Review over Antea Group van een medewerker

Bekijk alle reviews over Antea Group

Goede werkgever
planner (voormalige medewerker) –  Oosterhout, NB23 augustus 2015
Goede werkgever, veel mogelijkheden om door te groeien.Goede collega,s kunt op iedereen bouwen, gewoon toppppppppppppp

Andere reviews over Antea Group van medewerkers

Goede arbeidsvoorwaarden, grote organisatie
Webredacteur (voormalige medewerker) –  Heerenveen14 mei 2018
Ideaal als je aan regelmaat hecht en jezelf vindt passen in een grote organisatie. Goede arbeidsvoorwaarden, men is wel geneigd mee te denken aangaande je carrière.

Ik vond mezelf niet passen in de organisatie, dat maakt mijn oordeel niet geheel onbevooroordeeld. Toen ik kenbaar maakte andere ambities te hebben besloot men om samen met mij te kijken naar de mogelijkheden voor de toekomst. Dat is een grote plus!

Qua management en bedrijfscultuur heb ik wisselende ervaringen. Collegialiteit wisselde per lokatie, in Heerenveen zat het wel goed. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik door een collega -onvoorbereid- ten overstaande van een manager voor het blok werd gezet. Maar dit kan een incident zijn geweest.

Bij een vernieuwingsproject, waar ik aan mee heb geholpen, en dat een wezenlijke verbetering heeft opgeleverd, kwam er weinig tot geen waardering naar voren, alleen het (subjectieve) negatieve werd uitgelicht. Dat heeft een nare smaak achter gelaten.

Toch, hoewel ik er niet goed in mijn vel zat, ben ik niet negatief over de organisatie en kan ik het bedrijf zeker aanraden bij mensen in het technische werkveld.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Weinig waardering
Fantastisch bedrijf, goede sfeer
Communicatie (huidige medewerker) –  Heerenveen9 februari 2018
Heel mooi bedrijf om voor te werken. Goede sfeer, leuke collega's, er wordt veel georganiseerd voor teambuilding en we doen ontzettend mooie projecten. Super om hieraan te mogen bijdragen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Antea Group. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Antea Group gesorteerd op locatie