Allerzorg Reviews

geen goede sfeer
Verzorgende IG (voormalige medewerker) –  Dronten27 maart 2019
Als stagiair word je alleen gelaten op een route, als er wat gebeurd kon je niemand bellen.
Pluspunten
hart voor de ebwoners
Minpunten
werk word afgeraffeld als de tijd van de bewoner erop zit.
Ervaring
Verzorgende IG (voormalige medewerker) –  Duin en Bollen/ Hillegom/ Hoofddorp17 september 2018
Ik heb 3 jaar bij Allerzorg gewerkt, vanaf juni 2015 als VIG-er.
Onze cliënten waren erg fijn, en hadden een heel hecht team. Helaas is dit alles door het nieuwe management in de Duin en Bollen verschrikkelijk ten nadele van ons en onze cliënten veranderd. 24 uur werken betekende 7 dagen p week paraat staan. Ik werkte gemiddeld 40 uur per week. Bereikbaarheidsdiensten, of je nu de avond en ochtend hebt gewerkt en moest werken, het kon allemaal. Cliënten werden maar aangenomen maar het personeel was er niet. Allerzorg verwachtte gewoon dat je met elkaar als team de verantwoordelijkheid droeg van de cliënten, elk zorgmoment. Dit als gevolg zoveel werkuren. (En ECHT geen rust, je kon elk moment privé gebeld worden, want dan had een cliënt een probleem... Jij bent vanmorgen geweest dus tot het volgende zorgmoment ben jij verantwoordelijk = geen kwaliteit van zorg, geen regels). Reistijd gemiddeld 10 min met de auto, als zorgverlener dan maar op je vrije avond “een paar clienten verzorgen” anders kregen zij geen zorg. Als iedereen nou even meehielp dan was de route toch weer opgelost? Werk privé dus helemaal niet in balans. Ik zelf heb hier een burn- out van gekregen.
Ook had ik te maken met een salaris dat niet tot half werd uitbetaald, iedere keer maar weer een strijd, of “geluk” hebben dat je vele werken dan maar als gewoonlijk werd “beloond” zodat ik mijn huur kon betalen.

Ik moet zeggen dat mijn eerste 2/2,5 jaren prima zijn verlopen bij deze organisatie. Hierna is het helemaal misgegaan. De clienten hebben dit ook gevoeld; ons team is in één halfjaar tijd van 12 naar
  meer... 2 zorgverleners uitgedunt, hebben zelf hun ontslag ingediend hoor, omdat het werk niet meer haalbaar was.

