Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis

Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis Reviews

onderling geen vertrouwen, weinig sfeer en weinig uitjes, doorgroeimogelijkheden worden ook beperkt, er is mijn inziens sprake van enorme vriendjespolitiek, andere krijgen namelijk wel de kansen om zich te ontwikkelen.
Minpunten
geen sfeer
Werksfeer is gezellig. Patiënten populatie vanwege oncologie heftiger dan een regulier ziekenhuis. Je moet sterk in je schoenen staan.
Nooit uitgeleerd in deze dynamische werkomgeving. Elke dag wel een leermoment
Een prettige werkgever, waarin je als medewerker alle mogelijkheden geboden krijgt om het beste uit je zelf te halen en te continu te blijven ontwikkelen.
Veel oog voor werk-privébalans.
Pluspunten
Goede en duidelijk ambities
Minpunten
Door piekmomenten soms hoge werkdruk
Veel argwaan onderling collega's.
Weinig tot geen doorgroeimogelijkheden, behalve als je vrienden in hogere posities hebt.

Opleiding volgen wordt op sommige afdeling erg moeilijk over gedaan.

Wel een goede werk- privé balans.
Het is een mooie organisatie om te werken dit even voor de duidelijkheid. Echter was mijn team (de Zorgadministratie) een nachtmerrie om mee samen te werken, als je het een team mag noemen! Slecht bejegend door meerdere collegae en dit werd niet goed opgepakt door leidinggevende(n). Verder goed contact gehad met zeer bekwame artsen en arts-assistenten. Verder mag meer rekening gehouden worden met mogelijkheden voor een goede balans tussen werk en privé. Maar waarschijnlijk moet je haren op je tanden hebben om dit voor elkaar te krijgen of gewoonweg vriendjespolitiek. Veel succes toegewenst aan toekomstige medewerkers!
Pluspunten
Leuk contact gehad met collega's van andere afdelingen, bedankt hiervoor.
Minpunten
Geen leuk team en te hoge werkdruk.
Groot ziekenhuis waar constant en veel verbouwd wordt. Gezellige collega's. Lang gewerkt op verschillende afdelingen.
Pluspunten
Flexibele werktijden
Minpunten
Weinig gehoor bij klachten
Het AVL bied een prettige werkomgeving.
Er heerst een goede sfeer tussen alle collega' s

De werkgever heeft het beste met het personeel voor.
Pluspunten
veel scholing (mogelijkheden)
Minpunten
Niet zichtbare maar toch aanwezige herachie
In het Antoni van Leeuwenhoek heb ik (met een onderbreking van een jaar) met heel veel plezier gewerkt.
Het Antoni van Leeuwenhoek is een oncologisch ziekenhuis, de omgeving kan 'zwaar of beladen' overkomen. Door de professionele inzet van alle medewerkers ervaren patiënten en bezoekers het ziekenhuis echter als zeer warm en prettig.

Collega's voelen zich ook trots dat zij in deze organisatie werken.

In het AVL ben ik gegroeid. Ik heb alle ruimte en mogelijkheid gekregen om mij in mijn functie te ontwikkelen. Ik kon zelfstandig werken en besluiten nemen, maar als dat nodig was, kon ik ook zeker een beroep doen op advies en hulp van mijn collega's.

Door het organiseren en regelen van bijeenkomsten en evenementen ken ik nu alle kneepjes van het vak. Ook het netwerken heb ik bij deze organisatie geleerd.

Het moeilijkste van mijn werk vond ik de financiële administratie en de cijfers voor rapportages. Dit kwam mede door het wat verouderde systeem dat hiervoor werd gebruikt.

Al met al heb ik het erg goed gehad in het Antoni van Leeuwenhoek. Na 12 jaar was ik er echter aan toe om een nieuwe weg in te slaan. Op zoek te gaan naar andere uitdagingen, nieuw werk, nieuwe mensen. Helaas heeft dat niet gebracht wat ik ervan verwachtte. Ik had het geluk dat mijn voormalig leidinggevende Fondsenwerving bij het Antoni van Leeuwenhoek mij vroeg om tijdelijk in te vallen op mijn oude werkplek. Nadat deze invalklus was beëindigd, heb ik nog een aantal maanden de projectleider van de campagne ondersteund en daarna nog een aantal maanden invalwerk gedaan bij de afdeling PR & Communicatie.
 - meer...
Pluspunten
Collegialiteit, open sfeer, steeds in positieve ontwikkeling
Minpunten
Een fijn ziekenhuis om in te werken. Veel aandacht voor de patienten.
Veel geleerd met betrekking tot chirurgische interventies en post operatieve zorg.