Een hardwerkend team dat goed sociaal contact met elkaar heeft en met plezier samenwerkt.
Waardering hebben ze nog nooit van gehoord,hard werken is geen probleem maar je kan overdrijven.
Pluspunten
Contact met mensen
Minpunten
Teveel om op te noemen
Men staat niet open voor commentaar, wij deden het altijd zo dus dat is goed.
Kansen voor iets van promotie o.i.d zijn er eigenlijk niet
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Overige
De ANWB maakt het voor iedereen mogelijk in vrijheid en met plezier onderweg te zijn. Daar ben je als medewerker direct of indirect elke dag mee bezig.
Als medewerker van de facilitaire en vastgoed afdeling werk je voor alle bedrifjsonderdelen en verschillende dochterondernemingen. Dat maakt het werk interessant en zeer veelzijdig.

ANWB-ers helpen graag hun leden, maar ook hun collega´s. Dat maakt het een fijn bedrijf om voor te werken.
Helaas werk je de eerste jaren voor een uitzendbureau, salaris dus laag en reiskosten veel te laag. Ik werk voor mijn plezier maar als je kostwinner bent kan je hier niet van leven. Geen vaste uren dus altijd maar afwachten wat de maand brengt.
Leuke baan, veel contact met mensen alleen je krijgt zo slecht betaald voor de werkzaamheden die je verricht. Het zijn ook gewoon echt zware wekzaamheden op bepaalde momenten
Mooie ervaring, Anwb staat nooit stil. Vele mooie projecten.
Ik heb bij ANWB 3 maanden gewerkt en het was super! Werk was super leuk en nooit saai omdat elk gesprek en geval anders was. Daarnaast heb ik ontzettend veel leuke mensen ontmoet. Ik voelde mij daar helemaal thuis. Salaris was ook prima!
Pluspunten
Super gezellig sfeer en leuk werk
Minpunten
Werk tijden zeer afwisselend
Het is een prachtig bedrijf. 24/7 open dus veel verschillende diensten op alle tijden. 4,6 en 8 uurs diensten. ANWB heeft te maken met piek momenten.
leuk ingericht, heel relaxt en een hele grote gezellige kantine.
constant cursussen om werknemers op te leiden.
De betrokkenheid bij het werk is groot en medewerkers zeer toegewijd.
Veel gevoel voor leden.
Processen duren lang door oude IT systemen
Pluspunten
Werktemp
Minpunten
kwaliteit medewerkers
Een goede opleiding door ervaren opleiders waardoor je goed werd voorbereid op je werk. De werkgever zorgde goed voor het personeel door bijvoorbeeld elke dag vers fruit, als het druk was dan haalde de teamleiders koffie voor je zodat je door kon gaan met je werk.
Veel afwisseling in de telefoontjes van de leden daardoor was iedere dag weer anders en werd het geen sleur. Veel geleerd ook van de monteurs die op de locatie werkten. Heb er helaas niet lang genoeg gewerkt om goed contact te krijgen met de collega's .
Pluspunten
Goede verzorging door het bedrijf in het algemeen
Minpunten
Mijn teamleider beoordeelde mij niet op mijn functioneren
Niet doen. Na een opleiding van 2 weken meteen in het diepe met factuurgesprekken. Begeleiding op een enkeling na kil, koud en niet toereikend. Cursussen werden altijd geannuleerd, afgebroken of er was wat. Geen enkele dag vrij rond de feestdagen van 2018. Was niet onderhandelbaar. Na maanden door naar grote zaal. Ook eigenlijk weer alles zelf uitzoeken. Moeilijk doen om coulance naar leden, het geven van een bloemetje als leden na bijvoorbeeld 50 jaar opzeggen en dat soort dingen. Dan weer door de een dan weer door de ander begeleid. Leiding niet consistent. Men vond dat ik bekakt sprak aan de lijn. Nooit iets positiefs, altijd negatieve kritiek. Viel niet echt mee te praten. Mijn account, daar was iets niet mee in orde, kreeg altijd de indruk dat dat mij kwalijk werd genomen. Uiteindelijk ontslag wegens tijdverlies aan telefoon. Toen ik 2 weken later mijn lidmaatschap opzegde (heb geen auto, brommer of fiets) kreeg ik bij de bevestingsmail in de bijlage een condoleance brief gericht aan mijn nabestaanden. Conclusie : heb veel geleerd, Wfts gehaald, maar als je niet in de bedrijfscultuur ligt, beter niet doen. Heb binnen een week iets anders gevonden met betere arbeidsvoorwaarden meer anno nu. Bij deze organisatie draait alle om geld, al doe zij anders voor.
Pluspunten
Leuk, lieve collega's
Minpunten
Organisatie zelf, hooghartige mensen die er vast werken .
Veel afwisseling eventueel de mogelijkheid om opleidingen te volgen.
Fijne inwerkperiode. Hoge werkdruk, erg fijne collega's
Weinig innovatief, erg risicomijdend en enorm trage besluitvorming. Als je daar tegen kan, is het een enorm leuk en mooi bedrijf om voor te mogen werken. Ben je meer ondernemend en resultaatgericht dan vergt het veel van je geduld en energieniveau.
Aangename bedrijfscultuur met aandacht voor het individu en bereidheid voor onderlinge samenwerking. Oprechte interesse in elkaar. Empathie. Een "warm clubhuis gevoel".
prima werkgever als je niet afhankelijk ben van vaste uren
De ANWB is een unieke organisatie met meer dan 4 miljoen leden. De combinatie van enerzijds de vereniging en anderzijds het commerciële bedrijf zorgt voor een bijzondere dynamiek en klantbenadering.
Als je flexibel bent en leergierig, zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden ( hoofdkantoor in Den Haag) met goede arbeidsvoorwaarden.
Goede interne opleiding en begeleiding. De werkplekken zijn goed voor elkaar en de websites geven duidelijke informatie voor klant als medewerker.
De hele dag aan de telefoon zitten met klanten moet je liggen. De werkdruk is behoorlijk hoog en vrije dagen opnemen is vaak lastig.

De koffiemachine , ook niet onbelangrijk, voorziet in prima koffie.
De ANWB bestaat inmiddels 135 jaar en dat is soms in de gelaagdheid van het management te merken. Verder zijn er wel veel doorgroeimogelijkheden.