Bekijk alle 1.482 reviews
Leuk bedrijf
Simpele trucks

Komt veel in de stad
Pluspunten
Vroeg klaar
Minpunten
Verwacht geen luxe
Na een halfjaar werken bij de Aldi, heb ik de handdoek in de ring gegooid. Voor mij was het chaotisch, er zat absoluut geen structuur binnen het filiaal. Iedereen deed maar wat, omdat de belofte over het inleren niet waar wordt gemaakt. Je moet er wel tegen kunnen. Persoonlijk ben ik iemand die graag gestructureerd te werk gaat, dat kon ik hier niet vinden. Er waren vaak problemen die niet bij de bron aangepakt werden. Persoonlijk heb ik wel een goede ervaring met hogerop, ik kon goed bespreekbaar maken waar ik tegenaan liep. Wel moet er nog veel veranderen!
Pluspunten
Minpunten
Chaotisch, ongestructureerd, slechte privé/werkbalans
Het is niet de beste plaats om een baantje te nemen maar het betaald wel redelijk voor de werkzaamheden.
Het is een goede plek om te werken, maar het kan een stuk beter. De werkdruk is hoog. Je hebt 3 euro vergoeding boven op je loon als je werkt tussen 10:00 en 15:00 of tussen 15:00 tot 20:00
Pluspunten
geld voor lunch
Minpunten
lange dagen, veel werkdruk
Iedereen was daar bereid om je te helpen hoe je het snelst kon verzamelen
Pluspunten
nvt
Minpunten
zware werkdagen
Je doet vaak bij de aldi hetzelfde maar toch leer je bijna elke dag wel weer nieuwe dingen erbij en dat maakt het werk wel goed.
Ik ervaarde toendertijd een hoge werkdruk. Maar het salaris is daar ook wel naar. Toen een hele vervelende regiomanager, die inmiddels ontslagen is.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Hoge werkdruk
Het pushen van de top naar beneden geeft een hoop stress, je kan het bijna nooit goed doen. Het word haast een strijd van winkel tegen de district leider/leidster. Terwijl iedereen hard werkt,(waar niets mis mee is) is de waardering ver te zoeken.
Ik heb hier van mijn zeventiende tot mijn negentiende met plezier gewerkt. Ik vond het fijn dat je als filiaalmedewerker niet de hele dag hetzelfde taakje uitvoert en dat je dus afwisseling hebt. Je weet precies waar je aan toe bent en wordt in het begin goed begeleid. Dit zal niet precies hetzelfde zijn bij alle filialen, maar ik ga ervan uit dat hier bepaalde protocollen/regels voor zijn.
Voor chauffeurs een goed bedrijf als je vrije tijd belangrijk vind
Ik heb er 21 jaar met veel plezier gewerkt. Het ook moderner zien worden, en de werkomstandigheden zien veranderen. Al met al een superman!!
Pluspunten
Je heb doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Geen ouderenbeleid, hard werken to je 67e
Ik ben hier al enkele jaren werkzaam geweest, zelfs het langst volgehouden wat betreft bijbaan. Ik ben zo blij dat ik eindelijk kan stoppen. Ik werd oorspronkelijk alleen voor in het weekend aangenomen, wat het eerste jaar goed ging. Toen gingen ze mij onder schooltijden inplannen, wat ze nog altijd tegen mij gebruiken als voorbeeld van zogenaamde werkweigering. Nu wordt ik onder druk gezet ontslag te nemen omdat ze te weinig personeel hebben op mijn locatie.
Het is zeer leuk werken bij de Aldi en er heerst een gezellige werksfeer.
Twee jaar gewerkt. Maar desondanks zonder pardon ontslagen. Apparatuur en pand waren zeer verouderd en versleten. Manager luisterde niet en dacht alleen aan tempo. Ook al zei je dat je last had van iets. Pallets komen instabiel aan. En voor het minimale salaris is het veel te arbeid intensief. Je krijgt geen korting in pauzes die maar een kwartier duurt voor de gehele dag.
Qua salaris is Aldi heel goéd, maar begrip naar medewerkers toe, hoo máár..
Vriendjespolitiek is óók ter sprake!!!
Ik werk inmiddels 2 jaar bij de aldi als vervangend filiaalleider. Ik ben zelf 22 jaar. Ik doe dit naast m’n opleiding en dus vooral in het weekend/vakanties/feestdagen. Het betaald hartstikke prima. Het werk is afwisselend, ik krijg veel verantwoordelijkheid, soms iets te veel. Onze groep is ontzettend gezellig. Het is dan ook een druk filiaal dus je werkt vaak samen met veel collega's. Hoe jonger hoe meer je gewaardeerd wordt, dat wel.. Dit komt vooral doordat de kosten bij jongeren veel lager zijn. Maar daar zit ik niet mee. Echt een prima baantje om erbij te doen!
het is erg gezellig om bij de ALDI te werken maar je moet er wel je schouders onder zetten
Voor je salaris moet je zeker bij de Aldi zijn. Werksfeer en werkdruk is per filiaal verschillend
Heb er met plezier gewerkt.
Helaas ging de Aldi stoppen met het samen werken met propers waar door ik er helaas weg moest.
Werk was prima te doen, fysiek wel redelijk zwaar wanner je niks gewend bent. Hoge werkdruk van management en een aantal onredelijke regels.
Er was een goede werksfeer en ik kreeg goed betaald.