ANWB Reviews

110 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 116 reviews
Heel leuk zomer gehad
Medewerker voertuighulpverlening buitenland (voormalige medewerker) –  Den Haag3 februari 2020
Ik heb bij ANWB 3 maanden gewerkt en het was super! Werk was super leuk en nooit saai omdat elk gesprek en geval anders was. Daarnaast heb ik ontzettend veel leuke mensen ontmoet. Ik voelde mij daar helemaal thuis. Salaris was ook prima!
Pluspunten
Super gezellig sfeer en leuk werk
Minpunten
Werk tijden zeer afwisselend
Gezellige werkomgeving.
call centre medewerker (huidige medewerker) –  Assen23 januari 2020
Het is een prachtig bedrijf. 24/7 open dus veel verschillende diensten op alle tijden. 4,6 en 8 uurs diensten. ANWB heeft te maken met piek momenten.
leuke werksfeer
Klantenservice medewerker Inbound (voormalige medewerker) –  Den Haag13 januari 2020
leuk ingericht, heel relaxt en een hele grote gezellige kantine.
constant cursussen om werknemers op te leiden.
Eén grote familie
Adviseur Learning & Development (voormalige medewerker) –  Utrecht1 januari 2020
De betrokkenheid bij het werk is groot en medewerkers zeer toegewijd.
Gezellige klantvriendelijke omgeving
Online planning (voormalige medewerker) –  Den Haag20 december 2019
Veel gevoel voor leden.
Processen duren lang door oude IT systemen
Pluspunten
Werktemp
Minpunten
kwaliteit medewerkers
Fijne werkgever
hulpverlener (voormalige medewerker) –  Assen26 november 2019
Een goede opleiding door ervaren opleiders waardoor je goed werd voorbereid op je werk. De werkgever zorgde goed voor het personeel door bijvoorbeeld elke dag vers fruit, als het druk was dan haalde de teamleiders koffie voor je zodat je door kon gaan met je werk.
Veel afwisseling in de telefoontjes van de leden daardoor was iedere dag weer anders en werd het geen sleur. Veel geleerd ook van de monteurs die op de locatie werkten. Heb er helaas niet lang genoeg gewerkt om goed contact te krijgen met de collega's .
Pluspunten
Goede verzorging door het bedrijf in het algemeen
Minpunten
Mijn teamleider beoordeelde mij niet op mijn functioneren
Teleurgesteld , verdriet .
Leden Service Center (voormalige medewerker) –  Den Haag7 november 2019
Niet doen. Na een opleiding van 2 weken meteen in het diepe met factuurgesprekken. Begeleiding op een enkeling na kil, koud en niet toereikend. Cursussen werden altijd geannuleerd, afgebroken of er was wat. Geen enkele dag vrij rond de feestdagen van 2018. Was niet onderhandelbaar. Na maanden door naar grote zaal. Ook eigenlijk weer alles zelf uitzoeken. Moeilijk doen om coulance naar leden, het geven van een bloemetje als leden na bijvoorbeeld 50 jaar opzeggen en dat soort dingen. Dan weer door de een dan weer door de ander begeleid. Leiding niet consistent. Men vond dat ik bekakt sprak aan de lijn. Nooit iets positiefs, altijd negatieve kritiek. Viel niet echt mee te praten. Mijn account, daar was iets niet mee in orde, kreeg altijd de indruk dat dat mij kwalijk werd genomen. Uiteindelijk ontslag wegens tijdverlies aan telefoon. Toen ik 2 weken later mijn lidmaatschap opzegde (heb geen auto, brommer of fiets) kreeg ik bij de bevestingsmail in de bijlage een condoleance brief gericht aan mijn nabestaanden. Conclusie : heb veel geleerd, Wfts gehaald, maar als je niet in de bedrijfscultuur ligt, beter niet doen. Heb binnen een week iets anders gevonden met betere arbeidsvoorwaarden meer anno nu. Bij deze organisatie draait alle om geld, al doe zij anders voor.
Pluspunten
Leuk, lieve collega's
Minpunten
Organisatie zelf, hooghartige mensen die er vast werken .
Fijne werkomgeving
Wegenwacht (voormalige medewerker) –  Den Haag5 november 2019
Veel afwisseling eventueel de mogelijkheid om opleidingen te volgen.
Mooi gebouw met representatieve uitstraling
Medewerker Ledenservice Center (voormalige medewerker) –  's-Gravenhage16 oktober 2019
Fijne inwerkperiode. Hoge werkdruk, erg fijne collega's
Mooi en fijn bedrijf om voor te mogen werken
Productmanager (voormalige medewerker) –  Productmanager3 oktober 2019
Weinig innovatief, erg risicomijdend en enorm trage besluitvorming. Als je daar tegen kan, is het een enorm leuk en mooi bedrijf om voor te mogen werken. Ben je meer ondernemend en resultaatgericht dan vergt het veel van je geduld en energieniveau.
Aangename bedrijfscultuur met aandacht voor het individu en bereidheid voor onderlinge samenwerking. Oprechte interesse in elkaar. Empathie. Een "warm clubhuis gevoel".
geen vaste uren
Verkoopadviseur (huidige medewerker) –  Amersfoort30 september 2019
prima werkgever als je niet afhankelijk ben van vaste uren
Uniek bedrijf
Winkelmanager (voormalige medewerker) –  Diverse lokaties26 september 2019
De ANWB is een unieke organisatie met meer dan 4 miljoen leden. De combinatie van enerzijds de vereniging en anderzijds het commerciële bedrijf zorgt voor een bijzondere dynamiek en klantbenadering.
Als je flexibel bent en leergierig, zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden ( hoofdkantoor in Den Haag) met goede arbeidsvoorwaarden.
Goede interne opleiding en begeleiding en keihard werken
Medewerker klantenservice (huidige medewerker) –  Den Haag19 september 2019
Goede interne opleiding en begeleiding. De werkplekken zijn goed voor elkaar en de websites geven duidelijke informatie voor klant als medewerker.
De hele dag aan de telefoon zitten met klanten moet je liggen. De werkdruk is behoorlijk hoog en vrije dagen opnemen is vaak lastig.
De koffiemachine , ook niet onbelangrijk, voorziet in prima koffie.
Gezellige maar grote organisatie
Online Marketeer (huidige medewerker) –  Den Haag12 september 2019
De ANWB bestaat inmiddels 135 jaar en dat is soms in de gelaagdheid van het management te merken. Verder zijn er wel veel doorgroeimogelijkheden.
centrale waar het in de zomer heel druk is.
Voertuighulpverlener alarmcentrale buitenland (voormalige medewerker) –  Den Haag17 augustus 2019
Leuk en afwisselend werk als zomerbaan. Echter zijn er weinig doorgroei mogelijkheden.

