Amerpoort
Review over Amerpoort van een medewerker

Gezellige instelling

12 februari 2018
Amerpoort is een instelling waarbij je jezelf mag zijn. Er is veel mogelijkheid om je te ontwikkelen.
Met de bezuinigingen omgaan is een uitdaging, om toch te zorgen dat de cliënten het goed hebben. Op het moment dat de cliënten het goed hebben, lachen en je een knuffel geven, is je hele dag goed en weet je waar je dit werk voor doet.
Pluspunten
veel ontwikkelingsmogelijheden
Minpunten
bezuinigingen
Vergelijkbare reviews
29 april 2020
Zelfde functie
Persoonlijk begeleider (voormalige medewerker) - Amersfoort
Het werken bij Amerpoort is prettig. Collega's zijn over het algemeen vriendelijk. Amerpoort heeft binnen het bedrijf alles op orde, waardoor het makkelijk werken is in systemen. Het is duidelijk wat er van je wordt verwacht en er zijn diverse afdelingen die jou antwoord kunnen geven op vragen. Ze hebben hun eigen expertise en dit werkt prettig.
24 april 2020
Zelfde functie
Begeleider (voormalige medewerker) - Amersfoort
Ik ben ooit begonnen hier als begeleider, eerst als vrijwilliger later mijn diploma gehaald.
Ik heb het leren kennen als een warm bedrijf het personeel onderling varieert sterk qua verstandhouding en collegialiteit.

Veel heeft te maken met of je ze jou mogen.

Heb je kritiek op hoe je beter met de cliënten overweg kan ben je de judas en wordt je weggepest.

Het management wisselt sterk qua bezetting en beleid.

Ik heb op groepen gewerkt waarin ik in drie maanden drie verschillende managers had.

Wanneer je ziek raakt als gevolg van de te hoge werkdruk, pesterijen laten ze je vallen als een baksteen tot dat zelfs je niet eens wordt opgeroepen door een bedrijfsarts.

Ze proberen je eerst af te kopen met als voorwaarde dat je afziet van de oplopen schade tijdens het dienstverband.

Je red het alle hier wanneer je goed kan babbelen met je manager.

Dan krijg je alles voor elkaar, cliënten zijn bijzaak.
8 mei 2020
Zelfde locatie
Coach Clientenraden (op termijn coach medezeggenschap) (voormalige medewerker) - Baarn en op locaties
Productief en gezellig dus. Ik had er nog gewerkt, denk ik, als er na verloop van tijd niet teveel extra zaken bij het basiswerk waren gekomen.
Zowel zij, als ik hadden elkaar niet goed genoeg begrepen over welke zaken bij mijn taakstelling hoorden op de langere termijn. Nogmaals: over de korte termijn ben ik zeer tevreden, en als het zo door had mogen gaan was ik er waarschijnlijk gebleven.