Alfa & Zorg Reviews

Zelfstandig kunnen werken, planning zelf aanpassen in overleg met cliënten, flexibel zijn erg belangrijk
Huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  Nijmegen22 januari 2019
Ik werk voor Alfa & Zorg sinds 2018 heb geen slechte ervaringen met dit bedrijf voor mij werkt het om op deze manier te werken omdat er veel eigen initiatief en zelfstandigheid wordt gevraagd van je als medewerker dat stukje past bij mij.

Er zijn wel wat puntjes waar aan gewerkt kan worden zoals bijv. goede vervanging als je vrij bent, op het moment wordt verwacht dat je als medewerker dit oplost met de cliënt ivm uren waar cliënt recht op heeft, helaas kan je niet altijd alle uren inhalen als medewerker bij de vaste cliënten al probeer je dat wel.

Betere bereikbaarheid voor zowel de cliënten als voor de medewerkers.

Ik vind het persoonlijk prettiger als er contact met je opgenomen wordt als je planning veranderd ipv je planning iedere keer checken bij het medewerker portaal online.

Ik werk nog steeds met plezier bij Alfa & Zorg maar er wordt inderdaad veel van je verwacht als medewerker.
Pluspunten
Zie Review
Minpunten
Zie Review
6 februari 2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze feedback. We vinden het goed te horen wat jouw ervaringen zijn. We waarderen je feedback en zullen je inzichten gebruiken om de dingen nog beter te maken voor onze medewerkers.

Goede samenwerking
Medewerkster thuiszorg (voormalige medewerker) –  Spijkenisse18 oktober 2018
Met veel plezier gewerkt. Kreeg ook een mooi verleng contract maar zelf andere keuze gemaakt. Van cliënten veel positieve reactie mogen ontvangen zagen mij liever niet gaan. Het is jammer dat thuiszorg toch nog een ondergewaardeerd vak is en jammer dat het geen vaste uren contract kan bieden. Ook voor veel cliënten blijft het toch moeilijk als er veel verloop van personeel is.
Pluspunten
eigen tijd indelen
Minpunten
Flex contract - Veel verloop van personeel
Enthousiast team, groeiend, sociaal en ondernemend
Administrateur (voormalige medewerker) –  Weesp19 oktober 2017
Een sterk groeiende instelling, ze hebben aandacht voor cliënt en medewerkers. In de thuiszorg zijn veel veranderingen, daar moeten zij ook mee omgaan. Dus dynamisch maar wel met aandacht voor elkaar!
Pluspunten
Informeel, veel ontplooiing, dynamisch
Minpunten
Geen gespreid bedje, veel initiatief gevraagd.
6 februari 2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze feedback. We zijn blij te horen wat jouw ervaringen zijn. We waarderen je feedback en zullen je inzichten gebruiken om de dingen nog beter te maken voor onze medewerkers en cliënten.

Superleuk vakantiewerk
Medewerker huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  Almere10 oktober 2017
Erg leuk vakantiewerk gedaan in Almere Haven.
Volle werkweken en aardige cliënten.Natuurlijk wel aanpoten; hard werken, ook al is het 30 graden buiten.
Betalingen en loonstroken netjes volgens afspraak ontvangen.
Planbureau ook goed te bereiken per mail of telefoon.
Pluspunten
Aardige cliënten die dankbaar zijn voor jouw hulp
Ervaring Alfa&Zorg
Alfa-hulp (voormalige medewerker) –  de bollenstreek21 mei 2017
Geachte Heer/Mevrouw,

Ik heb dit werk heel zwaar gevonden omdat ik de hele dag hetzelfde moest doen en de hulp was van alle klanten.
sommige waren erg labiel of wilde het hele huis in een paar uurtjes gedaan hebben.

Ook moest je van hot naar her rijden op eigen kosten en had je heel weinig eigen tijd om van het ene adres naar het andere te gaan.
De bereidheid en het omgaan met de klanten vraagt ontzettend veel van je, zo kreeg je met personen te maken die veeleisend of extreem gedrag vertoonde waar je dan mee om moest gaan , ook waren de kinderen van de oudere klanten vaak bemoeizuchtig of controlerend.

Alfa&Zorg behandelde de klant als koning , maar nam het niet of nauwelijks voor de werknemers op.
Vaak ging er iets mis door te weinig mensen op de planning afdeling.
Financieel gezien was het absoluut onderbetaald en slecht geregeld, als de klant afbelde dat zat ik zonder inkomen en was er vaak geen ander adres waar je heen kon gaan.

Kortom ik heb het met veel moeite en ook tegenzin gedaan.
Pluspunten
Soms had je hele aardige klanten, ik kon het werk goed combineren met mijn kinderen
Minpunten
Slechte arbeidsvoorwaarde, geen klant, geen geld, het vraagt teveel van de medewerkers aan flexibiliteit
17 januari 2019

Weinig contact
Thuiszorgmedewerker (voormalige medewerker) –  Spijkenisse19 mei 2017
Te weinig contact. Ik vind dat ze vaker op moeten nemen als jij belt.
Pluspunten
Flexibele werktijden
Minpunten
Weinig contact
17 januari 2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van deze feedback. We vinden het jammer te horen dat je ervaring niet zo positief is geweest als we gehoopt hadden. We waarderen je feedback en zullen je inzichten gebruiken om de dingen nog beter te maken voor onze medewerkers. We hebben geïnvesteerd in betere bereikbaarheid! Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring.

Ouderen gezelligheid bieden
Huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  Weesp31 oktober 2016
Iedere dag is een uitdaging.
De ouderen waarderen het wat je doet.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Alfa & Zorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Alfa & Zorg gesorteerd op locatie