Amac Reviews

10 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 23 reviews
Geen doorgroeimogelijkheden
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Anoniem21 december 2018
Werken bij Amac is leuk dankzij de collega’s. De feestjes zijn te gek en erg gezellig. Maar die andere 364 dagen per jaar moet je het doen met floor en store managers die weinig tot niet aanwezig zijn.

Daarnaast wordt er veel van je verwacht maar je krijgt daar (bijna) niks voor terug. Minimum loon en wat korting op producten. Vooral het minimum loon nekt de medewerkers bij amac. Er zijn mogelijkheden om je kennis op te krikken en speciale cursussen bij Apple te doen. Maar de mogelijkheid om door te groeien is er alleen als je een interne opleiding van een paar duizend euro volgt, of als je heel goed bevriend bent met iemand in het management team. Jammer, vooral voor Amac, omdat ik tijdens mijn 3 jaar bij dit bedrijf veel collega’s met potentie heb zien vertrekken.

Na 3 jaar verkoopmedewerker was ik het beu mijn nek uit te steken, weinig salaris te ontvangen en geen uitzicht te hebben op een andere, hogere, functie.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Salaris, management, geen doorgroeimogelijkheden
Productieve en erg gezellige werkomgeving
Verkoper (voormalige medewerker) –  Arnhem, NL13 december 2018
Een erg fijne en gezellige organisatie, dat als eigen familie aanvoelt. Men is erg betrokken en de doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden zijn er veel.
Verkoper
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam1 oktober 2018
Leuk om met verschillende klanten in contact te komen. Het bedrijf houdt rekening met studenten
Leuke collega’s
Shop assistant (voormalige medewerker) –  Nederland27 augustus 2018
Je hebt binnen dit bedrijf erg leuke collega’s , het management is wat minder.
Ze betalen het minimale van het minimum en verwachten het maximale..
Zorg dat je goed bent met je managers want alleen dat groei je door.
Niet op kennis of kunde maar op vriendjes politiek. Zorg ook dat als ze je beloftes doen dat je dit op
Papier hebt! Ze willen je namelijk nog wel eens aam het lijntje houden en je perongeluk een verkeerde functie geven.. of een functie die niet bestaat.
Ook doen ze beloftes over bonussen die je uiteindelijk niet krijgt.

Daarbij hebben ze ontzettend veel regels binnen dit bedrijf die niet klantvriendelijk Zijn, hou je je aan de regels van Amac vinden ze het ook niet goed omdat het niet klantvriendelijk is.
wat erg gek is zo kan je het nooit goed doen. Ben je ouder dan 25? Dont try dan vinden ze je te oud
Pluspunten
Je directe collega’s
Minpunten
Laag salaris, 0 uren contracten
top
Verkoper/Adviseur (voormalige medewerker) –  verkoper24 april 2018
kort gezegd gewoon een top bedrijf !
ik zou het zo weer overdoen
Pluspunten
doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Regelmatig wordt er iets voor het bedrijf georganseerd
Logistiek/RMA medewerker (huidige medewerker) –  Utrecht16 april 2018
Heb de vrijheid en ruimte om met ideeën te komen en ben eindverantwoordelijk voor de afdeling.
Leerzaam!
Floormanager (huidige medewerker) –  Den Bosch2 juli 2017
Bij Amac werken doe je niet voor het geld, maar dat doe je om in een stimulerende omgeving met korte lijnen in rap tempo te leren en te verbeteren. Je krijgt hier veel kansen om jouw invloed uit te oefenen op de hele organisatie.
Pluspunten
Korting op Mac, iPad en accessoires
Minpunten
Werken op onregelmatige uren, laag loon
Machinebouw in de jaren '60.
Technisch magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  's-Heerenhoek, ZE26 september 2015
Zwaar werk in de metaalsector. In de jaren '60 minimale arbeidsvoorzieningen, later werd dat beter middels nieuwbouw en structurele veranderingen ten gunste van de werknemers.
Pluspunten
Kameraadschap en Carneval
Minpunten
Fysiek zwaar werk
Een leuke werkplek waar ik veel geleerd heb op het gebied van service en verkopen.
Shop advisor (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom, NB6 april 2014
Een typische werkdag was voor mij de winkel netjes en schoonhouden.
Aanvullen, klanten adviseren en mijn enthousiasme van Apple overbrengen naar de klant.

Ik heb geleerd hoe ik op een juiste manier klanten te woord moest staan, en hoe ik een geschikt product moest koppelen aan de klant aan de hand van een goed verkoop gesprek.
Ik heb geleerd waar service echt voor staat en hoe je het uiterste uit jezelf moet halen om de klant te helpen.

Ik heb de kans gehad om met top collega's samen te werken, zij hebben mij goed ge begeleid en er een leuke ervaring van gemaakt om voor Amac te werken.

Het moeilijkste van de baan vond ik de uitgebreide technische kennis die je onder de knie moest krijgen.
Om de zoveel tijd komt er wel weer een top Apple product uit met nieuwe specificaties.
Het leukste aan me baan was toch wel Apple minded zijn en dat over brengen aan de klant.
In de tijd dat ik voor Amac heb gewerkt heb ik een liefde voor Apple gecreëerd.

Zie meer reviews over Amac

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Amac. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Amac gesorteerd op locatie