Reviews voor Cateringmedewerker (m/v) bij Albron

27 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 101 reviews
Het was op de catering van de Universiteit altijd een gezellige sfeer
Catering Medewerker Universiteit Wageningen (voormalige medewerker) –  Utrecht17 januari 2018
Het was hard werken maar veel plezier en lol met de medewerkers maar ook met de studenten en het personeel
Leuke baan
Cateringmedewerker (huidige medewerker) –  Vrumona bunnik11 september 2017
Dit is gewoon een leuke job gezellige collega.s veel afwisseling in de dingen die je doet
Pluspunten
Gratis lunche en drinken
Minpunten
Dat we met oude rommel werken
ziekenhuis Zwolle
Cateringmedewerker B (voormalige medewerker) –  Zwolle14 augustus 2017
was erg gezellig met het personeel. wel hard werken maar dat gaf niet.
veel pauzes die doorbetaald werden en eten, je kon en mocht pakken wat je wou was ook erg goed geregeld.
de kok maakte dat speciaal voor je of je mocht het zelf even klaarmaken.
de leidinggevende zagen we echter nooit en die zaten ook de hele dag op kantoor achter de computer dus daar had je geen last van.
Pluspunten
veel doorbetaalde pauzes
Deceptie
Medewerker catering (voormalige medewerker) –  Hoorn26 juli 2017
O wat had ik een zin om hier aan de slag te gaan!
Werk-privé uitstekend te combineren. Salaris oké en heerlijk afwisselend werk!
Helaas kwam ik in een team met een leidinggevende met problemen thuis die dat helaas op de collega's afreageerde. Daarnaast hamerde ze op goede hygiëne, terwijl ze ons vervolgens wel dwong om worstjes die over de houdbaarheidsdatum waren in een ziekenhuis, nota bene, te serveren. Een hopeloze situatie.
Het werk had ik heel graag langer willen doen, maar door de sfeer op de werkvloer was dit ondoenlijk.
Pluspunten
kortingen in het restaurant, afwisselend, contact met gast
Minpunten
sfeer, leidingevende
geen goede/slechte ervaringen
Cateringbeheerder (huidige medewerker) –  Den Bosch15 januari 2017
weinig begeleiding
weinig contact met hoofdkantoor
planning is vervelend als je niet altijd maar ja zegt
Fijn Bedrijf om voor te werken
Cateringbeheerder (voormalige medewerker) –  De Meern3 augustus 2016
Ik heb vaak op een 1 mans locatie gestaan. Het gemis van collega's om je heen was wel aanwezig. Zeer moeilijk is soms om het de gasten naar hun zin te maken.Ik ging elke dag met plezier weer naar het werk, een hele leuke uitdaging elke dag weer.
Gezellige werkomgeving doordat je met veel mensen in aanraking komt.
cateringbeheerder (voormalige medewerker) –  Maasvlakte, ZH28 januari 2016
Ik werkte hier in continu dienst dus elke dienst had ik andere werkzaamheden wat erg afwisselend was en daardoor elke dag anders was wat ik erg leuk vond.
Pluspunten
Door de continu diensten veel vrije tijd.
Bij alle catering bedrijven waar ik gewerkt heb is een ding belangrijk de sfeer
catering medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer17 januari 2016
Wat voor mij belangrijk is de sfeer , vaak hebben de cheffin een houding heeft met de rede dat ze zelf niets kunnen. Het zij ongeleid projectielen terwijl het anders kan we moeten het samen doen dat is het succes voor een onderneming.
heel leuk leuke collega,s
Cateringmedewerker (huidige medewerker) –  de meern14 december 2015
eel zwaar voor mij veel keuken werk wel leuke collega,s ikwerk er nu bijna 4 jaar
goeie feedback
medewerker bedrijfscatering (voormalige medewerker) –  leeuwarden6 december 2015
Albron is en komt professioneel over. Dit is merkbaar op de locatie
Pluspunten
feedback
Productive en gezellige werkomgeving
Cateringmedewerker (huidige medewerker) –  Etten-Leur, NB27 augustus 2015
- Collega 1 start op dmv alle benodigde apparatuur aan te zetten. Kijkt wat er die dag op het menu staat en gaat broodjes en brood afbakken, het broodje van de dag maken en de soep voorbereiden.
- Collega 2 begint aan de koffie automaten ronde door het pand. Vult deze weer aan en maakt ze schoon.
Samen de lunch draaien, snacks bakken en afrekenen.
dan de afwas weg werken en zorgen dat alles schoon is voor de volgende dag.
- Ik heb bij Albron geleerd om effectief in te kopen en leuke broodjes te maken.
- Albron's hoofdkantoor staat in Utrecht maar dmv managers worden wij ondersteund op de werkvloer
- Het moeilijkst vind ik om vriendelijk te blijven tegen hele moeilijke gasten
- Het leukst van deze baan is het omgaan met mensen
Pluspunten
Albron is een menselijke cateraar, het welzijn van het personeel staat hoog in hen vaandel
onzettend fijne werksfeer
Medewerker catering (voormalige medewerker) –  tilburg15 mei 2015
om 9 uur beginnen met werken en vriendelijk ontvangen worden door mijn collega,s.
heb hier erg veel geleerd broodjes snijden,opmaken van broodjes,kassa werkzaamheden, soep maken,spoelkeuken,tafels afruimen, veel communicatie met de bezoekers.
mijn collegas waren super vriendelijk,aardig.
nee,geen moeilijkheden die ik heb ervaren.
het leukste goed mjet iedereen overweg kunnen
Pluspunten
vriendelijkheid
Minpunten
als er geen tijd voor pauze was kreeg je dat ook gewoon niet
Ongedwongen werksfeer met hoge kwaliteiten
Cateringbeheerder (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel7 april 2015
Mijn funktie als beheerder van een bedrijfskantine.

