AMARIS
Het is prima om bij amaris te werken.
Leuk om met de cliënten om te gaan.

En de samenwerking tussen planner en mij is prima.

Goed overleg.
Ik heb met veel plezier gewerkt bij amaris.
Er is ook de mogelijkheid om te ruilen van werkdag, ik ben zelf moeder dus dit was voor mij erg fijn als mijn zoontje bijvoorbeeld ziek was. De leidinggevende toonde begrip voor dit soort problemen. Dat stel ik zeer op prijs.

Ook vond ik het prettig dat ik alleen maar vaste cliënten had, je bouwt dan een band op met deze mensen. Ook de cliënten zelf vinden dat prettig. bij sommige bedrijven is dat niet erg van zelf sprekend en dan kom steeds je bij cliënten die klagen dat er weer een ander komt.

Ook vinden ze het belangrijk dat je wel een klik hebt met je cliënt en dat je met plezier naar je werk gaat. Mocht je een vast client krijgen waarmee je totaal niet door een deur kunt, dan is dit prima te bespreken en gaan ze voor je opzoek naar een andere client.

Wat ik alleen erg jammer vind aan deze baan is dat er niet de mogelijkheid is om savonds te werken.

Omdat ik moeder ben zou dat voor mij ideaal zijn ('savonds is mijn vriend thuis en hoef ik dus geen oppas te regelen).

En het laatste grote minpunt is dat ze geen vaste contract geven, je contract kan drie keer verlengt worden en dan zijn ze verplicht een vast contract te geven maar dat doen ze nooit. Dus bijna alle werknemers moeten na ongeveer 3 jaar weg en zouden dan eventueel wel na 7 maanden weer terug mogen komen.

Dit is ook de reden dat ik bij Amaris weg moest.
Pluspunten
Vaste klanten, goede leidinggevende
Minpunten
Korte werkdagen, niet de mogelijkheid om savonds te werken, geen vast contract
een heel fijne bedrijf .
mijn contract loopt af en ben boven talig
Je werkt op een huisje met 8 dementerende bewoners. Je zorgt voor een huiselijke sfeer en alles word zelf gedaan zoals huishouden en koken wassen enz. Waar kan betrek je de bewoner erbij.
Je werkt met een vast team en zijn zelfsturend. Het team is erg hecht. Het moeilijkste van de baan vind ik de werkdruk je houd steeds minder tijd over voor persoonlijke aandacht voor de bewoner. Het leukste vind ik de waardering die je krijgt van bewoners en familie. De hechte werksfeer.
Pluspunten
zelfsturend team.
Minpunten
werkdruk steeds minder tijd voor de bewoners
In dit gezelllig verzorgingstehuis met 24 licht dementerenden ben ik vrijwilliger op maandag, woensdag en vrijdag
Pluspunten
gratis soep
Minpunten
Het was met mijn clienten heel gezellig, en met mijn collega's ook
Pluspunten
Gezellige collega's
Minpunten
Te weinig verdiend
ik heb met plezier bij amaris gewerkt.
het was leuk om een 'klik' te hebben met mijn cliënten.

het is ook jammer dat er geen werk voor mij is.
Bekijk meer reviews over AMARIS