Amac Reviews

top
Verkoper/Adviseur (voormalige medewerker) –  verkoper24 april 2018
kort gezegd gewoon een top bedrijf !
ik zou het zo weer overdoen
Pluspunten
doorgroei mogelijkheden
Leerzaam!
Floormanager (huidige medewerker) –  Den Bosch2 juli 2017
Bij Amac werken doe je niet voor het geld, maar dat doe je om in een stimulerende omgeving met korte lijnen in rap tempo te leren en te verbeteren. Je krijgt hier veel kansen om jouw invloed uit te oefenen op de hele organisatie.
Pluspunten
Korting op Mac, iPad en accessoires
Minpunten
Werken op onregelmatige uren, laag loon
Machinebouw in de jaren '60.
Technisch magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  's-Heerenhoek, ZE26 september 2015
Zwaar werk in de metaalsector. In de jaren '60 minimale arbeidsvoorzieningen, later werd dat beter middels nieuwbouw en structurele veranderingen ten gunste van de werknemers.
Pluspunten
Kameraadschap en Carneval
Minpunten
Fysiek zwaar werk
Een leuke werkplek waar ik veel geleerd heb op het gebied van service en verkopen.
Shop advisor (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom, NB6 april 2014
Een typische werkdag was voor mij de winkel netjes en schoonhouden.
Aanvullen, klanten adviseren en mijn enthousiasme van Apple overbrengen naar de klant.

Ik heb geleerd hoe ik op een juiste manier klanten te woord moest staan, en hoe ik een geschikt product moest koppelen aan de klant aan de hand van een goed verkoop gesprek.
Ik heb geleerd waar service echt voor staat en hoe je het uiterste uit jezelf moet halen om de klant te helpen.

Ik heb de kans gehad om met top collega's samen te werken, zij hebben mij goed ge begeleid en er een leuke ervaring van gemaakt om voor Amac te werken.

Het moeilijkste van de baan vond ik de uitgebreide technische kennis die je onder de knie moest krijgen.
Om de zoveel tijd komt er wel weer een top Apple product uit met nieuwe specificaties.
Het leukste aan me baan was toch wel Apple minded zijn en dat over brengen aan de klant.
In de tijd dat ik voor Amac heb gewerkt heb ik een liefde voor Apple gecreëerd.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Amac. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Amac gesorteerd op locatie