Albert Heijn Reviews

2.425 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.512 reviews
gezellige werksfeer en leuke collega's.
Vulploegmedewerker/kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Almere23 oktober 2019
je vult vracht met je medecollega's
ik heb inzicht gekregen van hoe dingen werken door dit werk, het management is heel gezellig (soms iets te). het moeilijkste van deze baan is het altijd hard werken. het leukste is de diversiteit.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
eerder of later klaar zijn.
veel te maken hebbend met de albert heijn
Vulploegmedewerker (huidige medewerker) –  Leiden23 oktober 2019
Er word veel van je gevraagd, als je eenmaal bij de albert heijn werkt zal je ook veel te maken hebben met de albert heijn.
het was wel leuk werk maar ze betaalde me elke maand slecht uit voor de rest was het best prima
Magazijn parking medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam22 oktober 2019
Ze moesten normaal uitbetalen dan zou het wel leuk werk blijven maar dat is ook al 3 jaar geleden nu ben ik opzoek naar echt werk
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Slecht uitbetaald
Weinig uur
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Arnhem22 oktober 2019
Ik had het superleuk bij de alberthijn in arnhem, Voelde me er goed bij en werd steeds beter en leerde me klanten goed kennen!

Maar na een tijdtje waren ze heel onprofesioneel bezig en gaven ze iedereen van me kassa team minder uren omdat ze jongeren wouden aan menen Dus ben er zelf maar gestopt .
gezellige werkomgeving
Bezorger (huidige medewerker) –  Amsterdam21 oktober 2019
als bezorger bij AH moet je in staat zijn fysiek werk aan te kunnen. je tilt dagelijks tientallen kratjes trap op trap af
Fijn bedrijf om voor te werken en een absolute bedrijf waar persoonlijk ontwikkeling belangrijk gemaakt wordt.
Supermarkt Manager (voormalige medewerker) –  Den Haag20 oktober 2019
Albert Heijn is een voorloper en maakt zijn medewerkers erg belangrijk. Dat laten ze blijken door diverse mogelijkheden aan te bieden waar jouw persoonlijk ontwikkeling centraal wordt gesteld. En ook heeft Albert Heijn goede arbeidsvoorwaarden.
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam West20 oktober 2019
ik vond mijn werk bij de albert heijn erg leuk, helaas kwam dat niet van beide kanten.
Good for start
Warehouse employee (voormalige medewerker) –  Rotterdam18 oktober 2019
Hard job for foreigners but for beginning is fine , duh
gezellig maar wel door werken
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  De Hoef18 oktober 2019
De tijd die ik bij de Albert Heijn heb gewerkt heb ik als een leuke tijd ervaren en zou het iedereen aanraden die een bijbaan zoekt.
Een zware maar afwisselende baan
Chauffeur/bezorger (huidige medewerker) –  Amsterdam17 oktober 2019
Een zware baan met leuke collega’s, veel afwisseling want geen enkele dag is het zelfde.
Pluspunten
Collega’s
Minpunten
Zwaar werk
Heerlijke werkervaring
Caissière (voormalige medewerker) –  Enschede17 oktober 2019
Ik heb hier 1,5 jaar gewerkt en ik heb hier een top tijd gehad. Fijne collega´s en er werd goed naar je geluisterd. Top salaris!!!
Vakkenvullen
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Vaals17 oktober 2019
Heel enthusiasts.Baas en geeft de klanten.een goed glimlach heel aardig.tegenover mij
Pluspunten
9.5
Teamleider verkoopklaar (huidige medewerker) –  Loppersum16 oktober 2019
De collega's maken het werk erg leuk!
Doorgroei mogelijkheden
Zeker niet de belangrijkste baan van Nederland.
Bezorger/koerier (voormalige medewerker) –  Rotterdam16 oktober 2019
Het voordeel aan deze operatie is dat ie redelijk goed gecoördineerd is. Er is een zeer mooie IT infrastructuur die erg goed is ontwikkeld, gebruikersvriendelijk is en voortdurend wordt verbeterd. Ah is al 30 bezig met bezorgen en heeft deze bizar complexe operatie indrukwekkend goed geregeld. Je ziet die evolutie terug in het gebruikersplatform.

De bezorger kan altijd terugvallen op de planningsafdeling, de afdeling waar men de tijden/voortgang bewaakt en zo nodig hulp stuurt naar de bezorger. Het een fijn idee dat je er niet alleen voor staat. Ze kunnen te allen tijde zien waar je bent. Dit vind ik zelf een fijn gevoel geven. De privacy van de bezorger is gewaarborgd. Dat wil zeggen dat managers niet mogen kijken en dus misbruik mogen en kunnen maken van de gps gegevens. Het wordt uitsluitend gebruikt voor het faciliteren van het bezorgproces.

Ik pleit voor een afwikkeling van financiële zaken zonder dat daar en bezorger aan te pas komt. Het pinnen gaat vaak fout, dit zorgt vertraging en dat zorgt voor cumulatieve vertraging. Dit kost een enorme berg geld. Ik ben voorstander van een volledige digitalisering van het proces. Dus weg met de duizenden a4-tjes per dag. Duurzaam aan mijn hoela.

