Albert Heijn Reviews

2.422 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.509 reviews
Slavernij instituut AH Online
Bezorger (voormalige medewerker) –  Eindhoven21 september 2019
Je word als slaaf behandeld, er word geen rekening gehouden met de tijden die je doorgeeft maar random ingepland.
Ze plannen je alleen in als ze je nodig hebben en soms 11 uur per dag maar dit kan ook 4 uur zijn in rustige tijden dus totaal GEEN zekerheid.
Daarnaast DREIGEN ze met ontslag indien je niet snel genoeg je rug kapot werkt of een fout maakt wat menselijk is.

Een tip, REN VOOR JE LEVEN!
Pluspunten
Ontslagen worden
Minpunten
Slavernij instituut AH Online
Leuke collegas etc. Fijn als eerste bijbaantje
Cassiere (voormalige medewerker) –  Amsterdam20 september 2019
Ik vind dat albert heijn een leuke plek is om te beginnen als jongere.
Super gezellige winkel en werk omgeving.
Verkoop bakkerij / deli (huidige medewerker) –  Middelharnis19 september 2019
Wat ik doe:
Werken in een leuke winkel met leuke collega’s.
Afwisselende werkzaamheden.
Slecht betaald!
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Vleuten18 september 2019
Ik werk nu zo 2 jaar bij de Albert Heijn.
Veel van mijn vrienden verdienen soms wel ruim het dubbelen bij een andere winkel. De werk druk is veel te hoog vul tijden die gewoon niet te halen zijn en dan blijven zeuren dat je het niet goed doet.
Geeft dan TIPS! Er wordt moeilijk gedaan om vrij vragen (Ligt er aan bij welke team-leider)

Mijn advies kijk bij andere winkels de kans dat je daar veel meer verdient is zeker aanwezig!.
Leuke, diverse bijbaan met afstandelijke werkgevers
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Franeker16 september 2019
Echt een leuke baan, veel diverse taken en leuke collega's. Helaas is de relatie tussen werknemers en werkgevers erg afstandelijk. Het loon dat aangeboden wordt is lager dan het gemiddelde loon bij niet franchise Albert Heijnen.
Pluspunten
Gratis lucnh en avondeten
Minpunten
afstandelijke werkgevers
Heb bij meerdere albert heijns gewerkt dus het is moeilijk om een basis review te geven omdat het overal anders is
Vakkenvuller en kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam10 september 2019
Bij de meeste albert heijns waar ik heb gewerkt was het chaotisch maar gecontroleerd. Leuke werksfeer, maaltijdvergoeding als je avond diensten langer dan 4 uur draaide en een oké salaris.
Goeie winkel houd je bezig
Schoonmaker (industrieel) (huidige medewerker) –  Qualiteits werk9 september 2019
Ik zou iedereen aanraden om hier te werken. Het is een goeie sfeer leuke collega's mee te werken.
Goede werkgever
Assistent-supermarktmanager (huidige medewerker) –  Amsterdam5 september 2019
Een goede werkgever, dynamisch werk, wel wat stressvol bij drukte.
Fun workspace with engaging management
Supermarket (voormalige medewerker) –  Amsterdam , Netherlands4 september 2019
It was an awesome experience working at Albert Heijn. From the first day, I got engaged in personal stuff in a good way. And the management was very engaging with their staff. I would recommend anyone to work at de Appie
pizza bezorger
Bezorger (huidige medewerker) –  Den Haag3 september 2019
het was een mooi werken ervaring mee gehad leuke mensen
Slecht bedrijf
Bezorger (voormalige medewerker) –  Amsterdam3 september 2019
Je word als een kleuter behandeld. Je bent net een werkpaard voor ze. Aan de hand van de cijfers die je behaald kijken ze of je nog als een kleuterslaaf verder voor ze mag werken
Pluspunten
Minpunten
Teamleiders zijn slecht
Fijne locatie maar gemene leidinggevenden
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Bosch2 september 2019
Albert Heijn heeft nogal een handje van gewoon dingen voor jou invullen ookal kun je dan niet aanwezig zijn. Ze hielden niet rekening met mijn vakantie & mijn school tijden. En er werd ook heel veel over elkaar geroddeld ook door de leiding gevende & bazen
Voorheen gaande baan
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Oosterhout2 september 2019
De albertheijn was wel echt een leuke baan veel samenwerking en als je ergens mee zat (vakantie of vrij vragen) werd dat ook voor je geregeld.
Pluspunten
Samenwerking
Minpunten
Weinig uren die je kon draaien
leuk werk, verdiend goed. weinig uren
Kassamedewerker (huidige medewerker) –  Venray2 september 2019
werken aan de kassa bij de Albert Heijn is een bijbaan die goed valt te combineren met een opleiding aangezien je shifts van 3/4 uur lang hebt.
In de vakanties is het minder, vaak kan je niet meer uren gaan draaien op een dag. Daardoor heb je dus dagen dat je ineens van 14:00 tot 18:00 moet werken in de vakantie terwijl je liever gewoon vanaf s'ochtends vroeg zou willen werken omdat je meer tijd hebt wat extra's te verdienen.
Erg leuk en gezellig
teamleider klantenservice (voormalige medewerker) –  Aerdenhout29 augustus 2019
Ben begonnen bij Albert Heijn als bijbaantje maar heb er ook even vast gewerkt. Ik heb veel geleerd en veel mensen met een lach de winkel mogen zien verlaten.
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Weinig uren
Versafdeling
Alround medewerker versafdeling (voormalige medewerker) –  Leiderdorp29 augustus 2019
Mijn werkplaats AH bun santhorst is moeilijk in personeelsbeleid/behoud
Met een paar puntjes op de i zal het stukken beter gaan. Er komen veel mensen naar gaat er in korte tijd ook weer veel onnodig weg
Pluspunten
Minpunten
Slecht cummunicatie personeel
Hoop gezeik, prima als je er mee om kan gaan.
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Houten Castellum27 augustus 2019
Salaris is goed en zondagen zijn dubbel uitbetaald. Overuren worden betaald per kwartiertje. Ze laten je vaak 5 of 10 minuten extra werken, omdat ze weten dat je toch niet extra word uitbetaald. Ze zijn ook goed in het 'vergeten' van je overgewerkte kwartiertjes er bij te zetten. Als je ze erop aanspreekt is de kans 2/3 dat ze het erop zetten. Anders moet je er achteraan gaan, wat het meestal niet waard is voor een eurootje.

