Altran Reviews

6 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 479 reviews
verkeerd huwelijk
Medewerker Crediteurenadministratie (voormalige medewerker) –  Utrecht12 juni 2019
Te grote organisatie en te specifiek werk.
Collega's die een foto van een personeelsuitje gaan fotoshoppen om mij er uit te filteren.
Pluspunten
Top chef
Minpunten
Collega's
Enthousiast technologisch bedrijf met onzeker middenmanagement
Projectmanager (voormalige medewerker) –  Utrecht24 mei 2017
Bij Altran kan je hele uitdagende opdrachten doen. Directe managers en account managers zijn zeer betrokken. Contact met collega's is leuk en stimulerend.
Het middelmanagement let sterk op KPI's. Ze vertoont risicomijdend gedrag. Ze bieden geregeld tijdelijke contracten of voor de duur van een opdracht aan. Als je dat geen probleem vindt, dan is het een prima bedrijf om voor te werken in de techniek.
Pluspunten
Beloningsysteem
Minpunten
Risicomijdend ten koste van medewerkers
Inspirerende en dynamische werkomgeving
Stafmedewerker (huidige medewerker) –  Utrecht29 maart 2017
De dynamiek en innovatiegedrevenheid van een startup, ondersteund door de middelen van een sterke multinational. Dat is werken bij Altran in een notendop. Bij mijn start werd ik warm ontvangen, en voelde ik me ondanks de omvang van het bedrijf geen nummertje. Ik heb de vrijheid om mijn eigen tijd en werkzaamheden in te delen, wat ik als ontzettend prettig ervaar. Processen zijn niet strak omkaderd, waardoor je de mogelijkheid hebt om te ondernemen en nieuwe ideeën aan te dragen binnen je functie. Het is een hele resultaatgerichte omgeving, waar je zowel veel vrijheid als veel verantwoordelijkheid krijgt. Daar moet je tegen kunnen, want in je beoordeling telt je output het zwaarst mee. Aan de andere kant wordt er ook heel veel in je geïnvesteerd, bijv. in de vorm van training en scholing, om je op het gewenste niveau te brengen en persoonlijke en professionele groei tot stand te brengen.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden, goede, collegiale sfeer, events
Minpunten
Strakke KPI's
pracht bedrijf!
Stafmedewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht28 maart 2017
Altran is een samenvoeging van een aantal bestaande technologie bedrijven in NL. Het komt uit Frankrijk, maar daar merkt je in de dagelijkse praktijk niet zoveel van.
Veel verschillende technologieën komen bij elkaar. En dat geeft best een leuke dynamiek.
Veel scholing en training. Goede ontwikkelingsmogelijkheden.
Pluspunten
Innovatieve sfeer, goede borrels en gezellige collega's
Minpunten
strakke deadlines
Innovatie en High-Tech Engineering Consulting bedrijf
Financieel Manager (huidige medewerker) –  Utrecht (voorheen Schiphol Oost)14 december 2016
Mijn werkgever is de grote marktleider op het gebied van Innovatie en High-Tech Engineering. In Nederland tellen we zo'n 1000 fte's en wereldwijd zo'n 26000 fte's verspreid over 20 landen. De focus ligt vooral op de consultants, omdat die de directe kostprijs zijn voor de verkopen. De consultants, onze 'Innovation Makers', voorzien al ruim 30 jaar services aan bedrijven in de Aerospace, Automative, Energy, Railways, Finance, Healthcare en Telecom.
Een dag is nooit hetzelfde en daarom steeds een uitdaging om de deadlines van de rapportages na te streven.
De directie zet de lijnen uit en wij als back office trachten de weg naar het doel zo goed mogelijk te bewandelen. Werken in teamverband is erg prettig, waar een ieder zich met zijn kwaliteiten kan ontplooien om zo een toegevoegde waarde te kunnen zijn in het proces. Gezien de strakke deadlines vanuit de Holding dient er een strakke planning en stressbestendigheid te zijn, waarbij het altijd weer een fijn gevoel geeft als deze met het team gehaald zijn.
Pluspunten
Goede secundaire voorwaarden, vrijheid werkindeling met verantwoordelijkheid en loyaliteit, leuk contact met collega's
Minpunten
Reistijd en door strakke deadlines, touwtjes kort houden

Zie meer reviews over Altran

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Altran. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Altran gesorteerd op locatie