Review over Albert Heijn van een medewerker

Bekijk alle reviews over Albert Heijn

Slechte teamleiders. Je werkt te weinig!
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag29 oktober 2019
Albert Heijn SAV

Je word nauwelijks ingeroosterd. Met geluk werk je vaker dan twee dagen per week. Zelfs als je bijna elke dag beschikbaar, roosteren ze je maar 2 dagen of zelfs 1 dag in de week in. Vreselijke werk plek. Je verdient hierdoor amper geld. Er is hierdoor ook geen mogelijkhijd om meer werkervaring op te doen. De Teamleiders hebben al genoeg klachten binnen gekregen maar er veranderd niks. Ik raad deze AH echt af. Vooral als je veel geld wilt verdienen. Teamleiders maken andere medewerkers zwart.
Pluspunten
Gratis lunches
Minpunten
Slecht ingedeeld. Slecht betaald

Andere reviews over Albert Heijn van medewerkers

Hele relaxte baan
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Apeldoorn14 december 2019
het was een zeer langzame en saaie baan. Enorm eentonig en na paar maanden niet meer vol te houden voor iemand met een vlotte babbel die liever veel contact had met klanten
Gezellig en gestructureerd
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Hoogezand13 december 2019
Tijdens een werkdag zijn er niet veel verrassingen. Je komt op je werk aan en krijgt te horen wat er op die dag de winkel in moet. Met het team ga je aan het werk om de winkel weer netjes te krijgen en om de klanten tevreden te houden. Over het algemeen in het een erg gezellig bedrijf om bij te werken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.