Werktijden zijn matig, aangezien je minimaal 1x van 6-8 moet werken. Dit is eigenlijk elke week jetlag als je het niet gewend bent. 18-20 shifts lopen 9 van de 10 keer uit. Als je beschikbaarheid niet perfect is krijg je er ook gezeik over. Vrij aanvragen kan 4 weken van te voren, anders heb je pech en moet je iemand regelen die je shift opvangt. Dit kan in een whatsapp groep met je andere collegas, maar als je daadwerkelijk wilt dat iemand je shift overneemt moet je vaak 5 of 10 euro extra bieden.

Ze verwachten teveel van je wat betreft vultempo, netheid en klantvriendelijkheid. Deze 3 gaan namelijk niet hand in hand, maar toch wordt er van je verwacht dat je dit allemaal goed kan meenemen in een vulshift. Door de hoge werkdruk kiezen veel mensen om snel te vullen in plaats van netjes, waardoor de schappen er soms slordig bijstaan. Daarnaast is de ene teamleider een stuk chiller dan de ander.

Als nieuwkomer zijn je verwachtingen vaak veel te hoog en voor/tijdens de sollicitatie lijkt het allemaal een stuk leuker dan het is. Veel mensen nemen hierdoor vroeg ontslag en als je niet consequent hard werkt wordt je contract bijna nooit verlengd. In
  meer... vaste dienst komen kan je al helemaal vergeten. Het werk is echter wel prima als je je niks aantrekt van de werkdruk en lekker je eigen ding doet. Je wordt er echter wel uitgegooid als je rustig werkt. Altijd haasten dus, als je een contractverlenging wilt.  minder
Gezellige bijbaan waar je perfect kunt beginnen voor werkervaring
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Groningen (stad)27 augustus 2019
Bij Albert Heijn zijn ze in het begin streng en oplettend in alles wat je doet. Maar ze hebben het beste met je voor.
Pluspunten
Leuke balans van werken en sociale omgang (met klanten, medewerkers etc.)
Minpunten
Kan eentonig zijn
Waardeloos brdrijf
Bezorger / Chauffeur / Koerier (voormalige medewerker) –  Leidschendam26 augustus 2019
Daar zit zo n marrokaan MO als team leider en die is waardeloos. Zit hele dag popie jopie te spelen. Zo n kontenlikker heb ik in jaren niet gezien, Je bent daar gewoon een nummertje wanneer je rug versleten is mag je lekker de deur uit.
Gewoon waardeloos blij dat ik weg ben van daar.
Minpunten
Die Mo die neppe teamleider
gezellige bijbaantje
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) –  Breda26 augustus 2019
Bij de AH heb ik als vulploegmedewerkster diverse werkzaamheden verricht. Ik heb daar heel lang gewerkt dus ik heb veel winkelervaring opgebouwd.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.