Ondanks hen doorgroeimogelijkheden (maar zelf uitzoekerij) raad ik het absoluut niet aan om hier in deze regio te werken.
Pluspunten
Kleinschalig
Minpunten
Zie tekst
Prima organisatie
ZZP-er (huidige medewerker) –  Hoogeveen30 juli 2017
Werkt correct. Betrokken managers. Correcte uitbetaling.
leuke collega's
Verzorgende IG / planner (voormalige medewerker) –  Leeuwarden17 januari 2017
Veel leuke collega's bij allerzorg. Maar ivm mijn gezin lastig te combineren
waardevol werk
Helpende thuiszorg (voormalige medewerker) –  Biddinghuizen11 januari 2017
Fijn om mensen te ondersteunen in hun dagelijkse leven.
Dingen doen die ze zelf niet meer kunnen.
Gezellige werkuren met de mensen maken.
Pluspunten
flexibel
Minpunten
geen directe collega's
Slechte werkgever
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Nijmegen18 november 2016
Je krijgt een minimaal contract zegge tussen de 12 en 24 uur per week. Je wordt echter structureel veel hoger ingeroosterd, tot wel 50 á 60 uur per week. Het liefst laten ze je 4 dagen achter elkaar een gebroken dienst werken, dus 's morgens on 07.00u beginnen, hopen dat je om 23.00u klaar bent, en dat 4 dagen achter elkaar. Wanneer je hierop aanmerkingen hebt wordt je zonder opgaaf van redenen ontslagen. Wanneer je daar vragen over stelt krijg je je leidinggevende niet te spreken, en worden er allerlei niet onderbouwde argumenten aangevoerd om het ontslag te 'rechtvaardigen'. Hun slogan is 'zorg zoals je voor je naasten wenst', en dat geldt ook voor hun personeel. De behandeling die je als personeel krijgt wens je je ergste vijand niet toe. Zeer slechte werkgever. Ga hier aub niet werken.
Minpunten
te veel om op te noemen
erg leuke baan
Verzorgende C (voormalige medewerker) –  Tegelen6 november 2016
Heb hier met veel plezier gewerkt maar was wel nog aan het opstarten toe ik daar werkte. de collega's waren er leuk
Pluspunten
leuk bedrijf
Minpunten
veel lange routes
leuke baan
Verzorgende C (voormalige medewerker) –  Tegelen7 juni 2016
het was een leuke werkgever maar moest helaas weg na twee jaar.
heb er leuke collega's gehad.
verpleging van personen in de thuis situatie
Verzorgende C (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom26 april 2016
Ik vindt het leuk om voor de ouder wordende mens te verzorgen in hun thuis situatie zodat ze nog zo zelfstandig mogelijk kunnen blijven. We werkten in zelfstandige teams samen en vulden samen met het hele team ons rooster in , je kon voor vragen altijd terecht bij je teamleidster, en het was altijd prettig samen werken .
Het was een leuke afwisselende baan omdat je bij verschillende cliënten komt , waar je goed moet observeren e signaleren plus rapporteren hoe het met de cliënt gaat en of er veranderingen zijn en dit dan ook signaleren en in de rapportage schrijven of je teamleidster inseinen bij problemen , de familie en de huisarts.
Pluspunten
afwisselend werk
Functieverschil wijkverpleegkundige is er niet
Wijkverpleegkundige (voormalige medewerker) –  Dronten24 april 2016
Jammer dat Allerzorg niet mee gaat in de accenten te leggen in functieverschil tussen mbo en hbo verpleegkundigen. Niveau 5 halen, 4 betalen. Ik ben om die reden vertrokken. Heel thuiszorg Nederland is druk bezig met hbo-v'er s de meerwaarde te geven die passend is bij een bachelor opleiding. Alleen Allerzorg denkt er anders over. Gemiste kans voor allerzorg en is straks wel een eis.
lieve cliënten
Zorgassistente (voormalige medewerker) –  Lelystad12 april 2016
in de eerste jaren een bedrijf waar je intern opleidingen kon doen waardoor het werk variabel werd en waardoor je de cliënten meer van dienst kon zijn, door de bezuinigingen werd dit steeds meer terug gedrongen
waardevol en dankbaar (zwaar) werk
Huishoudelijke hulp/thuiszorg (voormalige medewerker) –  Zeewolde14 maart 2016
Een paar uurtjes in de week de cliënt helpen bij lichte- en zware huishoudelijke werkzaamheden, zoals; stoffen, stofzuigen, dweilen, toilet en badkamer schoonmaken, planten verzorgen, ramen zemen, wasgoed verzorgen, strijken etc.
Tussen door even tijd om samen met de cliënt; koffie/thee te drinken en een gezellig gesprek of een luisterend oor te bieden.
Pluspunten
leuk, waardevol, dankbaar werk
Minpunten
lichamelijk zwaar werk
Stressvolle baan maar met een positieve kijk
Teamleider huishouding (voormalige medewerker) –  Lelystad, FL22 januari 2016
De leukste baan die ik gehad heb, veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid.
Veel geleerd, zeker het omgaan met mensen van verschillende leeftijden en bereiken wat ik moest doen en toch goed contact hebben met iedereen. Elkaar waarderen
Super leuke collega's.
Pluspunten
zelfstandigheid
Minpunten
geen feedback van het hoofdkantoor
zeer tevreden
allerzorg (voormalige medewerker) –  Emmeloord, FL16 oktober 2015
een top organisatie, met hele fijne collega's, en doorgroei mogelijkheden
Zinvol en dankbaar werk
Huishoudelijk medewerker (voormalige medewerker) –  Dronten, FL30 september 2015
Ondanks dat huishoudelijk werk niet op mijn lijf geschreven is vond ik het, vooral vanwege de omgang met ouderen, dankbaar en zinvol werk.
Pluspunten
Eigen tijd in kunnen delen.
gezellige werkomgeving bij de mensen thuis
Huishoudhulp (voormalige medewerker) –  Swifterbant11 mei 2015
werken bij de client thuis. huishoudelijke en signalerende taken rondom de zorg die je levert.
Ik heb geleerd naar de wensen van de client te handelen.
Zelfstandig werken.
Moeilijk of beter lastig is soms aan ALLE wensen van de client te kunnen voldoen aangezien het vaak om ouderen gaat.
En het leukste van het werk was juist het contact wat je opbouwt met de client
gezellig
Hulp en ondersteuning in het huishouden (voormalige medewerker) –  Nieuwegein, UT13 maart 2014
het is dat ik ging verhuizen anders had ik er denk ik nog gewerkt
het was een gezellige organisatie waar je zelfstandig moest werken
Pluspunten
gezellige kerst feesten
Minpunten
learned a lot about management
Team manager (voormalige medewerker) –  Nieuwegein14 december 2013
My morning started around 7am. I will visit 10 clients and assist them in their daily live with any medical needs.
After my round i get to the office and make calls to doctors and nurses who are involved in the clients treatment. Sometimes the treatment needs to be changed or i have worries about the treatment.
In the afternoon i meet with my director or have meetings with my staff. I also plan coaching and interviews in the afternoon.
late in the afternoon i will adjust the weekly schedules for the clients and make new monthly schedules for the staff.
Sometimes late in the afternoon i visit patients who are in palliative care.
Pluspunten
working with clients.
Minpunten
Long hours
doe bij de mensen thuis de huishouding
huishoudelijkehulp (huidige medewerker) –  Duin en Bollenstreek17 maart 2013
Werk bij de clienten thuis, en doe daar alle voorkomende werkzaam heden.
Het voordeel van dit werk is.
dat er geen dag het zelfde is.
Je maakt leuke dingen mee ,en soms wat mindere leuke dingen.
Pluspunten
je kunt met de client overleggen over de tijden
Minpunten
het is zwaar werk
huishoudelijke hulp bij oudere thuis
huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  harderwijk9 januari 2013
het was altijd gezellig bij de mensen thuis
heb geleerd dat je niet overal in moet trappen wat ze beloven
de directie deugd van geen kant
mijn collega's ken ik niet
er was niks moeilijk aan deze baan wat ik kan bedenken
het leukste van deze baan vond ik dat het zo gewaardeerd werd door de clienten waar je werkte

ik zal het niemand aanrade om bij dit bedrijf te gaan werken want je wordt daar echt behandelt als oud vuil ik moest via de uwv horen dat ik niet meer in dienst was terwijl ik net geopereerd was aan mijn arm en van niemand hoorde je ook maar niks

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Allerzorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Allerzorg gesorteerd op locatie