Alfa Accountants en Adviseurs Reviews

Gevarieerde baan met veel zelfstandigheid
Assistent Accountant (huidige medewerker) –  Nijverdal11 april 2018
Inmiddels werk ik een jaartje als assistent accountant bij alfa. Het werken bij Alfa bevalt erg goed, ik voel me serieus genomen als collega en kreeg snel veel verantwoordelijkheid en vrijheid in mijn werk. Intern zijn genoeg doorgroeimogelijkheden. De sfeer op kantoor is altijd goed en collega's staan altijd klaar om je te helpen.
Mooie organisatie
Assistent Accountant (huidige medewerker) –  Bennekom10 april 2018
Alfa is een mooie organisatie waarbij de medewerkers centraal staan. Er is veel aandacht voor individuele ontwikkeling dat maakt het een lerende organisatie. Ook is het een groeiende organisatie waarbij er altijd ruimte voor uitbreiding is.
Alfa is een prettige organisatie om te werken waarbij mens- en resultaatgericht werken hand in hand gaan.
Stagiair (huidige medewerker) –  Wageningen6 maart 2017
Alfa heeft oog voor haar personeel. Fijn om te merken dat er geïnvesteerd wordt in persoonlijke effectiviteit, vitaliteit en groei.
Een lerende organisatie waarbij ontwikkeling, plezier en uitdaging sleutelwoorden zijn
HRM-adviseur (huidige medewerker) –  Wageningen6 maart 2017
Alfa staat letterlijk dichtbij haar medewerkers. Dit merk ik in de oprechte interesse die collega's in elkaar tonen. Mede dankzij de aanwezigheid van de MEBO-regeling bestaat er een cultuur waarbij de medewerkers samen tot een mooi resultaat voor zichzelf en de klant willen komen.

Ten slotte durft Alfa vooruitstrevend te zijn, gunt het medewerkers de mogelijkheid om mee te groeien en wordt er veel ruimte voor initiatieven geboden.
Pluspunten
Organisatiecultuur, ontwikkelingsmogelijkheden, uitdagingen
Minpunten
Uitstraling
Mooi bedrijf, leuke collega's en een top werksfeer.
HRM adviseur (huidige medewerker) –  Wageningen6 maart 2017
Alfa is een mooi bedrijf met hart voor mensen (zowel klanten als collega's). Investeren veel in training en opleiding en hebben een gezonde ambitie om te groeien. Ook vooruitstrevend m.b.t. IT en het doorontwikkelen van de organisatie. Misschien niet de best betaalde werkgever, maar wel goede arbeidsvoorwaarden. Bovendien een werkgever die ontwikkeling en een gezonde werk-/privébalans stimuleert en waar mensen met veel plezier werken.
Pluspunten
Werksfeer, Alfa Academie, Decentraal, Goed leiderschap
Leuke werkgever
Assistent Accountant (voormalige medewerker) –  Meppel14 januari 2013
Goede ontwikkelingsmogelijkheden, goede werksfeer, prettige collega's, goede verhouding werk-prive mogelijk,
niet altijd goed anticiperend op toekomstige ontwikkelingen (gelet op uitspraken bij aannemen).
Pluspunten
prettige werksfeer
Minpunten
toezeggingen niet nagekomen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Alfa Accountants en Adviseurs. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,6

Reviews over Alfa Accountants en Adviseurs gesorteerd op locatie