Review over Albert Heijn van een medewerker

Bekijk alle reviews over Albert Heijn

Professioneel bedrijf
Teamleider (huidige medewerker) –  Renkum15 december 2014
Mijn werkzaamheden zijn het voorbereiden van een vul-shift, het leiden van een vulploeg en het afronden van een vul-shift. Daaromheen maak ik de planningen, houd ik mij bezig met het aanname van personeel en ben ik bezig met voorraadbeheer. Zelf ben ik er niet vies van om mijn handen uit de mouwen te steken en de vulploeg een handje te helpen zodat we als een team de shift kunnen afronden.

Bij Albert Heijn heb ik veel kunnen leren. Zo heb ik mijn BHV-diploma gehaald en ben ik intern opgeleid tot teamleider.

De directie is soms wel lastig, maar ondanks dat weet ik mij wel aan te passen.

Ik heb in verschillende filialen gewerkt en de één is leuker dan de andere. Ik kan met iedereen wel overweg, maar er zijn ook situaties geweest dat iemand mij het erg lastig maakte.

Wat ik moeilijk vind aan mijn baan is al het regelwerk en de tijd voordat ik resultaat zie. Er gaat vaak een langere tijd overheen voordat het resultaat in de winkel behaald wordt.

Het leukste van de baan is in contact zijn met klanten en medewerkers. Met name de klant met een tevreden gevoel de winkel uit laten gaan.
Pluspunten
Goede regelingen
Minpunten
Verkeerde instelling van directie

Andere reviews over Albert Heijn van medewerkers

Leuke collega's, werk oke maar niet waar ik in verder wil.
Winkelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Glanerbrug27 januari 2020
Het werk hield vooral schoonmaken in en het helpen van klanten doormiddel van beantwoorden van vragen of aanwijzen waar producten liggen.
Het minder leuke aan deze baan was dat veel van de klanten niet erg vriendelijk waren, maar ja de klant is koning.
het is leuk werk
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag27 januari 2020
het is leuk en gezellig werk om te doen en een fijne omgeving

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Albert Heijn. Onze community staat klaar om te antwoorden.