Op een werkdag bereid ik met veel liefde de lunch klaar. De produkten die ik aanbied, is elke dag een verse gemaakte soep, broodjes, salads, toetjes, snacks, vleeswaren, snoep en fruit. De produkten worden door de klanten zelf gepakt met uitzondering van uitsmijter, hamburger en sate en daarna bij mij afgerekend. Na sluitingstijd worden alle produkten opgeruimt en alle vers produkten die over zijn worden weggegooid. Alles wordt netjes schoongemaakt, gedesinfecteerd en opgeborgen, daarna afgedekt zodat de hygiene gegarandeerd kan worden. 2x in de week doe ik bestellingen en na levering netjes in het magazijn of koelkast/vrieser opgeruimd. Er heest overdag een ontspannen sfeer en ik probeer de klanten zoveel mogelijk te vertroetelen door met sinterklaas, kerst of pasen iets extra's neer te zetten. Super leuke baan maar helaas komt mijn funktie te vervallen omdat de eigenaar van de bedrijfskantine waar ik werk, door bezuinigingen de kantine laat sluiten.
Pluspunten
Mag zelf de menu's vd week verzinnen
Minpunten
weinig tijd voor best veel werk
Albron catering top bedrijf
Cateringmedewerker B (voormalige medewerker) –  Gieten, DR30 augustus 2014
Albron catering is een top bedrijf waar de medewerkers ook voor op staan.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Geen minpunten
ik heb daar fijn gewerkt
cateringmedewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht, UT4 juli 2014
ik heb het erg naar mijn zin gehad bij Albron. Ik had gezellige collega's en het werk was leuk.
Net even wat extra's kunnen bieden binnen de catering
medewerker catering (huidige medewerker) –  Groningen, GR25 mei 2014
Het werken binnen de catering in een ziekenhuis is net even anders dan een cateringsfunctie op andere locaties. Mensen hebben soms net wat meer nodig dan een kopje koffie omdat het (in de meeste gevallen) geen pretje is om in het ziekenhuis te moeten zijn. Dit is wat ik het meest waardeer aan mijn functie. Mensen even weer laten lachen of juist een hart onder de riem steken zijn de fijne ingrediënten die je naast een kopje koffie of een broodje mag serveren.

Dit is ook meteen het moeilijkste aan deze functie. Doordat het vaak erg druk is is er weinig tijd voor steun terwijl je die wel graag wilt verlenen. Door de hoge werkdruk ontstaat vaak stress en geprikkelde collega's wat het werk niet altijd even leuk maakt. Dit vind ik jammer, maar het is lastig te veranderen. Het is en blijft natuurlijk een cateringsbedrijf, maar het voelt toch goed als je even de tijd kan nemen voor een gast als deze zijn of haar verhaal kwijt wil.
Pluspunten
Veel contact met mensen, sociale functie naast cateringsfunctie, onregelmatig werk.
Minpunten
Irritaties door werkdruk onder de collega's
Catering medewerker (voormalige medewerker) –  Nieuwegein6 mei 2014
Ik werkte bij de POST.NL en deed hier de catering voor het bedrijf.
Wij zorgden ervoor dat de werknemers te eten hadden, en ook de zalen zetten wij in orde.
Ik heb heel veel geleerd over hoe je om moet gaan met klanten en de zorgvuldigheid van werken met voedsel.
De collega's waren fijn om mee te werken en hebben mij goed opgeleid.
Pluspunten
goed overleg over werktijden
Minpunten
locatie
Gezellige werksfeer
Medewerker catering (huidige medewerker) –  Maasvlakte, ZH18 maart 2014
Mijn werkzaamheden vervul ik in een bedrijfsrestaurant binnen de ECT, waarbij de werkzaamheden voornamelijk bestaan uit de voorbereiding en draaien van de lunch/diner en opruim- en schoonmaakwerkzaamheden. In sommige gevallen behoren het rondbrengen van koffie, thee in vergaderruimten tot de taken en kassa werkzaamheden. Daarbij hoort ook de schoonmaak en de afwas tot mijn taken
gastvrijheid...
medewerker bedrijfscatering (voormalige medewerker) –  Tilburg, NB19 februari 2014
gastvrijheid staat hoog in vaandel.dus de gast is dan ook het middelpunt.daarnaast heb je veel mogelijkheden om te leren,collega's staan dus ook graag voor je klaar.door middel van werkmap met voorbeelden hoe er op een locatie gewerkt wordt.sta je er niet verloren bij wanneer de werkdruk even hoog is.soms werk je alleen je collega's zorgen er altijd voor dat je op de hoogte ben van de dag en wat er gedaan moet worden om de dag goed af te sluiten.dus samenwerking is belangrijk daar moet je zelf voor open staan. knelpunten zijn er vooral als je nieuw ben deze kunnen de kassa zijn of niet meteen op te lossen probleempjes.het leuke is dat het een uitdaging blijft hoe jij bepalend bent voor de gast en omgeving hoe de sfeer is en uitdaging om deze perfect te houden zodat de gast tevreden zijn weg gaat.
Pluspunten
er voor je zijn als collaga
Minpunten
dat je voor je eigen lunch moet betalen
gezellige werkomgeving
Cateringmedewerker B (huidige medewerker) –  Utrecht, UT8 januari 2014
respect voor elkaar hebben
deed alles met plezier leuke collega`s weer onder de mensen zijn
Pluspunten
lunch
Minpunten
zwaren kratten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albron. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Albron gesorteerd op locatie