ALDI Reviews

154 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 5.074 reviews
Respectloos
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  IJmuiden6 maart 2019
Ik heb in verschillende suppermarkten gewerkt met plezier geen problemen werk hard vindt het leuk werk kon aan het werk bij aldi ijmuiden was supper blij maar toxh het was verschrikkelijk er wordt tegen je geschreeuwd ze houden je de helletijd in de gaten ze worden snel boos geen complimenten moet je voorstelen dat voor veel jonge kinderen zon baan mischien hun eerste werk plek is en moeten ze dit meemaken zelfs de klanten1 haden er last van en zeiden het tegen mij van dat ze het niet normaal vinden en dit al voor de zoveelste x voor kwam en ik was er niet mee eens en he het ook aangegeven en toen vervolgen was me contact niet verlengd met reden niet flexivel1 genoeg terwijl ze wisten ik was studend en ben zo aangenomen terwijl het te maken had met feit dat ik het niet normaal vondt dat er tegen me geschreeuwt werd en ik daar niet van gediend was een andere menager die daar werktw was er ook totaal niet mee eens dat me contract niet verlengd werd en hij heeft vervolgens er ook wat over gezegt maar ik vindt het gwn veeschrikkelijk dat dit kan mijn everaing bij de aldi en raad het echt af
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Ze gaan respectloos met je om
Rustige werksfeer, maar
Medewerker (voormalige medewerker) –  Raalte13 februari 2019
De ervaring toen ik bij de aldi werkte tijdens werk tijden was zeer plesant. De nadelen zijn meer helaas. Zo is de baas te veel ijsend, moet je een hele lijst aan productencodes uit je hoofd leren en wordt er raar naar je gekeken wanneer je naar een code vraagt. Je word slecht ingewerkt, er word verwacht dat je unhumaan snel kan inpakken en dat kon ik helaas niet volgens die enge vend van een baas. Die eene met die drugs opstaande ogen.
Pluspunten
Zie beschrijfing
Minpunten
Zie beschrijving
Worst company I ever worked for.
Sales Associate (voormalige medewerker) –  9290 Transit dr6 februari 2019
Aldi was by far with no exceptions the single worst company I ever worked for. The only good thing about Aldi was the pay, but for that they expect you to give them your soul.
Pluspunten
Zero, zip, nada
Minpunten
Everything
was een erg leuk e en gezellige tijd
Caissière / inpakker (voormalige medewerker) –  Haaksbergen24 januari 2019
fijn personeel erg mooie winkel toen in mijn tijd moest je alle artikel codes uit het hoofd kennen dat was wel moeilijk in het begin
Pluspunten
kon er heen op mn fiets
Minpunten
vaak invallen voor ander personeel en dan moest je naar ander filiaal
Strakke organisatie, weinig ruimte voor discussie
District Manager (voormalige medewerker) –  Zaandam23 januari 2019
Interessant bedrijf, waar zeer hard wordt gewerkt. Mooie ontwikkeling meegemaakt in klantgerichter werken en handelen. Cultuuromslag was nodig bij de medewerkers, van hoog tot laag.
Helaas soms te weinig ruimte voor een discussie over hoe het doel te bereiken.
Goede, fijne werkgever
Filiaalleider (huidige medewerker) –  Diversen20 januari 2019
Inmiddels 10 jaar in dienst bij Aldi, dus het is een fijne werkgever anders houd je het niet zo lang vol. Je moet wel om kunnen gaan met druk en er niet vies van zijn om af en toe aan te pakken.
Pluspunten
Goed salaris, veel aspectem heel goed geregeld
Minpunten
Er gebeurd (in mijn optiek) onvoldoende om medewerkers door te laten groeien
prima
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Groningen18 januari 2019
Er is altijd werk te doen bij de Aldi. Met veel jaren met veel plezier gewerkt.
nice work
Replacement Manager (voormalige medewerker) –  vlijmen17 januari 2019
Loads of work to do and loved it to work with all the different people. Also loved my co workers who made the days fly by. After 2 months working there got promoted and got a good course in ALDI to make sure I knew what to do.
Pluspunten
lovely co workers
Minpunten
less lovely co manager
Heb er veel geleerd
Bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Den Helder15 januari 2019
Het enige wat goed was aan dit bedrijf is dat je er veel geld kon verdienen
Pluspunten
geld
Minpunten
niet gezellig
geen fijne werkplek
Medewerker kassa (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom13 december 2018
het is geen leuke baan. je wordt gebruikt als een slaaf
slecht
Vervangend Filiaalleider (voormalige medewerker) –  culemborg bv5 december 2018
je verdient dan wel goed en je hebt over het algemeen hele leuke collega's maar je prive leven word kapot gemaakt en als je een keer nee zegt heb je de poppen aan het dansen
Pluspunten
salaris
Minpunten
lange werkdagen, geen erkenning, slechte behandelng van personeel
goed werk sfeer
Orderpicker/magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Roermond30 november 2018
niks aan toe te voegen geweldige collega,s goede werk sfeer
Horrorbedrijf!
Assistent bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Sneek26 november 2018
Er wordt 1 ster geveven, omdat ik in een leuk team heb gewerkt.

Vanaf dag 1 als assistent bedrijfsleider gewerkt en er werd beloofd om omhoog te kunnen groeien. Daar is totaal niks van waar! De districtleiders in Friesland (regio Leeuwarden, Sneek, Lemmer) zijn een stelletje leugenaars bij elkaar. Ze houden je aan het lijnte en het komt er uiteindelijk op neer dat ze je gewoon voor twee jaar nodig hebben en dan lig je er uit.

