Amac
Het is leuk om met Apple producten te werken. De collegas bij Amac zijn enthousiast, jong en aardig. De sfeer was goed en het was zeker niet saai.

De voorwaarden zijn minder en ik ben dan ook weggegaan door het lage salaris. Het was leuk om hier ervaring op te doen, maar na twee jaar kreeg ik nog niet de kans om te groeien dus ben ik weggegaan.

Ook ging er een vakantiedag af als je ziek was, wat er dan toch weer toe leidt dat je een dag extra uitziekt.
Pluspunten
Goede sfeer, vriendelijke collega’s
Minpunten
Laag salaris, geen cao
Ik raad het niet aan hier te werken. Ze doen zich voor als Apple Premium Reseller maar ze bieden niet dezelfde service als Apple. Met personeel wordt als vuil omegaan. Verwacht ook geen full time contract als je al aan het maximale loon zit. 8/12 is normaal dan.
Pluspunten
Nvt
Minpunten
Verwacht niet veel
Een fijn bedrijf om voor te werken. Zij denken met je mee
Hele prettige werksfeer en leuke collega's. Zeker een aanrader voor als je opzoek bent naar een commercieel en uitdagende baan, waarin je veel verkoopervaring zult opdoen!
Werken bij Amac is leuk dankzij de collega’s. De feestjes zijn te gek en erg gezellig. Maar die andere 364 dagen per jaar moet je het doen met floor en store managers die weinig tot niet aanwezig zijn.

Daarnaast wordt er veel van je verwacht maar je krijgt daar (bijna) niks voor terug. Minimum loon en wat korting op producten. Vooral het minimum loon nekt de medewerkers bij amac. Er zijn mogelijkheden om je kennis op te krikken en speciale cursussen bij Apple te doen. Maar de mogelijkheid om door te groeien is er alleen als je een interne opleiding van een paar duizend euro volgt, of als je heel goed bevriend bent met iemand in het management team. Jammer, vooral voor Amac, omdat ik tijdens mijn 3 jaar bij dit bedrijf veel collega’s met potentie heb zien vertrekken.

Na 3 jaar verkoopmedewerker was ik het beu mijn nek uit te steken, weinig salaris te ontvangen en geen uitzicht te hebben op een andere, hogere, functie.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Salaris, management, geen doorgroeimogelijkheden
Een erg fijne en gezellige organisatie, dat als eigen familie aanvoelt. Men is erg betrokken en de doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden zijn er veel.
Leuk om met verschillende klanten in contact te komen. Het bedrijf houdt rekening met studenten
Je hebt binnen dit bedrijf erg leuke collega’s , het management is wat minder.
Ze betalen het minimale van het minimum en verwachten het maximale..

Zorg dat je goed bent met je managers want alleen dat groei je door.

Niet op kennis of kunde maar op vriendjes politiek. Zorg ook dat als ze je beloftes doen dat je dit op

Papier hebt! Ze willen je namelijk nog wel eens aam het lijntje houden en je perongeluk een verkeerde functie geven.. of een functie die niet bestaat.

Ook doen ze beloftes over bonussen die je uiteindelijk niet krijgt.

Daarbij hebben ze ontzettend veel regels binnen dit bedrijf die niet klantvriendelijk Zijn, hou je je aan de regels van Amac vinden ze het ook niet goed omdat het niet klantvriendelijk is.

wat erg gek is zo kan je het nooit goed doen. Ben je ouder dan 25? Dont try dan vinden ze je te oud
Pluspunten
Je directe collega’s
Minpunten
Laag salaris, 0 uren contracten
kort gezegd gewoon een top bedrijf !
ik zou het zo weer overdoen
Pluspunten
doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Heb de vrijheid en ruimte om met ideeën te komen en ben eindverantwoordelijk voor de afdeling.
Bij Amac werken doe je niet voor het geld, maar dat doe je om in een stimulerende omgeving met korte lijnen in rap tempo te leren en te verbeteren. Je krijgt hier veel kansen om jouw invloed uit te oefenen op de hele organisatie.
Pluspunten
Korting op Mac, iPad en accessoires
Minpunten
Werken op onregelmatige uren, laag loon
Zwaar werk in de metaalsector. In de jaren '60 minimale arbeidsvoorzieningen, later werd dat beter middels nieuwbouw en structurele veranderingen ten gunste van de werknemers.
Pluspunten
Kameraadschap en Carneval
Minpunten
Fysiek zwaar werk
Een typische werkdag was voor mij de winkel netjes en schoonhouden.
Aanvullen, klanten adviseren en mijn enthousiasme van Apple overbrengen naar de klant.

Ik heb geleerd hoe ik op een juiste manier klanten te woord moest staan, en hoe ik een geschikt product moest koppelen aan de klant aan de hand van een goed verkoop gesprek.

Ik heb geleerd waar service echt voor staat en hoe je het uiterste uit jezelf moet halen om de klant te helpen.

Ik heb de kans gehad om met top collega's samen te werken, zij hebben mij goed ge begeleid en er een leuke ervaring van gemaakt om voor Amac te werken.

Het moeilijkste van de baan vond ik de uitgebreide technische kennis die je onder de knie moest krijgen.

Om de zoveel tijd komt er wel weer een top Apple product uit met nieuwe specificaties.

Het leukste aan me baan was toch wel Apple minded zijn en dat over brengen aan de klant.

In de tijd dat ik voor Amac heb gewerkt heb ik een liefde voor Apple gecreëerd.
Bekijk meer reviews over Amac