakt met fijne collega's, maar ook minder leuke jaren. Sinds de reorganisatie heb ik veel collega's zien vertrekken. Daar had ik wel moeite mee en is ook het moeilijkste van de baan geweest.
Het leukste aan de baan is de diversiteit van werkzaamheden en de snelle verandering van de tools die voorhanden zijn.
Mooi bedrijf, leuke medewerkers, ongedwongen sfeer
Teammanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH17 januari 2016
Leuk bedrijf om bij te werken, ongedwongen sfeer, fijne collega's en veel mogelijkheden voor verdere ontwikkeling.
Ik ben hier werkzaam geweest op detacheringsbasis
Pluspunten
werktijden, collega's
Minpunten
veel adhoc zaken
Mijn tijd bij APG
Senior Desk Accountmanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH7 oktober 2015
Dynamisch, veel ontwikkelmogelijkheden, professioneel.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Het werk was erg stress onderhevig. Om meerdere redenen.
Administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Heerlen, Limburg2 oktober 2015
De dag begon, met het doornemen van de nieuwe informatie.
Dat was vaak heel erg veel, dat je in korte tijd doorgenomen moets worden.Dat maakt je wel stressbestendig.

Mijn collega's waren geweldig. Iedereen hielp elkaar als het moest.

Het leukste was, dat klanten met moeilijke vragen gelukkig waren als hun probleem werd opgelost.

Het moeilijkste was, dat je moeilijk vrij kon krijgen, en vakantie plannen was dan ook zeer stress onderhevig. Dat kwam mede door het grote verloop.
Pluspunten
Budget per jaar voor persoonlijke scholing, veel bijscholingen, gratis koffie en thee.
Minpunten
Naar mijn mening te weinig open staan voor andere ideeën, wat procedures betreft.
Een van de grootste pensioenuitvoerders ter wereld
Medewerker Uitvoering (huidige medewerker) –  Heerlen19 augustus 2015
Prima werkgever om voor te werken.
Het grote nadeel is dat het heel moeilijk is om vanuit een uitzendbureau binnen te geraken en voet aan de grond te krijgen.
Pluspunten
Zeer groot bedrijf
Minpunten
Moeilijk om voet aan de grond te krijgen oftewel een vanuit uitzendbureau binnen te komen
Prima werkgever
senior beheerder technische infrastructuur (voormalige medewerker) –  Heerlen14 juli 2015
Na een loopbaan van bijna 43 jaar bij ABP/APG ben ik na een tevredenstellende vaststellingsovereenkomst werkeloos geworden.
Grote veranderende Pensioenuitvoerder
Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH19 februari 2015
27 jaren met plezier bij deze werkgever gewerkt en vertrokken vanwege reorganisatie.
Pluspunten
Dynamisch, koploper
Minpunten
werkdruk
Productieve en gezellige werksfeer
Medewerker Premie-inning (voormalige medewerker) –  Amsterdam21 januari 2015
Veel geleerd van de samenwerking met van m.n. directe collega's.
Secundaire arbeidsvoorwaarden waren goed.
Fijne relatie met collega's en manager.
Leukste van de baan: Afwisseling en goede relatie met collega's/leiding.
Moeilijkste van de baan: als backoffice de telefoon moeten aannemen in combinatie met de hoofdwerkzaamheden.
Pluspunten
Flexibele werktijden
ok
Procesmodelleur/-analist (voormalige medewerker) –  heerlen17 januari 2015
ok de werksfeer is heel prettig en de collega's heel toegankelijk in het kader van kennis en kunde die zij hebben.
Een bedrijf met vele mogelijkheden voor hoger opgeleiden.
Senior medewerker Klantenservice (voormalige medewerker) –  Heerlen, LI23 november 2014
APG en met name de afdeling Klantenservice is een fijn bedrijf om voor te werken. Er zijn voldoende mogelijkheden om je te ontplooien. Dit wordt zelfs heel erg gestimuleerd.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
De reorganisatie op dit moment, die voor veel onrust zorgt
Geweldige hectische omgeving
Secretaresse/Management Assistente (huidige medewerker) –  Heerlen, LI7 oktober 2014
Hectische omgeving, adhoc taken uitvoeren, prettige werksfeer
Door de jaren heel veel werkervaring opgedaan, veel mogelijkheden gehad inzake interne opleidingen.
In projecten gewerkt
Jaren met veel plezier gewerkt, prettige samenwerking met collega's en externe bedrijven.
Het leukste van deze baan is het omgaan met stress en heel veel regelen met eigen inzicht
Pluspunten
zelfstandig kunnen werken
Minpunten
boventallig raken
Reorganisatie stress
Medewerker Pensioen administratie (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH24 maart 2014
Ik ben aangenomen voor een duur van het project. Alleen was niet echt nagedacht over wat het project inhield en hoe het project moest worden uitgevoerd.
Hierdoor is er veel dubbel werk gedaan.

De collega's waren wel erg gezellig en vriendelijk. Alleen ook de afdeling had erg veel last van de druk die er is vanwege de reorganisatie. De spanningen zijn heel erg merkbaar en dat maakt het wel gespannen.
Leerzame en pittige accountant afdeling.
Management assistente (voormalige medewerker) –  Heerlen, LI17 januari 2014
Ik werkte voor een perfectionistische, internationaal druk bezette dame, die erg slim is en overal van op de hoogte was. Ze had veel invloed binnen APG. Goede samenwerking met mijn collega secretaresses, binnen en buiten de afdeling. De directie is erg professioneel en toch toegankelijk. Het moeilijkste vond ik de terminologie die accountants gebruiken. Het leukste vond ik het organiseren en regelen van het dagelijks gereis van de directrice, het oplossen van problemen en het plotseling omgooien van de agenda wat regelmatig gebeurde. Geen dag was het zelfde.
De accountantsverslagen waren het belangrijkste...die moesten op tijd de deur uit en daarvoor moest het secretariaat het tijdsbestek nauwlettend in de gaten houden.
Pluspunten
mijn collega's.
Minpunten
veel afwezigheid van de directrice waarvoor ik werkte.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij APG. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over APG gesorteerd op locatie