En dan nog over het salaris gesproken. Er wordt gezegd dat je bij de Aldi een mooie bonus krijgt, en dat is waar. Maar als assistent bedrijfsleider wordt je in schaal B gezet (dit is verkoopmedewerker). Totale waanzin natuurlijk, want officiel hoor je in D, E te vallen. Dus mensen, wees gewaarschuwd!

Overwerken is een pre. Tijdens het sollicitatieproces werd aangegeven dat je overuren mag laten uitbetalen. Maar na een tijdje wordt er aangegeven dat het Aldi teveel geld kost om die uren te laten uitbetalen en vrij nemen mag absoluut niet. Gevolg, zo'n 200 overuren. Wees gewaarschuwd mensen! De reden dat ze mensen een zo weinig mogelijk uren contract geven, heeft met de bonus te maken. Deze ligt namelijk een stuk lager in vergelijking met een 40 uur contract.

Sinds kort heeft Aldi ook een inkloksysteem. Maar deze hangt er inprincipe voor de sier. Er worden alleen uren uitbetaald die je daadwerkelijk staat ingepland. Een kwartiertje overwerk moet eerst handmatig worden aangepast, wat vaak niet gebeurt.

Al met al wordt er veel gepromoot dat je veel verdiend, maar schijn bedriegt. Wees gewaarschuwd en het is ook verstandig dat de pers weer een
  meer... rondje gaat kijken bij de Aldi!!  minder
hulpzaam
Kassamedewerker/Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Blokker14 november 2018
Ik heb hier niet lang gewerkt omdat de tijden voor mij niet uitkwamen met mijn dagelijkse activiteiten. De sfeer was altijd heel prettig omdat ik altijd hulp kreeg als ik dat vroeg.
Goede werkgever
Filiaal Manager (voormalige medewerker) –  .13 november 2018
Compensatie zeer goed. Medewerkers krijgen veel ruimte om zelfstandig beslissingen en verantwoordelijkheid te nemen.
Minpunten
Werkdruk
goed spaarbaantje
Parttime medewerkster (voormalige medewerker) –  Elsloo8 november 2018
voor een jongere die geen keuze kon maken voor de studie keuze is Aldi een geschikte baan om snel te kunnen sparen. het is hard werken en veel regels. als je leuke collega´s hebt scheelt heel veel. 6 dagen in de week van 8 tot 18 uur zijn zware dagen, maar waard op je loonstrook.

vrij vragen is vaak lastig, vaak overwerken, vaker bij andere filialen moeten werken.
Pluspunten
leuk loon
Minpunten
lange dagen
Hoge werkdruk
Algemeen medewerker (voormalige medewerker) –  Nijmegen6 november 2018
Weinig personeel inzetbaar betreft aantal klanten .
Pluspunten
Extra bonus bij meer omzet
Minpunten
Zwaar werk
Management ontoereikend.
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Zaandam3 november 2018
Ruim een jaar geleden ben ik daar als chauffeur weg gesaneerd want contracten werden niet verlengd. Er zat zelfs een crisismanager bij de afdeling transport. Want het ging niet zo goed met de Aldi.

Management met een vooruitziende blik had kunnen zien aankomen dat de vergrijzing niet valt te stoppen en er steeds moeilijker aan personeel valt te komen.

En nu kunnen ze niemand meer vinden hahahahaha.
Precies wat ik ze toen al vertelde.

Gelukkig nu een veel prettiger baan met beter salaris, betere arbeidsvoorwaarden, prettiger omgang met personeel en minder fysiek belastend.

Dit noem ik KARMA
Pluspunten
Minpunten
Oud en onveilig magazijn
mooi bedrijf
filiaalleider (voormalige medewerker) –  zuid nederland17 oktober 2018
mooi bedrijf helaas destijds door prive omstandigheden afscheid moeten nemen zou zo weer terug willen
Pluspunten
duidelijke lijn goed beloning
Je moet het willen
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam16 oktober 2018
ALDI is een bedrijf waar je goed leert over wat hard werken inhoudt.
Je wordt in het diepe gegooid en dat is iets waar je mee om moet kunnen gaan. Het is normaal om niet alleen hard, maar ook over te werken, want gedurende de dag komt het werk niet altijd even gemakkelijk af omdat je met weinig personeel staat.

Het enige voordeel van minder personeel (naast een evt iets hechter team), is wel dat je een mooi salaris krijgt. Alhoewel het huidig salaris naar mijn mening eigenlijk nog steeds niet voldoende is, want het werk wat ertegenover staat doet nagenoeg elke euro die je hebt verdiend teniet.

Een groot gedeelte van het werk wat je moet doen kan fysiek zwaar belastend zijn, vooral na langere tijd. Dit is echt iets om goed bij stil te staan, want de vracht is er elke dag.

Mits je in jouw betreffende filiaal leuke collega's hebt, maakt dit het werk wel fijner. Het team is dan namelijk hecht en helpt elkaar graag.
Dit kan ook verlichtend werken op de vloer.

Er zijn wel wat doorgroeimogelijkheden en dit KAN vrij snel gaan, maar dat hangt af van het management en jou; hoe hard je werkt, hoeveel je bereid bent om in de zaak te steken en of het je desbetreffende leidinggevende ook niet voorbijgaat.

ALDI is niet bepaald modern als het aankomt op processen; heel veel dingen worden nog steeds op losse blaadjes geschreven en het kassa/computersysteem dateert uit net na de Middeleeuwen.

Het ligt voornamelijk aan het management en de overige collega's die in jouw specifieke winkel werken of je het leuk of niet leuk gaat hebben. Hard werken doe je sowieso, maar
  meer... als je een paar extra handen hebt die uit de mouwen worden gestoken kan dit wel enigszins verlichtend zijn.

Hoop dat dit helpt.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Hoge werkdruk, fysiek zwaar, weinig personeel

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ALDI. Onze community staat klaar om te antwoorden.