- vakantie beperking
- geen weekend vrij
- geen airco
Erg leuke werksfeer leuke collega's
Inbound/outbound customer servicemedewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag1 augustus 2019
met veel plezier gewerkt echter paste dit bedrijf niet bij mijn toekomst plannen
Productieve omgeving, incl. tafeltennis tafel :-)
Projectmedewerker (huidige medewerker) –  Den Haag12 juli 2019
Fijne werkgever met goede sociale voorwaarden. Hetgeen de ANWB doet is voor iedereen goed.
hulpverlening, maar dan net even iets meer.
Hulpverlener (huidige medewerker) –  Assen7 mei 2019
Hoe ziet mijn dag er uit? Nooit 2 dezelfde dagen. Nooit 2 gelijke hulpverlening-dossiers. Creativiteit en Empathie zijn key-words. Durven beslissingen te nemen binnen de voorwaarden en mogelijkheden van de hulpverlening, met in het achterhoofd de kosten beperkt te houden.
Een erg grote en soms wat logge organisatie waarin je aan de hand meegenomen wordt in een heel complex proces. Het moeilijkste is als je niet kunt voldoen aan de soms erg grote verwachting van een klant. Het leukste is als je het verschil hebt betekend voor de klant en de klant echt hebt kunnen helpen.
Pluspunten
Team - work
Minpunten
Flexibele uren
Als Callcenter medewerker
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag27 maart 2019
Ik werd als part-time medewerker aangenomen en als full-time medewerker beoordeeld. Als parttimer moest ik even snel als een fulltime medewerker ervaring opdoen. De training was slecht en de coaching was nog slechter. Tenzij je van droge theoretische informatie houdt waar geen praktische link geboden wordt. Positieve voorbeelden worden niet geboden en ook geen oefening. Er wordt misbruik gemaakt van zwaktes en als je kritiek uit heeft dat stevige consequenties. Het probleem wordt bij jou gelegd. Zij maken per definitie nooit een fout. Dat kan niet goed zijn. Als flexwerker word je na 3 jaar weggestuurd zodat ze je niet in vaste dienst hoeven te nemen.
Teammanager als mens oké maar zou beter deze menselijke kant in haar funktie toepassen. Medelijden komt niet goed over.
Pluspunten
Betaalbare kantine. Fruit op de afdeling.
Minpunten
Veel gevraagd, weinig geboden.
Prima werkgever
hulpverlener (voormalige medewerker) –  Assen7 februari 2019
ANWB is een prettige werkgever, staat klaar voor hun klanten. Daarnaast kun je intern functiegerichte cursussen volgen en tot op zekere hoogte doorgroeien.

De werktijden zijn wisselend, de alarmcentrale is 24 uur per dag geopend.
Pluspunten
wisselende werktijden, prettige collega's
Minpunten
vakanties zijn lastig te plannen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ANWB. Onze community staat klaar om te antwoorden.