Antenna
Antenna als werkgever, is als een lot uit de loterij. Overdreven? Nee, niet echt. Zelfstandigheid en vrijheid in je werkzaamheden. Waardering en beloning voor je inzet. Dit zijn kenmerken voor Antenna. De directie is betrokken en gemotiveerd, het personeel eveneens, dit zorgt voor een goede sfeer en een prettige werkomgeving. Een fijne organisatie met korte lijnen, voor mensen die van aanpakken houden, waar je geen nummer bent maar een persoon en waar we niet vies zijn van hard werken. Kortom voor werkgeluk moet je zeker bij Antenna zijn! Niet voor niets werken een hoop collega’s hier 10 jaar of zelfs langer en hebben wij klanten die vanaf dag 1 (en dat is ruim 24 jaar) met ons samenwerken. Antenna is een begrip voor onze regio in Aalsmeer.
Bij Antenna heerst een gezellige sfeer. Een kleine, platte organisatie. Je krijgt hier ontzettend veel vrijheid waardoor je in korte tijd veel leert. Successen worden samen gevierd! De benadering van Antenna is persoonlijk, naar de kandidaten en naar de klanten toe en ook binnen de organisatie. Het management is betrokken en kijkt naar jouw kwaliteiten.

Kortom: Werkgeluk vind je bij Antenna!
Pluspunten
Afwisselend werk, goede sfeer, leuke borrels
Als je al meer dan 15 jaar met plezier en veel voldoening voor Antenna werkt, zegt dat het een en ander. Een bevlogen management team en gezellige en professionele collega's die goed met elkaar samenwerken om de juiste match te maken tussen klanten en werkzoekenden. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en je bent samen met je team verantwoordelijk voor de resultaten. Werken met mensen voor mensen en daardoor werkgeluk voor iedereen, inclusief mijzelf, creëren, is toch fantastisch!
Pluspunten
Vrijheid in je functie, betrokken collega's, waardering, gezellige borrels en uitjes.
Als je reeds 12 jaar voor Antenna werkt, zegt dit wel iets! Waarom dan Antenna? Een bedrijf met een hart voor haar mensen, enorme vrijheid en verantwoordelijkheid is wat je krijgt waardoor het echt voelt alsof je eigen ondernemer bent. Het werk wordt hierdoor gedaan met passie en bevlogenheid en dus hangt er een positieve vibe binnen de teams, dit voelen onze kandidaten uiteraard ook!

Van A tot Z betrokken zijn bij het gehele werving & selectieproces maakt ons werk iedere dag weer uitdagend. Betrek hier onze waanzinnige klanten bij, waarbij meerdere van hen ons zien als collega's, dan begrijp je waarschijnlijk wel waarom!
Antenna is een bedrijf met hart voor de zaak en hart voor haar mensen. Het management is heel betrokken bij de werknemers en het voelt bijna als een tweede familie. Ook krijg je veel vrijheid, wat erin resulteert dat de werknemers erg betrokken zijn bij de organisatie en dat iedereen de drive heeft om samen goede resultaten te halen.

Antenna is een relatief kleine organisatie met een platte bedrijfsstructuur. Dat betekent dat er weinig mogelijkheden zijn om door te groeien.
Pluspunten
Veel vrijheid en verantwoordelijkheid, zeer afwisselend werk, leuke werksfeer en collega's
Minpunten
Weinig doorgroeimogelijkheden vanwege kleine, platte organisatie
Bekijk meer reviews over Antenna
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Antenna. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,5
4,6
4,4
4,8
Reviews over Antenna gesorteerd op locatie