Het is niet alleen maar bezorgen. Het is ook magazijnwerk, koelboxen slepen in het magazijn, en onbetaald thuis wachten op werk. Dit zegt men er niet bij als je komt solliciteren.

De bedrijfssfeer is heel slecht. Er is maar een klein aantal mensen dat goed is in hun werk. De rest van de mensen is incapabel en voert persoonlijke vetes. Als je hoger op wilt komen, dien je
  meer... onderdanig en dienstbaar te zijn en zonder enig spoor van weerwoord de commando’s blind op te volgen. Als je dit doet, krijg je o.a. huldiensten, zodat je heel weinig hoeft te doen. Verder verstaat met onder ‘ hoger op’ de titel ‘ bezorger plus’, een bezorgfunctie met een extra taakje, zoals a4tjes printen, eindtijden in excel zetten en spulletjes (navigatie/pda) in ontvangst nemen. Om dit te bereiken moet je heel lang, heel veel voetjes masseren.

De teamleiders zijn (uitzonderingen daargelaten) geen geschikte leidinggevenden. Zijn directief en niet coöperatief. Goede leiders zijn in no-time weg.

Er is een chronisch personeelstekort doordat het verloop heel erg hoog is: er is weinig loyaliteit naar de zaak. Dit komt doordat de meeste jongens zich enorm verkijken op het werk; het werk is zeer pittig in het begin. Maar ook de bedroevende sfeer is hier oorzaak van. Mede door het feit dat er veel mensen met een migratieachtergrond werken, is er een zeer strak zero tolerance beleid, waardoor de bezorgers als volstrekte halve garen worden behandeld.

Het tekort aan bezorgers maakt dat de hoeveelheid adressen per rit toeneemt. De schema’s kloppen nooit qua tijd en qua adresgegevens, zoals flats zonder liften, levertijden etc. Hierdoor loopt de bezorger altijd achter. Dit geeft bijna bij iedere bezorger onnodige stress.

Het tekort aan arbeidskrachten geldt overigens niet voor de afdeling waar er wordt georderpickt. Dit onderdeel draait op de Oost-Europese arbeidsmigranten die voor een beter perspectief naar NL komen en een grotere afhankelijkheid hebben dan de verwende Nederlander. Ik weet zeker dat deze operatie niet mogelijk zou zijn zonder de migranten. Als die migranten goed Nederlands zouden leren spreken, dan zou het tekort aan bezorgers voorgoed zijn opgelost.
Pluspunten
Goed salaris, behalve onder de 21.
Minpunten
Zie review
doorgroeimogelijkheden
Cassiere (voormalige medewerker) –  Muiden15 oktober 2019
Mij werd verteld dat ik cassiere B mocht worden, op een leeftijd van 16 jaar ben je daar natuurlijk heel enthousiast over.. helaas kwamen ze hun woorden niet waar en bleef het bij valse beloftes. Verder werkten andere collega's wel als cassiere B en is het de bedoeling dat je in salaris omhoog gaat, echter bleef dit natuurlijk ook bij valse beloftes en uitstel.. VRIENDJESPOLITIEK.
Pluspunten
korte diensten
Minpunten
altijd te weinig werknemers ingepland
This was a very simple job nothing out of the ordinary. Sometimes it gets too much if shipment is delayed or there is not enough colleagues.
Stock clerk (voormalige medewerker) –  Amsterdam15 oktober 2019
For a job like this I really do not have much complaits but the contrary. Mangment was great and my manger was supportave and constructive with fedback. For me there was a potetial for growth and i found out if you apply your self well then great things will open up for you.
Pluspunten
Simple work.
Minpunten
Boring. Low pay.
Erg leuke sfeer en je leert er veel en makkelijk
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Loosduinen15 oktober 2019
De Albert Heijn is een hele leuke en fijne plek om te werken als het dicht bij huis is. Je kan er veel leren als het je eerste baantje is en ik zou het zeker aanbevelen.
top bedrijf
Vakkenvuller (huidige medewerker) –  Duiven13 oktober 2019
erg tevreden met mijn bijbaan, flexibel en erg veel extra’s
Aardige teamleiders, maar wel vaak rommelige communicatie
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Keizerslanden12 oktober 2019
Ik denk dat het vooral ligt aan je teamleiders, op welke manier je het werk ervaart. Persoonlijk had ik teamleiders die vergeetachtig waren, eentje, wat heel irritant was aangezien ze weleens vergat mijn uren goed in te vullen, iets voor mij te doen (deed ze pas bij herinnering een week later).

Verder niet echt flexibele rooster en strenge werkeisen: minimaal 3 ochtenden in de week beschikbaar zijn, doordeweeks dan. Was voor mij niet te combineren met mijn opleiding, dus heb ontslag genomen.
Pluspunten
Aardige teamleiders, oke salaris
Minpunten
Het was simpeler op houdbaar dan op vers, best veel werk op de versafdeling.
Productieve werkomgeving inclusief tafeltennis
Teamlead Planning & Support (voormalige medewerker) –  Rotterdam11 oktober 2019
Door de keiharde groei was het soms moeilijk de workload bij te benen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.