Alfa Accountants en Adviseurs Reviews

Veel geleerd over vak en mijzelf
Relatiemanager en lid MT (voormalige medewerker) –  Wageningen1 februari 2019
Volop mogelijkheden om jezelf te ontplooien. Ontwikkelmogelijkheden worden goed gefaciliteerd.
Mogelijkheid om financieel in bedrijf te participeren
Pluspunten
Ondersteuning en prikkels om jezelf te ontwikkelen
Minpunten
Kwaliteit capaciteit enkele managers/directieleden
Gezellige collega's en leuk team om in te werken
Assistent accountant agrarisch / klantbeheerder (voormalige medewerker) –  Groningen23 mei 2018
Ruim 36 jaar gewerkt voor Alfa. Veel wisselingen meegemaakt in directie en automatisering. Steeds goed meegegaan met de tijd. Leuke collega's en goede werksfeer. Echter de steeds toenemende wettelijke en ook bedrijfsmatige regels die werden opgelegd, maakten het werk wel steeds intensiever en lastiger.
Het was steeds alert zijn en goede afspraken maken, ook met klanten.
Pluspunten
Goed team als collega's met prettige werksfeer.
Minpunten
De steeds "strengere" regeltjes en het kwaliteitsniveau halen wat Alfa voor ogen stond.
Gevarieerde baan met veel zelfstandigheid
Assistent Accountant (huidige medewerker) –  Nijverdal11 april 2018
Inmiddels werk ik een jaartje als assistent accountant bij alfa. Het werken bij Alfa bevalt erg goed, ik voel me serieus genomen als collega en kreeg snel veel verantwoordelijkheid en vrijheid in mijn werk. Intern zijn genoeg doorgroeimogelijkheden. De sfeer op kantoor is altijd goed en collega's staan altijd klaar om je te helpen.
Mooie organisatie
Assistent Accountant (huidige medewerker) –  Bennekom10 april 2018
Alfa is een mooie organisatie waarbij de medewerkers centraal staan. Er is veel aandacht voor individuele ontwikkeling dat maakt het een lerende organisatie. Ook is het een groeiende organisatie waarbij er altijd ruimte voor uitbreiding is.
Alfa is een prettige organisatie om te werken waarbij mens- en resultaatgericht werken hand in hand gaan.
Stagiair (huidige medewerker) –  Wageningen6 maart 2017
Alfa heeft oog voor haar personeel. Fijn om te merken dat er geïnvesteerd wordt in persoonlijke effectiviteit, vitaliteit en groei.
Een lerende organisatie waarbij ontwikkeling, plezier en uitdaging sleutelwoorden zijn
HRM-adviseur (huidige medewerker) –  Wageningen6 maart 2017
Alfa staat letterlijk dichtbij haar medewerkers. Dit merk ik in de oprechte interesse die collega's in elkaar tonen. Mede dankzij de aanwezigheid van de MEBO-regeling bestaat er een cultuur waarbij de medewerkers samen tot een mooi resultaat voor zichzelf en de klant willen komen.

Ten slotte durft Alfa vooruitstrevend te zijn, gunt het medewerkers de mogelijkheid om mee te groeien en wordt er veel ruimte voor initiatieven geboden.
Pluspunten
Organisatiecultuur, ontwikkelingsmogelijkheden, uitdagingen
Minpunten
Uitstraling
Mooi bedrijf, leuke collega's en een top werksfeer.
HRM adviseur (huidige medewerker) –  Wageningen6 maart 2017
Alfa is een mooi bedrijf met hart voor mensen (zowel klanten als collega's). Investeren veel in training en opleiding en hebben een gezonde ambitie om te groeien. Ook vooruitstrevend m.b.t. IT en het doorontwikkelen van de organisatie. Misschien niet de best betaalde werkgever, maar wel goede arbeidsvoorwaarden. Bovendien een werkgever die ontwikkeling en een gezonde werk-/privébalans stimuleert en waar mensen met veel plezier werken.
Pluspunten
Werksfeer, Alfa Academie, Decentraal, Goed leiderschap
Leuke werkgever
Assistent Accountant (voormalige medewerker) –  Meppel14 januari 2013
Goede ontwikkelingsmogelijkheden, goede werksfeer, prettige collega's, goede verhouding werk-prive mogelijk,
niet altijd goed anticiperend op toekomstige ontwikkelingen (gelet op uitspraken bij aannemen).
Pluspunten
prettige werksfeer
Minpunten
toezeggingen niet nagekomen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Alfa Accountants en Adviseurs. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,6

Reviews over Alfa Accountants en Adviseurs gesorteerd op locatie