Albron
Review over Albron van een medewerker

Weinig privacy in dit bedrijf. Houden geen rekening met je.

31 augustus 2019
Als je een keer ziek bent houden ze geen rekening met je en hebben ze geen medeleven ook al heb je van van alles last en zeg je dat je dezelfde dag naar de dokter gaat willen ze nog dat je dezelfde dag na de dokter weer terugkomt.
Gaan er ook wel te veel over door van wat je nou hebt wat je er tegen doet hoe lang het duurt etc. Sommige mensen delen het niet graag.

Ook zijn er veel mensen die van ver komen en daar houden ze ook geen rekening mee.

Natuurlijk maakt het ook uit waar je bij Albron zit want ik heb gehoord dat het in Zandvoort wel normaal gaat.

Maar bij de Eemhof zeker niet.

Dat zei te kort aan personeel komen word jouw last.
Pluspunten
fooi word verdeelt onder personeel
Minpunten
werkdruk
Vergelijkbare reviews
16 januari 2020
Zelfde functie
Bedieningsmedewerker (voormalige medewerker) - Zandvoort
Als gewone mederwerker lopen de hogere over je heen ook de collega’s die er langer werken geen aanrader
28 juli 2019
Zelfde functie
Bediening (voormalige medewerker) - Westerhoven
Ik had hele lieve werkgevers die ook echt luisterde naar wat voor werk je wilde doen.
Ik deed op verschillende plekken bediening, in restaurants, snackbar en grand café.

Bij allemaal kreeg je van ten voren super duidelijke instructies van wat je wel en niet moet doen.

Super chille mensen als je weinig ervaring heb en je laat iets vallen is het helemaal niet erg.

Je mag hele dag gratis drinken van het fris, in de pauzes kon je kiezen voor 5 euro pizza of lunch in de kantine voor een klein prijsje.

Je mag als vakantie medewerker daar blijven slapen in de bungalows voor werknemers en stagiaires.

Wat ik wel wat jammer vind was dat ik tot zover ik weet de enigste donkere persoon was die daar verbleef.

Ik kreeg wel laag salaris.
Pluspunten
Goedkoop lunchen, aardige collega's
Minpunten
Werktijden, salaris
31 augustus 2019
Zelfde locatie
Financiele administratief medeweker (huidige medewerker) - Zeewolde
Je leert er omgaan met een enorme werkdruk en geen dag is hetzelfde. Er komt altijd wat tussendoor naast de standaard werkzaamheden.