Albert Heijn
Review over Albert Heijn van een medewerker

werkomgeving

25 september 2019
Ik werk op de broodafdeling. De werkzaamheden die ik daar uitvoer zijn o.a. de afdeling op orde houden, zorgen ervoor dat alles op voorraad ligt, zelfstandig taken uitvoeren. Ik leer elke dag bij hoe ik in drukke situaties het beste kan inspelen dat vind ik heel uitdagend en leuk. De managementteam is heel erg bereikbaar en ik kan altijd bij ze terecht voor eventuele problemen of vragen. Het leukste van deze baan is toch in contact komen met verschillende soorten mensen.
Vergelijkbare reviews
5 september 2020
Zelfde functie
Senior verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Den Haag
De arbeidsvoorwaarden van Albert Heijn zijn prima. Ben jij goed voor het bedrijf, dan zijn ze ook goed voor jou. Werk er nog steeds met veel plezier.
Pluspunten
Winstuitkering
17 augustus 2020
Zelfde functie
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Etten-Leur
Altijd fijn samen gewerkt met de collega’s, prima salaris alleen de baas laat goed merken dat hij de baas is. Wanneer hem iets niet zint, knikkert hij je eruit
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Je bent er maar een nummer
11 augustus 2020
Zelfde locatie
Planning en support (huidige medewerker) - Rotterdam
Je hebt leuke collega's alleen is het jammer dat de teamleiders/bedrijfsleiders niks doen als er een situatie zich voordoet je veiligheid wordt niet gewaarborgd. Collega's worden bedreigd en gediscrimineerd wanneer je dit aangeeft wordt er niks aan de situatie gedaan. Vaste WERKNEMERS hebben voorrang en mogen misbruik maken van HUN FUNCTIE EN MACHT.